Spelrum
Giraffen | 36 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 1 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 24 |
Inloggade | 61 |
Mobilspel
Pågående | 19 588 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
slånbär | 2012-03-04 22:25 | |
![]() | Ja jisses Imi- vilken självinsikt du har...... | |
A-Ba-Ni-Bi - Ej medlem längre | 2012-03-04 22:28 | |
![]() | Det tog inte lång tid av få avsmak för Betapet igen. | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-03-04 22:30 | |
![]() | A-Ba>> sluta gnäll ;) | |
Incidental - Ej medlem längre | 2012-03-04 22:33 | |
![]() | ^^ | |
A-Ba-Ni-Bi - Ej medlem längre | 2012-03-04 22:34 | |
![]() | Ha ha, jag får sån lust att säga saker som: Jag tycker att imi kan kontakta hovet och be att få prya en vecka hos Victoria efter mammaledigheten. SEN kan hon komma och återuppta diskussionen. | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-03-04 22:35 | |
![]() | Jag kan gärna byta en vecka m t ex Carl Philip, vore trevligt med lite betald semester. | |
_imi - Ej medlem längre | 2012-03-04 22:36 | |
![]() | Sluta gnäll och prya själv, A Ba. :P | |
A-Ba-Ni-Bi - Ej medlem längre | 2012-03-04 22:37 | |
![]() | Jag gillar din konsekventa argumentation: "Fast, Måns...saken är ju bara den att jag håller verkligen inte på med några generaliseringar utan när jag har beskrivit antisidan så är det fakta jag har presenterat. Flumma med generaliseringar får du pyssla med." "Njo...alltså, de kan inte stava, de tycks lida av kronisk mindervärdeskomplex hela bunten, ruskigt avundssjuka är de också, missunsamma småsjälar och fullkomligt hopplösa gnällspikar." | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-03-04 22:38 | |
![]() | Haha | |
Måns_E | 2012-03-04 22:41 | |
![]() | Nu skall jag se om jag har förstått det rätt. Eftersom "fullkomlig" demokrati aldrig kan inträffa, så är det inte heller någon idé att successionsordningen ifrågasätts och det är helt i sin ordning att vi har ett ämbete som man kan ärva. Lustigt nog så skulle man kunna säga att regeringsformen inte borde ha kunnat ändras med exakt samma argument. Men det gick ju bra. Jag tycker att ditt resonemang är något vagt Imi, och du har fortfarande inte gjort så mycket annat än gnällt i den här tråden. Argument för din sak har du i a f inte kommit med :) | |
meimse | 2012-03-04 22:56 | |
![]() | Men guud vad tröökiga och förståndiga ni är. Jag gillar vårt kungahus, det ger bra PR till Sverige och som bonus lite pompa och ståt. Dessutom ger de arbete åt en massa människor. För mej får di gärna vara kvar så länge di orkar men jag tror att lilla prinsessan Estelle kommer att bli en rebell. | |
Måns_E | 2012-03-04 22:57 | |
![]() | Jaha, och jag gillar det inte. | |
_imi - Ej medlem längre | 2012-03-04 22:58 | |
![]() | 2012-03-04 22:37 Okej, då är vi två (som gillar). Äsch. Tokfolk. Nu måste jag väl ändå sluta kivas med er. Och jag kan bara hoppas att _åtminstone_ Måns fattade vilka rader jag skrev på allvar och vilka var på skämt (eftersom han skämtade så friskt själv - fast frågan är om han någonsin skulle erkänna det). A-Ba-Ni-Bi "Fast, Måns...saken är ju bara den att jag håller verkligen inte på med några generaliseringar utan när jag har beskrivit antisidan så är det fakta jag har presenterat. Flumma med generaliseringar får du pyssla med." "Njo...alltså, de kan inte stava, de tycks lida av kronisk mindervärdeskomplex hela bunten, ruskigt avundssjuka är de också, missunsamma småsjälar och fullkomligt hopplösa gnällspikar." A Ba, en seriös fråga; du kan väl ändå inte mena att det inte går att uppfatta att samtliga meningar här ovan var tusen ggr mer på skämt än på allvar? För så överdrivet som jag skrev så _måste_ det ju gå igenom att det är skämt. Eller är det verkligen så illa att det inte går att varva skämt och allvar så här genom skrift? Det vore ju bara för hemskt om det var så. | |
A-Ba-Ni-Bi - Ej medlem längre | 2012-03-04 23:00 | |
![]() | Hela din argumentation är ju ett skämt. Jag väntar med spänning på att du ska blanda upp det med lite allvar. | |
_imi - Ej medlem längre | 2012-03-04 23:01 | |
![]() | "men jag tror att lilla prinsessan Estelle kommer att bli en rebell." Ååh, det hoppas jag verkligen att hon blir! | |
_imi - Ej medlem längre | 2012-03-04 23:03 | |
![]() | Men vad i helskotta är det för fel på dig, A Ba? Stick till gnälltråden istället. | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-03-04 23:05 | |
![]() | A-Ba är precis som jag konfys vad gäller diskussion=gnäll? | |
A-Ba-Ni-Bi - Ej medlem längre | 2012-03-04 23:07 | |
![]() | Om jag har förstått saken rätt är man per definition gnällig om man tycker annorlunda än imi. | |
_imi - Ej medlem längre | 2012-03-04 23:08 | |
![]() | jonisk. Kan det möjligtvis bero på det gamla välkända fenomenet att kaka söker maka? ^^ | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-03-04 23:09 | |
![]() | Jaha, är det så det funkar? Dann bin ich genau ein echte gnällkärring. | |