Spelrum
| Giraffen | 50 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 34 |
| Inloggade | 86 |
Mobilspel
| Pågående | 19 908 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| loogard | 2008-05-06 13:32 | |
![]() | Håller med helt Helena, om man inte känner att man för resten av livet kan bära en tatuering med stolthet, låt bli att tatuera dig. nog för att det går att få bort det relativt bra med laser och så i dagsläget, men för tatueraren som gjorde den så är det ungefär som för picasso om du köpte hans tavla för att senare tutta eld på den. Jag brukar vägra göra tatueringar på händer etc på dem som kommer in och vill göra sin första tatuering, brukar be dem gå till ngn annan eller börja ngn annan stans. Mycket för att jag tror att risken att ångra sig är betydligt mycket större om du har tatueringar du inte kan dölja annat än på skidsemester. Och ska ärligt talat säga att ibland när man hamnar i en intim situation med en tjej som inte har ngra tatueringar så kan jag känna "wow" eftersom jag ser dem bläckade kropparna hela dagarna. lite ungefär som att komma hem till gammelmormor och få syn på en väggyta på 1x1m där det inte sitter en tavla, utan man ser en vit vägg. Men som sagt vill man ha en tatuering och känner att man kan bära den med stolthet, go for it. Att se någon bära sin tatuering med spår av ångest ser bara löjeväckande ut. Typ om du har en tatuering på överarmen och står och håller handen för den när du stöter på folk på stan som om dem inte skulle upptäcka den. Nej sträck på ryggen, detta var inte en uppmaning enbart till dem som bär tatueringar. ngn mer än jag som tänkt på att snittåldern för kutryggade har gått ner nämnvärt dem senaste åren? där har du anlag för att inte anställa ngn om ngt, ger ett intryck av lathet utan dess like när man inte ens orkar hålla axlarna ovanför bröstet. | |