Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 18 563 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-12-15 21:56 | |
![]() | Tinna - man vet aldrig. Kan ju hoppas. Men det kan kanske bli besvärligt med fler än en åt gången? ;) | |
| Dersu | 2010-12-15 21:58 | |
![]() | Var inte för snabba med att säga att dom inte finns hemma. Hånglade till det med en kund vid ett hembesök en gång :) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-12-15 22:00 | |
![]() | Dersu - Också ett sätt att sälja sin sak. ;) Men i regel kommer de inte och ringer på bara så där. Jag har provat och jag lovar att jag var tålmodig nog att låta perioden vara tillräckligt länge för att den skulle anses vetenskapligt begrundande. :P | |
| Lillstölla | 2010-12-15 22:01 | |
![]() | Dersu: Ja nu menade jag ju inte att det skulle låta hemskt, men på det stora hela är det ju mitt mål:) Sen är jag lite för flummig och barnslig, men på ett bra sätt, för att bli medlesvensson. Jisses, hånglade med en kund vid hembesök!! Så när kommer du och ringer på här? | |
| Eken_70 | 2010-12-15 22:02 | |
![]() | Vad säljer du för upphetsande saker? | |
| -Nephelia- | 2010-12-15 22:03 | |
![]() | : ) | |
| Dersu | 2010-12-15 22:07 | |
![]() | Haha, blev lite överraskad själv också :) På porttelefonen lät hon rätt otrevlig men när hon öppnade dörren så blev det lite 'ojdå', märkte dessutom att hon reagerade likadant så jag 'tänkte varför inte?'. Stannade och käkade makaroner och sen hånglade vi på soffan :) Lillstölla: Vet ju inte vart du bor :P | |
| Tinna | 2010-12-15 22:08 | |
![]() | Haha, så kan det gå.. ^^ Dersu. Vad säljer du? | |
| Dersu | 2010-12-15 22:10 | |
![]() | Säljer inget utan fotograferar lägenheter som ska säljas. Var lite pirrigt eftersom det var första jobbet åt en ny mäklare och kanske inte ngt man ska 'strula' till, men samtidigt, hur många såna chanser får man? :) | |
| Lillstölla | 2010-12-15 22:16 | |
![]() | Kört för min del då, bor ju i hyresrätt..... | |
| Eken_70 | 2010-12-15 22:17 | |
![]() | Hmm, bara att skruva på vidvinkelgluggen och låtsas vara ute på uppdrag för någon mäklare då ;-) | |
| -Nephelia- | 2010-12-15 22:18 | |
![]() | Jag lovade mig själv, och nu håller jag på och bryter det löftet, är jag klok? Säg att jag är dum i huvet... | |
| Eken_70 | 2010-12-15 22:19 | |
![]() | Nä, varför skulle du vara det? | |
| Lillstölla | 2010-12-15 22:19 | |
![]() | -Nephelia-, beror väl på vad det gäller, säger inte att folk är dumma i huvudet utan anledning! | |
| Dersu | 2010-12-15 22:21 | |
![]() | Eken_70: Kör hårt :) Nephelia: Vad lovade du? | |
| Dersu | 2010-12-15 22:22 | |
![]() | Lillstölla: Ni kanske ska omvandla till bostadsrätt i framtiden? | |
| Lillstölla | 2010-12-15 22:26 | |
![]() | Dersu: Kanske, men får gärna komma o kolla hur det ser ut innan dess ;) | |
| numsan | 2010-12-15 22:29 | |
![]() | Jahaja, då var det dags för kvällens omgång.. Vi vet egentligen inte så mycket om Skugga än, eller vad hon söker, men det vi vet är att hon är en fan av att mysa, att hon har the hots för Dersu, men anser att det är lite väl saftigt att ha ett långdistansförhållande till augusti och att hon är uppmärksam på huruvida karlar är rakade eller inte. Mikael kan verka lite smådryg men jag tror att han egentligen bara använder sin charm på ett sätt som inte riktigt går igenom datorskärmen. Han ser dessutom ut att vara rakad. I sin nya snygga kavaj kan han matcha vackra Skugga på ett eminent sätt! Indiga har precis blivit singel och behöver en rebound-kille. Han ska vara snäll, lång, intellektuell och jordnära. Dessutom tycker hon att numsan är rolig vilket tyder på OERHÖRT gott omdöme. En toppentjej skulle jag säga! Jag har ju redan erbjudit Bobo Flux, så fånga honom innan jojagog tycker jag. Det gäller att visa framfötterna! (hur man nu delar upp fötter i framfötter och bakfötter men det är bättre att visa den främre delen än att få saker om den bakre har jag förstått) Annars tänker jag att Dersu är ett hett tips. Jag tror att den matchen skulle vara klockers. Dessutom har Indiga till Augusti på sig att återhämta sig från sin nyligen avslutade relation eftersom Dersu är borta tills dess. Dersu med sitt goda