Spelrum
| Giraffen | 49 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 74 |
Mobilspel
| Pågående | 19 499 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-04-18 15:56 | |
![]() | Att det är "horoskopvarning" på det hela är väl för M/B-testen främst skall användas för att optimera en arbetsplats? Och då är det ju bra om alla får en positiv klang på sitt omdöme, typ "Du gillar hålla igång, tycker om människor och älskar utmaningar". Skulle det stå att man hatar arbeta med människor, och inte tycker om stress alls, så skulle det kanske försämra ens inställning till sitt arbete. | |
| Dyslekso | 2008-04-18 16:04 | |
![]() | Hehe, ja, det borde finnas en alternativ beteckning för varje personlighetstyp. Ledare/Översittare, Idealist/Fjant, Mentor/Besserwisser. O s v. | |
| Utan Pardon - Ej medlem längre | 2008-04-18 16:07 | |
![]() | Vi som fått resolver som svar bör ha detta i åtanke: www.cumatix.se/resolvrar. html | |
| butterkaka | 2008-04-18 16:15 | |
![]() | jag blev en innovator jag : ) | |
| MatsJoel | 2008-04-18 16:23 | |
![]() | Om man vet att man hatar både människor och stress så tror jag inte man blir mer motvierad av ett genomklyschigt, horoskopigt "du kanske skulle bli team-leader?!". Jag blev "Resolver" men att jag blev placerad som spontan istället för planerande tycker jag är direkt felaktigt och skyller på dåliga frågor. Vad gäller omdömena " * Think of themselves as understanding, stable and easy-going * May focus on short-term results and lose sight of the big picture" Så skulle jag vilja stryka både understanding & stable, och sista punkten är verkligen helt bakvänd. Jag är oftare mer fast i framtiden än nutiden. | |
| liljo - Ej medlem längre | 2008-04-18 16:32 | |
![]() | "Provider" ett typiskt fruntimmer! | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-04-18 17:02 | |
![]() | MatsJoel: Jag menade inte att man blir det, rakt av sådär. Jag tänkte att det är väl så de bakom testet tänkte när de knopade ihop det hela. Vad gäller dina invändningar i slutet av inlägget så blir det väl så att man kategoriseras i en stereotyp, eftersom den summerar upp vad man MEST lutar åt i de fyra delmomenten. Den tar väl inte hänsyn till alla frågors svar specifikt, när den ger det slutliga resultatet som det verkar. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-04-18 17:03 | |
![]() | Det är ju som sagt ett test mest inriktat på att ge en bild av hur människor fungerar i ett arbetslag, och inget heltäckande personlighetstest. | |
| Marilyn_M | 2008-04-18 17:24 | |
![]() | Summary of Masterminds Visionaries who put energy into achieving their goals Prefer to work independently and dislike inefficiency Think of themselves as logical, thorough, and bright Values practicality and common sense above ideas and theories Jag blev en MASTERMIND | |
| Silur | 2008-04-18 17:30 | |
![]() | Your answers suggest you are a Supervisor Summary of Supervisors * Bring order to their home and work life * Like to act on clear, achievable goals * Think of themselves as stable, practical and sociable * May be irritated when people don't follow procedures Passar nog mig rätt bra...... | |
| Ond jävel - Ej medlem längre | 2008-04-18 17:32 | |
![]() | Hmm, "evil bastard". Trodde jag inte.. | |
| Kronprinsen - Ej medlem längre | 2008-04-18 17:32 | |
![]() | Läs igen, tror nog att det stod mjukisdjur. | |
| MrsFlash | 2008-04-18 18:13 | |
![]() | Jag blev en 'leader'. Tycker att det stämmer ganska bra, jag ser mig själv som en ledare. Har försökt att tona ner den sidan en aning, för jag har en tendens att försöka få saker gjorda på mitt sätt. Vilket inte alltid är det bästa. Har alltid varit en typ av ledare inom alla slags lag jag deltagit i, fotboll, innebandy, kompis"lag" och arbetslag. Så, det verkar ju stämma bra :) | |
| piggelin88 | 2008-04-18 18:21 | |
![]() | Jag blev en innovatör/nyskapare Spontan Idéer Hjärta Utåtriktad Låter bra:) | |
| -bara Ann - Ej medlem längre | 2008-04-18 19:01 | |
![]() | Jag blev sadist. Vad menar de med det? | |
| alfina | 2008-04-18 19:53 | |
![]() | Idealists Make sense of the world using inner values Focus on personal growth and the growth of others Think of themselves as bright, forgiving and curious May sometimes appear stubborn Stubborn jag???? | |
| Nemi | 2008-04-18 20:07 | |
![]() | *Asg* :) "Your answers suggest you are a Supervisor The four aspects that make up this personality type are: Planner, Facts, Heads, Extrovert. Supervisors like to make plans, organise people and get things done efficiently. They are natural administrators who dislike chaos and strive to bring order to every aspect of their lives. Supervisors like jobs where the goals are clearly defined and there are proven work methods in place. Supervisors use logic to solve problems and believe in being open and direct in their communications with others. Because they like to take charge and organise activities, others may find Supervisors too bossy." *Fniss* | |
| vulcan | 2008-04-18 20:21 | |
![]() | Nemi - på pricken! Fast jag tycker att din bossighet är välkontrollerad och åtföljd av en så mild vänlighet att den närmast blir en fördel :) | |
| Nemi | 2008-04-18 20:29 | |
![]() | Jag gillar ordning och reda men sprider kaos omkring mig då jag lägger saker överallt.. har fantastiskt snygga och organiserade pärmar och förvaringssystem men vad hjälper det när saker ligger utanför ;) Jag gillar att hoppa i vattenpölar,pyssla och spela brädspel men även att sortera böcker i bokhyllor. Tur att frågorna var som de var, annars hade jag nog fått personlighetstypen "bi-personlighet" eller nåt ;) Ska ta och klistra in svaret på testet på den engelska sidan, blir ju än roligare att ha som spelvärd där ;) | |
| Lius | 2008-04-18 20:44 | |
![]() | Innovator här:) | |