Spelrum
| Giraffen | 23 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 51 |
Mobilspel
| Pågående | 19 519 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Pajas - Ej medlem längre | 2008-04-30 14:46 | |
![]() | Tja. Jag log iallafall lite när jag läste det. | |
| habukaz - Ej medlem längre | 2008-04-30 14:46 | |
![]() | ;) | |
| Sara016 | 2008-04-30 14:49 | |
![]() | *fnissar* Du Pajas.. de hotar mig med tvångsintagning på Chalmers.. Jag hade nog hellre varit normal.. | |
| Pajas - Ej medlem längre | 2008-04-30 14:51 | |
![]() | Aaw. Då är det ju inte så illa med mig faktiskt! ;-) | |
| Sara016 | 2008-04-30 14:53 | |
![]() | hehe neeej precis.. Ville bara påpeka det för själv så gråter jag ju nästan!=0P | |
| Pajas - Ej medlem längre | 2008-04-30 14:57 | |
![]() | Ja.. Jag förstår det! Tårarna var väldigt nära här också. Men nu när jag inser att det faktiskt finns "värre" saker, som exempelvis bli tvånginstagen på Chalmers, än det som jag-nu-har-gjort/inte-gjo rt. :-) | |
| Sara016 | 2008-04-30 14:59 | |
![]() | Kåänns bra att ha kunnat få en annan människa att känna sig lite glad så här på valborgsmässoafton faktiskt!:P | |
| Pajas - Ej medlem längre | 2008-04-30 14:59 | |
![]() | Öhm.. (Så här skulle ju meningen ungefär ha fortsatt) /inte-gjort, så mår jag ju faktiskt riktigt, riktigt bra igen! | |
| Pajas - Ej medlem längre | 2008-04-30 15:00 | |
![]() | Ja, men sedär ja! Tack ska du. :-) | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-04-30 15:02 | |
![]() | Dina testresultat är klara Ditt Fultal är under Socialstyrelsens rekommenderade medel. Ditt Fultal är: 20 Du tillhör Fultalsgrupp 2 Ditt Fultal är under Socialstyrelsens rekommenderationer. Analys: Jojo, här har vi med 80% sannolikhet en studerande på en Teknisk Högskola. Är du inte det kommer du att bli det, och vill du inte bli det, bör du bli tvångsinskriven på Chalmers (ett lagförslag håller på att beredas i Riksdagen). Allt för din egen säkerhets skull. Ligger du i detta intervall är du nämligen medveten om din låga fultalssituation men har ännu inte kunnat göra något åt den. För att inte låta problemet gå dig åt huvudet bör du därför ägna din tankekraft åt matematiska problem, supa dig redlös eller sy på fler märken på din overall. Det är även lättare för samhället att sätta in stödåtgärder om många med fultalshandikapp är samlade på ett ställe. Exempelvis diskuteras just nu inrättandet av en "jourhavande stylist" på alla Sveriges tekniska högskolor. Det är dock inte nödvändigt att höja sitt fultal i detta intervall då det finns belägg för att en hel del människor kan leva ett ganska normalt liv med ett undermåligt fultal. Funderar du eventuellt på att höja ditt fultal kan det vara bra att minnas att det finns andra sätt att spara pengar än att klippa sig själv, samt att det är häftigt med hår på bröstet - om man är kille. | |
| Watchman | 2008-04-30 15:08 | |
![]() | 2184 Fultalsgrupp 8. | |
| Måns_E | 2008-04-30 15:33 | |
![]() | Ditt Fultal är: 406 Du tillhör Fultalsgrupp 6 Ditt Fultal är över Socialstyrelsens rekommendationer. Analys: Jojo, här har vi legat i! Du ligger över vad socialstyrelsen anser som normalt och är du inte gift ska du nog ta och fundera över om du kan pressa in ett bröllop i nästa veckas schema. Detta för att visa att du aktivt gör något för att bromsa dit skenande fultal. Vad du behöver är att slå dig till ro med en man/kvinna och börja leva ett normalt liv där dubbelmackor och kebabspett är maträtter och inget annat! Men var vaksam, även i ditt radhusområde kan farorna lura bakom närmsta häck: Swinger-grannar som lockar med car-key-partys är en vanligt förekommande frestelse som lätt kan dra dig längre ned i fördärvet. Se även upp för oväntade kombinationer som "föräldramöte och blandbar" eller "twister och bastu". Dessa och andra, till synes harmlösa tillställningar, kan sluta i tragedi. Aj då i samma grupp som Bill Clinton och Lasse Berghagen | |
| Helröret | 2008-04-30 15:33 | |
![]() | Ditt Fultal är: 988 Du tillhör Fultalsgrupp 7 | |
| Helröret | 2008-04-30 15:35 | |
![]() | Hmmmm…för att komma upp i fultal av denna dimensionen har du antingen haft en herrans massa partners eller en intim relation med någon av dina vänners farföräldrar. Troligtvis har du en knullgunga monterad i ditt vardagsrum och ditt beteende bottnar inte i något annat än dålig karaktär. Vårt råd till dig är att snarast gå i kloster. Eller åtminstone bikta dig. Om inte du och tillräckligt många av din sort lyder detta råd har den socialdemokratiska regeringen aviserat att det kan det bli aktuellt med skatt på samlag. Kondomer kommer dock att vara avdragsgilla. På detta sätt hålls det nationella fultalsindexet i schack, samtidigt som säkert sex blir mer lönsamt. I värsta fall kan det bli aktuellt att utdela spöstraff. Detta gäller dock inte medlemmar av S/M-klubbar som istället kommer att utvisas på obestämd tid. Ganska skojigt men jag tror att det var den äldsta åldern som drog ner resultatet | |
| Little_Red - Ej medlem längre | 2008-04-30 15:49 | |
![]() | Annars tycker jag mest att det var intressant att Lasse Berghagen och Bill Clinton var i samma grupp... | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-04-30 15:51 | |
![]() | Ja tydligen så tycker tanterna att det är svårt att neka herr teddybjörn. | |
| Little_Red - Ej medlem längre | 2008-04-30 15:53 | |
![]() | Ewwwwwwww :-( | |
| Little_Red - Ej medlem längre | 2008-04-30 15:54 | |
![]() | Lasse Berghagen är verkligen äcklig. Jag skulle hellre ha sex med John Polman. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-04-30 15:56 | |
![]() | *asg* | |
| Fånmåne - Ej medlem längre | 2008-04-30 16:29 | |
![]() | Häda inte! Berghagen är inte på något sätt äcklig, han är ju en riktig mysfarbror. ;) | |