Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 45 |
Mobilspel
| Pågående | 19 206 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Maybach | 2009-04-08 16:19 | |
![]() | Står på officiella att Sulan kommer att finnas på plats och avtackas på innerplan. Blir väl nåt i stil med när Hella la av! Mäktigt! | |
| Malmefeldt1 | 2009-04-08 16:29 | |
![]() | Är det någon här som kan något om fotboll eller är insatt i någon allsvensk klubb? Känns inte som att diskussionerna här inne är så väldigt höga direkt men jag kan ha fel. Hur som haver så kniper AIK guldet i år. Gabriel Özkan försvinner efter sin succésäsong med 11 mål på 30 allsvenska matcher. Obolo vinner skytteligan på 15 gjorda påsar. Med vänliga hälsningar AIK - Sveriges största klubb | |
| Maybach | 2009-04-08 16:34 | |
![]() | På vilket sätt var ditt inlägg mer "fotbollskunnigt/insatt" än tidigare inlägg av andra? Mvh Bajen - er förebild | |
| one-punch - Ej medlem längre | 2009-04-08 16:51 | |
![]() | Jag förutspår att Malmefeldt1s överlägsna fotbollskunskaper kommer ifrågasättas i November... | |
| Mitch Ryder - Ej medlem längre | 2009-04-08 19:20 | |
![]() | Haha...jojo..drömmar kan ju vara sköna. | |
| one-punch - Ej medlem längre | 2009-04-08 19:22 | |
![]() | november såklart, inte November. Sorry. | |
| Basta - Ej medlem längre | 2009-04-08 19:35 | |
![]() | Kanske året runt till och med. | |
| Kazo | 2009-04-09 01:06 | |
![]() | Jag upplever förändringar i 08-klimatet. DIF är väl kanske inte under så stora förändringar (?), men vi börjar märka ett nytt mjukare, snällare AIK. Inte krav på guld varje år etc. Medan Bajen under 2000-talet har tagit stora kliv åt andra hållet och idag står sig lika som antagonisterna i målsättningar etc. Detta är alltså från ledning och själva klubbens håll, supportrarna har nog kvar sina åsikter. | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-04-09 01:15 | |
![]() | mkt intressant Kazo har själv varit inne på detta, och många med mig på andra ställen än betapet. Men du har missat en stor förändring... den hos bajens fans. en ny generation "kräver" framgångar och sätter en helt annan press runt klubben. Dif har alltid varit kappvändare, många av dom. Men även här blndas hybris med en nyfunnen ödmjukhet, AIK har fått snällare support och mindre krav. Samtidigt som en del fetton vill ha guld varje år. Maybach: AIK är störst. Varför AIK skulle vilja vara som en looserklubb som bajen har jag ingen aning om | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-04-09 01:17 | |
![]() | johan segui menade innan att AIK-brajen var publikderbyt i fotboll innan dif etablerade sig i allsvenskan- svar på tidigare inlägg från kazo. | |
| Maybach | 2009-04-09 01:29 | |
![]() | Hammarbajares "nya kravbild" om man nu väljer att kalla det så kom väl med guldet. Och yngre supportrar som jag själv har inte upplevt den tid då man hade noll guld i bagage, så det är väl inte annat än en naturlig utveckling (och i min mening bra utveckling). Dock känner jag mig lite lost när det kommer till att prata om Djurgårns krav osv... De fick ju miljoner fans när de vann tre guld nu på 2000-talet men man upplever ju inte alls det här AIK:iga med att kräva guld varje år, eller "Nästa år, då jävlar!" efter en skitsäsong. Miss jk får gärna svara och berätta! | |
| Maybach | 2009-04-09 01:31 | |
![]() | (Känner att jag vill förtydliga mitt inlägg genom att understruka att jag varit bajare "sen födseln" men varit för liten för att kunna vara riktigt intresserad/insatt under 90-talet.) | |
| Maizena | 2009-04-09 08:23 | |
![]() | Det som Djurgårdarna "kräver" är att DIF åter igen skall spela med hjärta och en tydlig spelide. Som May skrev har det försvunnit en hel del fans sen guldåren vilket i sig är naturligt då alla lag har sina medgångare. De vi ser i DIF publik idag är mer genuina fans som funnits med ett tag och som vet att man inte kan vinna guld varje år. DIF försöker i år hitta tillbaka till grunderna både på plan och på läktaren. Givetvis kräver vi fortfarande framgångar men samtidigt så måste man vara reallist och kanske ge det 2-3 säsonger. Det viktigaste för mig är inte vilka spelare eller vilka tränare vi har utan det viktigaste är att att alla som tar på sig en DIF tröja alltid ska göra sit yttersta för vårat lag.... | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-04-09 20:45 | |
![]() | Maizena, jag tror att det finns många gårdare som inte sluter upp om ni ligger 12a i år igen. may. var på söder i veckan- dom bajarna jag umgicks med "hatar" den nya generationen av supportrar=) tilläggas kanske bör att jag började gå på AIKs matcher 91, så jag känner både folk frpn den gamla o nya generationen. | |
| Maizena | 2009-04-09 21:12 | |
![]() | Ja visst är det så......Men ett av "läktarmålen" i år är att folk ska tycka det är kul att gå på matcherna. Vi DIF are har ju som bekant haft ett turbulent år och nu är vi mer taggade än någonsin och vi på läktarna ska iaf visa vårat stöd.... | |
| Basta - Ej medlem längre | 2009-04-10 01:14 | |
![]() | Bröderna Leback tycker att 1991 är framtid. | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-04-10 08:13 | |
![]() | bröderna Leback anser att bajen inte har en framtid | |
| fal3n | 2009-04-10 08:15 | |
![]() | Ääääääääääääääääälska helsingborg!!! | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-04-10 09:19 | |
![]() | vi e AIK - fukk you =) | |
| Maybach | 2009-04-11 15:08 | |
![]() | 4-0 till IFK efter första halvlek hahaha. När man inte trodde att Tauer kunde bli sämre... :) | |