Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 7 |
Mobilspel
| Pågående | 19 243 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-03-18 13:02 | |
![]() | Möjligt att han är, jag har bara sett honom i ett halvt avsnitt. | |
| Grymming | 2011-03-18 13:05 | |
![]() | med lite humor och fart hade han varit snygg. martin är snyggare men för valpig. | |
| Gautama | 2011-03-18 13:53 | |
![]() | Hunken är snygg om han är tyst och man bara kan titta på honom. Men han är alldeles för tam och tråkig för min smak i alla fall. Martin ser också bra men passar bättre tyst, men det beror mest på att skånskan är så avtändande:-) | |
| Grymming | 2011-03-18 13:58 | |
![]() | Skånska funkar bättre på tjejer....liiite bättre. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-03-18 14:57 | |
![]() | Jag får rysningar av såna där meskillar. Han (patrik)och Rodney borde byta lite egenskaper och attityd. Tona ner, tona upp. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-03-18 15:40 | |
![]() | Men alltså, ingen - hur än mesig - tjänar väl på att få ens en centimeter egenskaper av Rodney? Är inte han genomvidrig? | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2011-03-18 15:43 | |
![]() | Joo!!!! Fattar inte att han får ligga. Visar hur många korkade brudar det finns. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-03-18 15:46 | |
![]() | Nä, usch. En kobent, arrogant reptil. | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2011-03-18 15:50 | |
![]() | Glöm inte att han tuggar med öppen mun och konstant kliar sig på snorren. *får rysningar* undrar vilka sjukdomar han har på den.. | |
| Gautama | 2011-03-18 16:24 | |
![]() | Ja, det vidrigaste är faktiskt att han hela tiden tar sig mellan benen, ugly!! | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-03-18 17:21 | |
![]() | Nä, men Patrik skulle behöva lite kaxighet :) Fast han kan ju lika gärna ta den från Vanessa eller Katerina | |
| Grymming | 2011-03-18 17:36 | |
![]() | Alla deltagare är testade för könsjukdomar innan dom går in i huset. Så han är förmodligen ren Rodney. Men jag förstår att ni tjejer inte finner honom inbjudande. Men 45 st har tydligen kunnat tänka sig att ligga med honom. han är ganska välutrustad...så det kanske är därför :) | |
| Snoosy | 2011-03-18 17:50 | |
![]() | Skulle vara kul att se big borther dygnet runt, men har inte tiden tyvärr. Tycker det varit ett riktigt kul år. Starka personligheter. Väldigt snälla på ett sätt. Det finns än så länge inga grupperingar. SÅnt gillar jag :) Förr har ju en del hatat varandra. BB har verkligen lyckats i år :) | |
| Snoosy | 2011-03-18 17:53 | |
![]() | Okej att ha en stor penis, som Rodney, men killen vill ju visa den hela tiden. Lite lustigt. | |
| Grymming | 2011-03-18 17:55 | |
![]() | Inte helt ovanligt när det gäller killar kan jag meddela! :) | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-03-18 18:19 | |
![]() | I så fall skulle man vilja ligga med penisen, inte Roddan. :)) Fast nej, jag tror inte det va. Hellre en normal penis med normal ägare. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-03-18 18:24 | |
![]() | Småpojkar växer ju upp med att det är "gulligt" när lillen drar i snoppen. Tänk om Katerina eller någon annan brud skulle sitta och pilla sig på "muffen", folk skulle ju tro att dom var psykiskt störda. Sen undrar jag vad grejen är med att killar, även de i BB-huset, alltid går och särar på benen och rättar till kallingarna. Testa att ha trosor förfan. Dom åker också in i röven men det är tydligen okvinnligt att rätta till det offentligt. Kanske det. Apa efter, tack. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-03-18 18:31 | |
![]() | "Johannes Gavrilenko heelt rätt , tjejernas jobb att städa , diska laga mat , tvätta kläder osv :D * 3 timmar sedan * 4 Likes Eva-lotta_ 1 Äntligen en riktig karl. Min tillvaro skulle ultimat om jag fick gå hemma och göra alla kvinnosysslor medans min man som jag inte har arbetar ihop levebrödet till oss båda. Mannenb ska föda familjen, thats it. " Fina kommentarer till klippet där Katerina dammsuger och Rodney berättar att han aldrig gör det. | |
| Grymming | 2011-03-18 18:31 | |
![]() | Det är boxerkallingarna som är lite jobbiga ibland....blir för mycket tyg :) PT funkar egentligen bäst men det är inte lika snyggt :) | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-03-18 18:40 | |
![]() | PT? Är inte så bevandrad inom kalsongmode :) | |