Spelrum
Giraffen7
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
2
Inloggade9
Mobilspel
Pågående19 636

Forumkategorier

Användare Inlägg  
y not2008-04-19 18:14
Antal inlägg: 9014

Härk du vaja du

MissT2008-04-19 18:29
Antal inlägg: 1110

Jäkla tjat om att du brukar ha tajta kläder på krogen Barbi, är det automatiskt finkläder om det är tajt??? Eller vill du bara berätta om din killer kropp?

Miss_jk jag asgarvade åt ditt inlägg. "Man kan få ett par finskor på coop för dryga 100-lappen" Fan va hororna är billiga på Coop tänkte jag... Jag läste det som nationaliteten finskor (kanske jag som har snuskig fantasi ;))

Inga mjukbrallor på krogen, basta!

y not2008-04-19 18:34
Antal inlägg: 9014

italienskorna är finare, bättre handlag så att säga

WordTour2008 - Ej medlem längre2008-04-19 18:38
Antal inlägg: 1279

Äh, testa ett par dansskor istället, om du vill ha en riktig svängom, så att säga. ;-P

barbi2008-04-19 18:39
Antal inlägg: 1924

men snälla miss t de är INTE ja som anser att tajt = finkläder!
om du läser om så kanske du förstår hur ja tänker hmm eller får kanske förklara igen
1 ja brukar ha *tajta kläder när ja går ut*
2 hade inte de igår o då ansågs de inte vara lämpligt alltså på ett hak!
3min poäng är att alla ska ha den rätte att ha på sig va man vill så länge ingen kommer till skada!
hoppas du förstår nu miss t att de INTE handlar om min kropp för ja har inte nämt nåt om den!!

MissT2008-04-19 18:59

"ja tycker att de är helt sjukt att man måste gå i tajt eller kort kort.. ja kan förstå om de hade vart ett lite finare ställe men de här är en sportbar "

Dina ord... ska vi börja nu igen? Du har ju aldrig koll på vad du skriver! Klart jag fattar vad du menar men du blev ju inte dissad av vakterna för att du inte hade tajta kläder utan för att du hde mjukbrallor. Därför min fårga, är det bara tajta kläder som anses som finkläder i din värld? De flesta går ju inte på krogen i mysbrallor och många går inte i tajta grejor heller men blir insläppta. Rätten att ha på sig vad man vill på krogen har man väl om det inte finns en dresscode men allmänt begrepp är ju att man INTE har mysbrallor när man går på krogen. Jag måste ju ha rätten att argumentera.... ;)

barbi2008-04-19 19:02

suck känner att ja inte har ork o lust o diskutera me dig sorry för de ända du gör är o gnäller på va ja skriver

MissT2008-04-19 19:28

Ja och med all rätt eftersom dina inlägg har brister. Man skapar väl en tråd i ett forum för att diskutera. Då måste man ju vara villig att DISKUTERA??? Jag gnäller inte på vad du skriver jag ställer följdfrågor. Om du inte kan acceptera någon annans åsikt så bör du inte skapa en tråd eller ha synpunkter i andras trådar. Det är ju lite att bita sig själv i foten. Jag har inget emot dig personligen överhuvudtaget jag konverserar bara.

barbi2008-04-19 19:30

ojoj att du orkar? du har väl ändå gnäll på allt ja har sagt tyckt? klart då får diskutera om du vill men helt ärligt så ger ja upp när de gäller o diskutera me dig för du ger mig inge:(

MissT2008-04-19 19:34

Kankse för att mina sypunkter kräver att man lägger lite tanke bakom sina argument. Klart att det inte ger dig något, det är ju inget du är van vid att göra.

barbi2008-04-19 19:43

jaja vi säger väl så:=)) så sjunk inte lägre nu o skriv till mig fler gånger de är andra gången ja säger att ja inte vill diskutera me dig.. de finns massa andra du kan göra de me som säkert vill

mamman - Ej medlem längre2008-04-19 19:44
Antal inlägg: 6379

Miss T du borde väl vara nöjd och glad idag, men det kanske inte vart nåt igår? ;-)

mamman - Ej medlem längre2008-04-19 19:50
Antal inlägg: 6379

Ok, som jag fattat detta (säg till barbi om jag har fel:

*Detta är en sportbar dit många går i "vanliga" kläder, alltså inte finkläder, hellre slappa jeans och en huvtröja

*Du brukar normalt klä upp dej, men kände inte för det just denna kväll.

*Du tar på ett par mjuka byxor (till skillnad mot hårda jeans) som VI ÄN inte vet hur de ser ut (finns många olika snygga mjuka byxor, de behöver inte vara med mudd och stora knän)

*vakten (dörrkillen) vill först inte släppa in dej pga dina byxor

*Du tycker det är lite märkligt eftersom du sett många där inne som till och med har AIK-tröja..

*Du frågar dig (och oss) om det inte är lite knepigt att du inte skulle släppas om man tänker på hur andra går klädda

Har jag en aning rätt där eller??

Mitt svar (om nu detta är rätt) är att det var ju lite knepigt.

MissT2008-04-19 19:50

Haha jo det blev det men det går fort över... Du vet hur det är när man har ett beroende ;)

barbi2008-04-19 19:56

helt rätt mamman:=) byxorn ja hade på va inte säckiga eller fula bara att dom va mjuka:=) därför skrev ja mjukisbyxa.. ja vet att de finns många ställen som vill att man klär upp sig men just de här stället ja va på är inte sånt.. men vakten hade väl tråkigt eller nåt.. så de va därförja fråga om dom får säga så bara till en (mig) men kan dom ändra sig en kväll där o vill att man ska vara uppklädd o inte anosera om de? om de nu är 0k att dom får göra de måste de då inte gälla alla? nästan alla gick i luvtröjor häniga jeans de är väl inte uppklätt?

WordTour2008 - Ej medlem längre2008-04-19 19:57

Jag kan inte se något fel i det Barbi uttrycker i denna tråd. Någon är lite grälsjuk, tror jag.

MissT2008-04-19 20:00

Definera mjukisbralla då. Exakt. Resår i midjan, muffar i benen, urtvättade, snygga, typ cargo byxa? Svårt att förstå vad du definerar som mjukisbralla. För mig är det typ joggingbyxor med resår i midjan och muddar i benen.

Du behöver väl inte bli så sur heller? Jag frågade bara om du likställde tajt med finklätt, det var väl inget att grina över?

FrökenKrös2008-04-19 20:01
Antal inlägg: 72

Spännande värre. =)

WordTour2008 - Ej medlem längre2008-04-19 20:02

mmm :-)

MissT2008-04-19 20:02

WT jag är ite alls grälsjuk man måste väl få fråga, det är ju ett öppet forum eller? Om Barbi är av en åsikt så måste jag få ställa följdfrågor för att ge ett bra svar så klart. Men hon kan ju inte svara på en enkel fråga utan blir sur bara för att det är jag som frågar. hade du frågat hade det säkert inte vara några problem. Det är skillnad på folk och folk vet du ;)

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?