Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 57 |
Mobilspel
| Pågående | 19 527 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-04-23 22:16 | |
![]() | jag är vädur...och är gift med en skorpion...Går inte ihop sig har jag hört, men vi har klarat det iaf i många, långa år | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-04-23 22:16 | |
![]() | GRAAAATIS!!!!!! | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-04-23 22:17 | |
![]() | Jaha så blev det gratis..men menar graaatttttisssss :) | |
| Tinna | 2008-04-23 22:21 | |
![]() | En fisk här ja.. :) | |
| Lejonbalsam - Ej medlem längre | 2008-04-23 22:34 | |
![]() | På fråga 1 svara jag: lejon! på fråga 2 svarar jag: är du dum i huvet eller! om man nu tror på astrologi... inte läge att faktiskt inse vad en stjärna egentligen är??? väte och helium på ett satans avstånd. stjärnorna som "vi" ser som ett stjärntecken har noll med varandra att göra, de kanske ser ut att ligga bredvid varandra men det gör dom ju inte egentligen... astrologi skapades precis som religion när man inte kunde förklara livet på annat sätt... eller?? våga er på vuxenversionen astronomi istället... | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-04-23 22:36 | |
![]() | Astrologi är ursprunget till astronomi, och hela vetenskapen. Det kan väl knappast finnas något som är mer sant än detta? | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-04-23 22:37 | |
![]() | Lejonbalsam, om jag säger så här: Lejon brukar inte vara kända för att tro på astroligi, däremot astronomi brukar ligga i deras intresse. Hmm, tror du på astrologi nu? :) | |
| Lejonbalsam - Ej medlem längre | 2008-04-23 22:48 | |
![]() | nej, det ligger ju i min natur att inte göra det :) ok e solu... hur påverkar ett gasklot herrans massa ljusår bort männiksors liv. tror också att astrologi kom före astronomi men det är väl det som kallas utveckling... tycker det är intressant att religion/astronomi är precis som turkalsonger :) man försöker på det lilla sätt man öka oddsen att lyckas här i världen... | |
| -Proletären- - Ej medlem längre | 2008-04-23 23:05 | |
![]() | "på fråga 2 svarar jag: är du dum i huvet eller!" Härmis | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-04-23 23:08 | |
![]() | Lejonbalsam, "hur påverkar ett gasklot herrans massa ljusår bort männiksors liv" T ex skickar gasklotet ut fotoner. Har man otur skickar det ut en massa gammastrålning som dödar allt liv på jorden. | |
| sakoline | 2008-04-23 23:26 | |
![]() | Skorpion vill gärna tro på det :) | |
| Lejonbalsam - Ej medlem längre | 2008-04-23 23:38 | |
![]() | svar till proletären: ja, du skrev det på bästa sätt så jag kopierade det :) svar till e solu: ehhh... lyckligtvis för oss så har vi en duktig atmosfär som skyddar oss mot det. men min fråga var hur stjärnor påverkar våra liv. man ser inte många horoskop där det står att stjärnorna i ditt stjärntecken skickar ut läskiga gammastrålar denna vecka. | |
| mjf | 2008-04-23 23:50 | |
![]() | Jag är skytte, tror inte, men läser, tar reda på, inte bara astrologi utan alla slags peronlighetstester samt kinesiska tecken, å nu det senaste MBTI. Tro eller inte tro, det är frågan. Att pröva eller låta bli - är väl ens fråga i praktiken. Jag är en praktiskt lagd människa, som lockas av tanken att det finns något mer än oss människor som styr och att det finns människor som eventullet kommit på hur. Så, JA, jag tror på astrologi - i flera olika former, och jag tror definivt på vissa av dessa trosliktningar som finns. En typisk skytt kanske? | |
| 7oni - Ej medlem längre | 2008-04-23 23:53 | |
![]() | Hej mjf. Vad är MBTI ? | |
| 7oni - Ej medlem längre | 2008-04-24 00:02 | |
![]() | Aha ett personlighetstest | |
| y not | 2008-04-24 00:04 | |
![]() | "hur påverkar ett gasklot herrans massa ljusår bort männiksors liv" det behöver det inte göra och astrologin stämmer ändå. Det går faktiskt att se det som en kalender och att påverkan är den samma som hos visarna på en urtavla. Sen kan man fundera på om det är troligt att solen och månen inte påverkar oss? Sen kan man ytterligare fundera på hur många olika saker som påverkar oss. Och slutligen kan man ju fundera på om det är relevant. Men att hävda att man själv vet vad som är sant och vad som inte är sant är nog inte vidare klokt, snarare inskränkt. skulle misstänka att MBTI är Meyersbriggs som var med i en annan tråd, och det har väldigt lite med astrologi att göra utan är en personlighetstest där man i grunden skattar sig själv | |
| y not | 2008-04-24 00:06 | |
![]() | www.betapet.se/forum...ea did=9497 | |
| Lejonbalsam - Ej medlem längre | 2008-04-24 00:18 | |
![]() | vad har jag nu skrivit som är så inskränkt då y not... | |
| Cittran - Ej medlem längre | 2008-04-24 00:32 | |
![]() | Hahaha...-proletären- är kul :) F ö så tror jag att det ligger mycket i astrologi men inte i horoskop. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-04-24 00:44 | |
![]() | Lejonbalsam, atmosfären skulle förångas ganska snabbt om en gammastråle från en illasinnad fd stjärna nådde oss. | |