Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 636 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ballerina | 2008-04-23 09:08 | |
![]() | Killar ska vara hårfria =) | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-04-23 09:09 | |
![]() | Det kliar väl om man rakar sig? Skulle du raka dig om alla killar ville ha håriga tjejer? (fånig fråga, bortse gärna från den.) Tur att man får välja och i övrigt håller jag med Cait, bland annat. | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-04-23 09:10 | |
![]() | Frågan var till miss_JK. | |
| Miss_jk | 2008-04-23 09:14 | |
![]() | Nej, inte om man håller efter. Det är när det blir långt som det kliar. (I alla fall på mig) Ja, om dom helt plötsligt skulle ändra åsikt nu så skulle jag fortsätta, men jag vet inte om jag hade börjat öht om det skulle vart så då. | |
| E_Norstedt - Ej medlem längre | 2008-04-23 09:46 | |
![]() | Miss_jk: Det är ingen idé att du försöker dölja sanningen. Lika bra att inse fakta. | |
| einsturz | 2008-04-23 10:03 | |
![]() | jag skulle aldirg i livet kunna lägga ner den tid & energi som skulle krävas för att hålla efter alla stackars hårstrån på kroppen. och skulle någon t.ex. inte vilja ha mig för att jag inte är renrakad, så skulle jag känna att problemet inte riktigt låg hos mig... | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2008-04-23 10:13 | |
![]() | Håller till fullo med Bitte och einsturz!! Speciellt Bitte, om hårig bringa på män.. wow, läckert =) | |
| beaujolais - Ej medlem längre | 2008-04-23 10:15 | |
![]() | Kvinnor: Under armarna och benen (nej inte _under _ dem) - okej. Ögonbryn - nej. Kvinnor och män: Ansning av de mer intima delarna - okej. Men män som vill ha helrakade tjejer ---- pedofilvarning!! Män: Bara i ansiktet. Allt hår i ansiktet som är äldre än två dagar. Cirka. (Sen ogillar jag håriga män iofs - förutom på armar o ben då - men de som rakar sig under armarna och på bröstet känns... fåniga). | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-23 10:29 | |
![]() | Det är väl när det börjar växa ut det kliar??? Typ dagen efter... USCH! Rakar bikinilinjen under tväng (typ) för att jag tycker det kliar så mycket. Skulle ALDRIG raka allt av de anledningar vi redan läst, det finns en anledning att vi har hår på musen... Och som beau.. skrev. Pedofilvarning om karln vill att tjejen ska va helrakad. Benen rakas eller vaxas. Dock enbart vaderna (har ytterst lite hår på låren ;-)) Armhålorna rakas! of course. Mus ansas, men rakas EJ! Detta gäller kvinnor, män kan ansa lite... Har inte träffat någon man än med "östtyska idrottskvinna"-hår under armarna... det har varit en mindre "tofs" som är helt ok. Känner gubben att han vill ansa/att jag ska ansa (honom eller mej själv) så är det ok. | |
| matildeH | 2008-04-23 10:33 | |
![]() | Är det sex/porrindustrin som har frambringat alla dessa hårlösa könsorgan? När jag var ung hade alla hår och ingen skulle våga visa sig i en dusch utan. Jag tycker det räcker att ta bort det som eventuellt kommer utanför kläderna. Som tur är finns det bikinis med lite lägre skärning på, för oss lata! | |
| beaujolais - Ej medlem längre | 2008-04-23 10:35 | |
![]() | matildeH: Självklart(?) är det det! Då syns ju allting bättre... | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-23 10:37 | |
![]() | Det går ju att, likt som på huvudet, förkorta utan att ta bort det... om det är ivägen menar jag... | |
| Marie026 - Ej medlem längre | 2008-04-23 10:42 | |
![]() | Hmm..pedofilvarning var i det grövsta laget för min del...det handlar bara om vad man gillar själv, och inget annat. Om man rakar sej därnere, då är det ju kvinnan/mannens eget önskemål, inte för att den andra parten vill ha det så. | |
| Ond jävel - Ej medlem längre | 2008-04-23 10:43 | |
![]() | Vadå pedofilvarning? Det är ju fortfarande en vuxen kvinna det handlar om eller hur? Finns dessutom en jävla massa fruntimmer som är helrakade för att de vill det, är det något fel på dem då? Dessutom är det jävligt vanligt med kvinnor som vill ha en helrakad man(ja, kuk och pung alltså). Det är ett fritt land vi lever i sist jag kollade iaf. En del föredrar rakat på både killar och tjejer, en del tycker motsatsen, och ytterligare några skiter fullständigt i vilket... | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-04-23 10:43 | |
![]() | Mesigt att raka fittan? Ehhhhh, tycker jag inte är ett dugg mesig. Gör det för att det är skönt, thats it. | |
| Ond jävel - Ej medlem längre | 2008-04-23 10:44 | |
![]() | Att håret fyller en funktion är rent skitsnack, isåfall skulle vi väl fortfarande ha hår över hela kroppen.. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-23 10:46 | |
![]() | Jepp. Oj och det är väl ett fritt land att TYCKA saker också.... eller? Senast jag kollade var det så och jag TYCKER det är pedofilvarning om karln i ett förhållande inte vill att tjejen ska ha ett hårstrå där nere. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-23 10:47 | |
![]() | Nej, men det är så att det finns en viss funktion i behåring både under armar och på mus. ska fundera om jag orkar leta reda på nåt om det..... | |
| Grymming | 2008-04-23 10:47 | |
![]() | Håret är välantagligen där för att det växer där man blir varm eller? Annars så har jag mer och mer börjat gilla lite behåring, ja mest där nere på kvinnan då. Dock blir de tlite skillnad om man är blond eller brunett. | |
| Ond jävel - Ej medlem längre | 2008-04-23 10:48 | |
![]() | Känner iaf ingen som tvingar sin kvinna att göra så... Jag TYCKER att du inte ska slänga dig med ordet pedofil så lättvindigt. | |