Spelrum
| Giraffen | 20 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 974 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| myran_64 - Ej medlem längre | 2008-05-08 22:17 | |
![]() | jo du Linda. Men jag inser att det är svårt att förklara för någon som tycker utseendet är av yttersta vikt. Om personen är blåst, det gör inte så mycket för den är ju vacker att se på och man får höra hela tiden vad lycklig man måste vara. Sen att skönhten inte ens kan koka vatten utan att misslyckas, det spelar inte så stor roll va?? Ytlighet är ledordet om man ser till vad du verkar tycka är viktigt när man dejtar någon, givmildhet och pengar! Förstår att du varken är rik eller särskilt givmild dock.. Hur gör en häst när den galoper?? | |
| Snoosy | 2008-05-08 22:19 | |
![]() | Vad bra att du svarar i hennes namn. Nu vet jag precis hur hon tänker. tack! | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-05-08 22:20 | |
![]() | Sneda tänder, stor näsa, ärr i ansiktet m.m det ger ju bara karaktär åt ansiktet och kan vara oerhört charmigt anser jag. | |
| Linda88 - Ej medlem längre | 2008-05-08 22:21 | |
![]() | jag har pengar så jag klarar mig, jag är givmild till folk jag gillar, jag självklart mjölkar ja pengar ur folk som låter sig mjölkas. Och som jag sakt tidigare för att vilja lära känna insidan måste du bli intresserad av utsidan. | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-05-08 22:23 | |
![]() | Tack Little_Red :) För mig finns det ingen som objektivt kan bedöma vad som är vackert eller fult. Jag tror det hänger helt och hållet ihop med våra känslor. Tycker jag om en person är jag helt och fullt partiskt i min bedömning och tycker givetvis han eller hon är det finaste som finns. Räcker det som svar snoosy? | |
| Snoosy | 2008-05-08 22:25 | |
![]() | Det som är hemskt är att många säger sig bli avskräckta av det yttre. Dessa ger inte ens personen i fråga chansen att visa sitt inre. Frågan är hur fint inre dessa har?! | |
| Snoosy | 2008-05-08 22:26 | |
![]() | ..det räcker gott och väl, upa! | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-05-08 22:26 | |
![]() | Vissa av oss ger nog även en person som inte har en intressant utsida en chans att visa vem de är.. | |
| Snoosy | 2008-05-08 22:26 | |
![]() | Tack för att du svarade! | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-05-08 22:35 | |
![]() | Det låter väldigt konstigt att det skulle ligga något storsint i att ge folk man tycker har ett ointressant utseende en chans att visa vilka de är. Möjligheten att någon annan finner deras utseende intressant finns alltid. Om det händer av en slump att man börjar dras till någon man inte tidigare sett charmen hos är kanske en annan sak. | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-05-08 22:42 | |
![]() | Till en viss gräns så bryr jag mig inte om utseende, men för mig finns det en gräns. Exakt var den går är omöjligt att säga på förhand, men *fy & usch på mig som "erkänner" ..* visst finns det tillfällen då jag sett män som varit "vanställda" så till den grad att jag känt ovilja vid tanken på att bli fysiskt berörd av personen i fråga, och då pratar jag inte om ett ärr i ansiktet ett amputerat ben eller en näsa som är "för stor". Skulle däremot min man råka ut för en olycka som vanställde hans ansikte och- eller kropp så skulle jag självklart reagera annorlunda, jag älskar honom djupt och känner redan hans insida och vet att den är vacker och tilltalar mig. Men jag tror personligen att det kan vara svårt att komma dit och få de känslorna väckta om personen redan när man för första gången träffas är kraftigt vanställd på ett sätt som man finner "skrämmande". | |
| le-lou | 2008-05-08 22:59 | |
![]() | är det fel att säga att utseendet spelar roll? Klart det gör. En del av den omedelbara attraktionskraften sitter i utseendet. Jag tycker folk som tilltalar mig är attraktiva, snygga vad ni nu vill kalla det. Det finns fula människor, precis som det finns fula djur. Jag tycker elefanter är ganska fula djur, men många andra tycker de är söta. | |
| -bara Ann - Ej medlem längre | 2008-05-08 23:00 | |
![]() | Och vi tycker du är söt Le-Lou, oavsett vad andra säger. | |
| omkrets | 2008-05-09 16:51 | |
![]() | det är klart man kollar på snyggingar först! | |
| mantikoran | 2008-05-09 17:01 | |
![]() | Mötte en gång en man som fått sitt ansikte sönderbränt. Min första tanke var nog - FÖR hemskt! Det var svårt att fästa blicken nånstans eftersom ansiktet var så förstört och svårt att tala med honom utan att känna sig besvärad - trots att jag ganska snart frågade vad han varit med om. Vi lärde känna varann och det som hände var att jag efter en tid inte längre såg det "groteska" eftersom han var så otroligt fin, smart, rolig o trevlig. Jag skulle inte ha nåt emot att lea med en sån man. | |
| mantikoran | 2008-05-09 17:01 | |
![]() | "leva" skulle det va (: | |
| Suds McDuff | 2008-05-09 17:10 | |
![]() | Det är ju faktiskt så att om man tycker om personen så tycker man nästan automatiskt att den är snygg också. Så känner jag i alla fall. | |
| loogard | 2008-05-09 17:14 | |
![]() | ang att man måste vara attraherad av utsidan för att kunna bli tillsammans med ngt... jo kanske till en viss del vad gäller vilka man eventuellt skulle ragga på på krogen, nu är iof inte jag särskilt imponerad av krogragg över lag, men du sätts ju varje dag i situationer då du växlar ord med folk oavsett hur dem ser ut. Och någon gång ibland så händer det ju faktiskt att man träffar ngn som verkar intresant nog för att ta med ut på en dejt. Och visst utseendet är en fördel i dessa sammanhang, men jag tror det kan vara en last också. Och med självförtroende och charm kommer man långt :P | |