Spelrum
| Giraffen | 17 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 36 |
Mobilspel
| Pågående | 19 668 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Little_Red - Ej medlem längre | 2008-04-24 20:23 | |
![]() | Några av dom ser likadana ut i tillbaka-blickar, fast det kan ju vara klantigt gjort också bara.... | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-04-24 20:24 | |
![]() | Jag tror de har fastnat i en rumtidskrökning där tiden inte riktigt är helt linjär. | |
| emmylicious | 2008-04-24 20:30 | |
![]() | Hmm, vart ska vi börja. 1. Körkort 2. Bil 3. Ett förfallet hus med härlig strandtomt, så skulle jag renovera det helt själv (med undantag för elarbeten och såna saker) :D 4. Skicka iväg mina föräldrar på en utlandssemester och renovera deras hus. Jag är inredare då, och låter andra göra jobbet. 5. Åka på en egen utlandssemester 6. Köpa en Golden Retriever | |
| emmylicious | 2008-04-24 20:30 | |
![]() | Köpa ett förfallet...* | |
| Candee | 2008-04-24 20:36 | |
![]() | Ta hand om mamma på äldre dar..hon börjar bli lite dålig, ge en del av slantarna till min käre bror och syster och ett ordna ett arv åt sonen. Köpa en hyfsad villa med pooool..*älskar*, fin bil, fixa lånen, starta eget och uppmuntra min konstnärssjäl...må bra resten av livet...för övrigt mår jag rätt bra nu oxå men att slippa tänka på ekonomin skulle vara skönt. | |
| Tinna | 2008-04-24 20:38 | |
![]() | Åh, jag skulle köpt den där drömlägenheten jag hittat på nätet, betalat tillbaka skulder och CSN-lån. Gett en hel del pengar till familj och vänner och sen skulle jag nog köpt mig ett rosa Nintendo Wii :) | |
| Maybach | 2008-04-24 20:41 | |
![]() | En porsche 911 för dryga miljonen! Hm.. 159 miljoner kvar då... Säg 40 miljoner till Hammarby fotboll. En stor våning i centrala Stockholm.. Några miljoner åt välgörenhet såklart.. Äh, det får räcka sålänge. | |
| dgeo20 - Ej medlem längre | 2008-04-24 20:46 | |
![]() | en ny cykel :D och mkt sprit :D | |
| pandan45 | 2008-04-24 21:06 | |
![]() | Jag skulle köpa en liten stuga uppe nånstans i fjällvärlden & bo där året om samt investera pengarna så dom förräntar sig ordentligt | |
| Pajas - Ej medlem längre | 2008-04-24 22:34 | |
![]() | Fan. Nu när jag tänker efter så finns det ju massor med mera saker jag skulle kunna tänka mig. Säg att jag skippar snöidén och kör på något minst lika radikalt. Jag skulle exempelvis vilja pynta någon som tvingade (TR)AMS att slå igen. Det hade varit helfestligt! Enligt mig så är det tillochmed på gränsen till välgörenhet! | |
| Morristown - Ej medlem längre | 2008-04-24 22:36 | |
![]() | Jag kan tänka mig att köpa en ny bil också. Men det verkar jobbigt att byta däck efter en kvart... sv.wikipedia.org/wik...tt i_Veyron blog.tmcnet.com/blog...on -big.jpg | |
| blast | 2008-04-24 22:51 | |
![]() | jösses-om jag överlevde den chocken efter att ha vunnit så mycket pengar så skulle jag absolut dela med mej till föräldrar o syskon m familjer,betala av mina lån, sen ge bort det mesta till cancerfonden och andra sjukdomsrelaterade fonder för forskning behövs. En sak skulle jag köpa mej förstås-En Totalrenoverad Ford T-bird 60:a med cab så klart :D | |
| Gunilla N - Ej medlem längre | 2008-04-24 22:51 | |
![]() | Efter att jag (ev) kommit till sans efter chocken så anställer jag en kock på heltid, låter bygga en egenritad lyxvilla med tillhörande pool, införskaffar en ny bil www.digitalcarwallpa...76 8_01.jpg skänker en hel del till bättre behövande, ser till att mina föräldars ålderdom kan levas i lyx, likaså skall mina söners framtid sörjas för. Undrars hur mycket jag har kvar sen...? *räknar* Jösses, det borde finnas en hel del miljoner kvar. De stoppar jag i mitt FranzJaeger. Och går hädanefter till jobbet enbart i själviskt syfte. (Det är så mysigt där om man bortser från alla "måsten" :p) | |
| blast | 2008-04-24 22:52 | |
![]() | o sen skulle jag väl bjuda med nån liten "läckerbit" på en åktur förstås....;D | |
| tobad | 2008-04-25 00:16 | |
![]() | ja vet exakt va ja skulle göra, förutom o se till att min familj får det fantastiskt. jag skulle köpa skön restauran i stan med bra läge o en ute vid havet. o ha öppet kök o hänga där jämt o prata m alla gästerna o gå in o laga mat precis när ja vill. fantastiskt vore det! | |
| Candee | 2008-04-25 00:35 | |
![]() | Blast..du är beundransvärd..jag skulle ha behållt en hel del själv. Men självklart välgörenhet, cancerfonden hade fått en rejäl slant..och så skulle ja nog blitt fadder åt en hel by...;) Kanske får ja en stjärna i kanten för det när ja går hädan..vem vet..;) Men först och främst skulle jag nog må bra utav det själv.. | |
| stabilt | 2008-04-25 00:36 | |
![]() | Be många att dra åt helvete | |
| brun_ett - Ej medlem längre | 2008-04-25 00:56 | |
![]() | tobad, jag är med dig! min dröm är att öppna egen restaurang och nattklubb. man kanske skulle köpa nån krog på avenyn som går ruskigt bra fast det verkar ju va lite maffiaverksamhet mellan de ägarna så nej jag ger mig nog inte in i leken. men jag skulle definitivt satsa på en restaurang och nattklubb! sälja min lägenhet som mina föräldrar betalat, ge dom pengarna + de summor de lagt ner på renovering och 5 mille till. sen skulle jag försöka placera lite pengar i sparkonton och fonder, köpa massa fina presenter till mina nära och kära och en fin lägenhet i norrköping. jag skulle äntligen ta mig i kragen och skaffa mig ett tjog fadderbarn, jag vill skaffa ett men min inkomst är skral nog just nu för att försörja mig själv. sen skulle jag ju helt klart shoppa till mig själv, även om jag mest skulle lägga ner pengar på att inreda den nya bostadsrätten jag köpt då. eller har man tid med sånt om man håller på att öppna en krog? tveksamt. | |
| stabilt | 2008-04-25 01:34 | |
![]() | Vakna.................... ................ | |
| piggelin88 | 2008-04-25 01:49 | |
![]() | Öppna något eget. Köpt ett fint sommarställe till mina föräldrar. Gett lite saker, inte pengar, till folk omkring mig som dom önskar sig. Skänkt mycket till välgörenhet. Köpt mig själv en bil och lägenhet. Sparat mycket. Satt in pengar på pensionsspar och spar till mina blivande barn. Rest jorden runt och tagit mig tid åt att se vart mina pengar kan göra mycket nytta. Hmm...ja. | |