Spelrum
Giraffen49
Krokodilen0
Elefanten2
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
34
Inloggade85
Mobilspel
Pågående19 908

Forumkategorier

Användare Inlägg  
emmylicious2008-05-06 09:58
Antal inlägg: 4501

Min gymnasieskola var (och är) ett jävla familjeföretag. Alla lärare är tillsammans med någon annan lärare. En lärare var t o m tillsammans med en elev.

oozaa2008-05-06 10:30
Antal inlägg: 347

Han skulle väl ha svarat på SMSet om han var intresserad?

maariia2008-05-06 14:55
Antal inlägg: 117

Hey alla som gett råd och tips.
Tog mod till mig och ringde killen i fråga igår kväll. Han svarade men satt och åt och frågade om han kunde ringa senare men jag kände på mig att det skulle han inte. Han skickade dock ett sms lite senare, han skrev bl a "Jag har sambo så det är tyvärr inte läge nu" Han tackade också för komplimangen jag skrev i sms:et, att det var smickrande.
Jag faller tyvärr bara för killar jag inte kan få men det är jag nog inte ensam om...

milly252008-05-06 15:01
Antal inlägg: 208

ah tåkigt! Bättre lycka nästa gång, bara att sätta sig upp isadeln igen...

zimba - Ej medlem längre2008-05-06 15:12
Antal inlägg: 2256

Nu vet du i alla fall och då kan du släppa honom ur tankarna! Bättre tur nästa gång! ;)

vulcan2008-05-06 15:13
Antal inlägg: 7666

Synd maariia, men du tog chansen och nu slipper du undra. All credit till dig för visat mod!

Om man blir intresserad av nån så som du nu blev så är det klart att risken är stor att dom är upptagna. Så jag tycker inte att du ska dra för stora växlar på det och komma in i negativa tankebanor. Men han var säkert påverkad av er kontakt - ta det som något positivt! Rätt som det är kommer du att hamna i en situation där det faktiskt är "läge". Nu kan ju det vara lite skrämmande i sig själv, men även där gäller ju i grunden att man måste våga för att vinna :)

Nu mindes jag för övrigt plötsligt ett sommarjobb för många år sen där ungefär samma sak hände mig. Men där var felet att när jag väl tog mod till mig så var sommaren nästan slut och det visade sig att hon skulle sticka iväg ett år som utbytesstudent till USA. Så det gäller inte bara att våga utan att inte vänta för länge innan man vågar :)

Visar sida: 1 2 3 4
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?