självförtroende kommer inte ha några problem med distansförhållande då han kommer att vara övertygad om att tösabiten troget går och väntar på honom där hemma. Det råder en viss förvirring om huruvida Dersu verkligen är så tjusig i verkligheten som han är på sin bild eller om han kan ha stulit någon annans ansikte, men oavsett så tycker jag att vi tar honom på orden och köper rakt av att han är snygg som få. hjertonsson är en trevlig göteborgare som både är nörd och söt på en och samma gång. Pluggar gör hon också vilket visar på allmänbildning och intellekt. Hennes enda krav på en karl är att han ska vara lång och mysig. Det är svårt att avgöra om Måns_E är lång eller inte, men hans bokläsande och avslappnade attityd tyder på att han är himskans mysig. Så länge hjertonsson inte är pedant så slänger vi ihop dem på en dejt. Det kan ju resultera i lite drama förvisso, eftersom lillsyrran och Måns_E verkar ha en liten flirt, men jag skulle nog vilja matcha lillsyrran med Eken_70 som verkar mycket intresserad! Lillsyrran verkar vara helt ok med att byta ut cykeln mot en motorcykel så länge han förser henne med öronproppar. Ni ser - de har redan börjat kompromissa. Kommer att funka hur bra som helst!! Huli-Man har ju redan fått sin perfekta match!! Har du inte kontaktat exmortem än? Vi vill veta allt såklart!! Den vackra skönsjungande -Nephelia- både förtjänar och vill ha allt och lite till. Egentligen borde hon bli ihop med en manlig motsvarighet till mig. Det hade varit bästa matchen. Men hallå! Eftersom bara en person i denna tråden utmålat sig som alldeles fullkomligt totalt PERFEKT så måste hon ju såklart bli ihop med mrperfect! (skulle det visa sig efter nån dejt att han bara hittade på så lovar jag en ny bättre och mer ärlig match åt dig -Nephelia-) Jag vet inte om Yonderboy är rik, men han ser ut att vara mörk och blåögd i alla fall. Och sexig såklart. Och eftersom morsans syrr släppte tanken om en rik karl så tror jag på en dejt mellan de två. Morsans syrr känns definitivt som en person som skulle kunna vara en barnmorska för någons tankar. Så mejla på Yonderboy, morsans syrr väntar troget vid inboxen.. teamgrens går bara in och skriver en försynt liten smiley, vilket tyder på ganska små krav. Dessutom är hon söt som socker och skulle därför troligtvis vara en toppentjej för petter72!! Go Petter! annakarineli verkar vara lite ambivalent i huruvida det ÄR viktigt eller inte att karln man träffar stämmer in på alla kriterier och önskemål man ställt upp i förväg. Hon har såklart genom sina tidigare erfarenheter börjat se ett mönster för vad hon faller för och inte, men skulle potentiellt kunna rucka på nästan alltihop bara det "klickade" med rätt man. Jag tror att NykvarnarN har varit toppen för henne. Han verkar sakna action i den här tråden och annakarineli verkar digga när det händer grejer runt omkring henne. Killen i fråga får inte vara för lam liksom. Dessutom ser NykvarnarN ut som en pöjk som är mån om sitt yttre vilket trots allt är relativt viktigt för annakarineli. Bamsefar verkar vara en karl med både humor, självdistans och lite tokighet i sig vilket jag tror att en kvinna som LadySol uppskattar till tusen! Hon är omtänksam som attsingen, rolig och har ett stort hjärta. Dessutom påstår hon att hon är svulten på sex i sitt blogginlägg. Det kan ju inte vara en nackdel liksom! De kommer att underhålla varandra med sin sarkastiska humor på kammarn. Däremot får nog Bamsefar skynda på för LadySol är het på marknaden och har redan fått högvis med mejl från singeltråden!! Lillstölla är en (med all rätt) kräsen tös som behöver både mentor och motor i en relation. En musiker som Gitarrmagnus, som dessutom vet precis vad han vill (eller i alla fall inte vill angående slalombackar) blir en supermatch! Osthyvlad får ingen match. Jag matchar inte osympatiska människor. | |
| -Nephelia- | 2010-12-15 22:29 | |
![]() | Jomen jag lovade mig själv en massa, satte gränser hit och dit och nu bryter jag det, det är tamejfan otroligt. Fortsättning följer på måndag : ) Jag går mot min princip, för att alternativet vore att sakta dö. | |
| -Nephelia- | 2010-12-15 22:30 | |
![]() | mr perfect : ) it is you and me? hahaa... | |