Spelrum
| Giraffen | 44 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 44 |
| Inloggade | 91 |
Mobilspel
| Pågående | 19 806 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| -bara Ann - Ej medlem längre | 2008-05-05 12:33 | |
![]() | hmmm... nu börjar det brännas tror jag... Jag funderar på om jag ska kolla i "det blå skåpet"... | |
| Helröret | 2008-05-05 12:55 | |
![]() | mitt pass brukar alltid ligga i golfbagen.. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-05-05 13:11 | |
![]() | jag har ingen golfbag | |
| Vigdir | 2008-05-05 16:03 | |
![]() | Städskåpet. Eller källarförrådet. Eller i den där handväskan du hade för tre år sedan, då du var på Mall-åkra (eller så) och som du inte ens tänkt på sedan dess. Jag hittade en gång min filofax i tvättkorgen. Därefter letar jag alltid på de underliga ställena först. Städskåpet är faktiskt mitt bästa tips. | |
| Sotfinger | 2008-05-05 16:36 | |
![]() | I jackfickan på den jacka du hade när du tog passet med i stället för ditt leg som du inte kunde hitta just då och det var lite bråttom | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-05-05 16:56 | |
![]() | Gömd i en kartbok i bokyllan kanske? Och om och när du hittat det...glöm för Gud´s skull inte dom två andra pen:a..... | |
| le-lou | 2008-05-05 17:08 | |
![]() | i natt vid typ 0200 drabbades jag och sambon av en sjuk skrattattack i soffan. jag klickade in mig i den här tråden, och såklart tryckte jag på Bara Anns hitta.se länk. Stor humor, tack för skrattet Ann :) | |
| -Fånga Dagen - Ej medlem längre | 2008-05-05 17:11 | |
![]() | Man vet aldrig vad morgondagen bär i sitt sköte. Titta där. Meddelas endast på detta sätt | |
| Eiras - Ej medlem längre | 2008-05-05 17:20 | |
![]() | Passet ligger bakom en möbel. Flytta på sängen etc. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-05-05 17:27 | |
![]() | kära bara Ann Vad jag kan se så hade du med dig passet till en kär vän för det var något ni diskuterade och då tog med dig passet för hon ville se det. Ni satt vid kaffebordet och pratade om passfoton då din vän var tvungen att gå på toaletten (diarré?). När du passade på att hälla upp mer kaffe så letade du efter en tesked. Jag tror att du la passet i din goda väns besticklåda i farten. Där ligger passet ännu. | |
| Morristown - Ej medlem längre | 2008-05-05 17:51 | |
![]() | Kära Ann. Det är bara att konstatera att du är helt passé! | |
| brini | 2008-05-05 18:01 | |
![]() | Kanske det ligger i tidningskorgen, eller vedkorgen som du inte använt på länge nu när ingen brasa tänds? Har du tittat bland dina restgarner och i lådan i köket med alla plastkassar som du bar hem spriten i vid förra resan? Det kan ju också ha hamnat i pappersinsamlingen. Vissa saker har en tendens att försvinna den vägen har jag märkt. När ska du resa vart? | |
| Forticert | 2008-05-05 18:11 | |
![]() | Är du säker på att du någonsin har haft ett pass? | |
| Jankster - Ej medlem längre | 2008-05-05 18:16 | |
![]() | Är du säker på att du ska åka härifrån? Du kanske är på semester här, och inte kommer hem utan passet? (har alltid passet i resväskan) | |
| Morristown - Ej medlem längre | 2008-05-05 18:16 | |
![]() | Kan Ann ha utreseförbud? | |
| Jankster - Ej medlem längre | 2008-05-05 18:25 | |
![]() | Reinfeldt vill att du ska spendera dina pengar hemma i Sverige, Ann. | |
| Mercedes | 2008-05-05 18:35 | |
![]() | Har du kollat hempärmen? Eller hade du en annan handväska senast du reste och den lämnat där. Förresten behöver du inget pass om du reser inom EU..räcker med identitetsbevis..(ej körkort). Kavajfickorna kan du kolla en gång till! | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-05-05 18:38 | |
![]() | Vad är en hempärm? | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-05-05 18:46 | |
![]() | kära bara Ann Om du mot förmodan inte hittar ditt pass i din goda väns besticklåda, så kontakta mig. Jag fixar pass, konsertbiljetter, bussbiljetter och annat snabbt, diskret och till förmånliga priser (uppge koden: Passlös så slänger jag med en brytmejsel på köpet!). min mejladress är lostpassportorshortofcash noproblematallformeiwillh elpyoumyfriend@hustlermas ters.xl | |
| Mercedes | 2008-05-05 19:06 | |
![]() | hempärm brukar jag säja, men det är hemarkivet där jag förvarar alla viktiga dokument. Passet brukar ligga där också. | |