Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 173 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-08-04 22:31 | |
![]() | Låter som ett bra utgångsläge MattiasM. Det finns någon för alla där ute. Ha tålamod och försök att låta bli att misströsta. | |
| Matthias M | 2013-08-04 22:37 | |
![]() | Jo dom säger ju det ladysol men jag har bara så svårt att tro på det :/ men jag får väl försöka ha tålamod men tålamodet börjar tryta eller ja de har det gjort för länge sen men jag får väl försöka ändå | |
| -FaMo- - Ej medlem längre | 2013-08-04 22:38 | |
![]() | Asså, antingen har du ett bluffpic på dig Matthias eller så e det fel på synen hos de där brudarna... Har du ett handikapp som inte syns på bilden? För om jag går på det som syns så e du inte ful. Inte ett dugg. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-08-04 22:40 | |
![]() | Instämmer med FaMo. | |
| Matthias M | 2013-08-04 22:44 | |
![]() | Famo: nej bilden jag har är på mig så det glädjer mig att du anser att dom tjejerna hade synfel :) nej jag har inget handikapp. Det är bara mitt ansikte som alla har klankat ner på. Tack för ditt snälla inlägg :) | |
| Allimoni - Ej medlem längre | 2013-08-04 22:46 | |
![]() | Jag retar mig på fjanterier | |
| rien de neuf - Ej medlem längre | 2013-08-04 22:49 | |
![]() | Amen. | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-08-04 22:50 | |
![]() | Ingen klär i offerkoftan, retar mig på folk som aldrig kan göra sig av med den. | |
| -FaMo- - Ej medlem längre | 2013-08-04 22:52 | |
![]() | Visst ett jäkla bjäbb, men om han nu ser livet som sånt - så e det helt ok att gnälla av sig här. Grabben e förstörd av några småbrudar o har inte växt till sig nog för att fatta att det där går över. | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2013-08-04 22:55 | |
![]() | Dags att fixa bananflugefällor | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-04 22:56 | |
![]() | Retar mig. | |
| Matthias M | 2013-08-04 22:58 | |
![]() | Stör mig på folk som vill få mig att ta ytterligare ett steg i fel riktning å vill ni va orsaken till att nån tar sitt liv så är det på det samvete å inte mitt så akta tungan..... | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-04 23:01 | |
![]() | Jag tror och hoppas att de inte syftade på dig! De pratade förhoppningsvis om någon annan ska du se vännen. <3 Låt det rinna av dig. Ingen fara vännen | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-04 23:02 | |
![]() | Inte ska du ta livet för något sådant. Ingen fara! Dumma kommentarer går heller inte att undvika. Man får bara skita i det som inte är konstruktiva. | |
| Matthias M | 2013-08-04 23:03 | |
![]() | Jag vet att dom syftade på mig för dom är precis som alla andra jag stött på här i livet mollee2 å det är som sagt inte jag som får leva med att vara orsaken till om nån dör så jag slipper ha det på samvetet.. | |
| -FaMo- - Ej medlem längre | 2013-08-04 23:07 | |
![]() | Matthias - du har inte försökt prata med nån ungdomsmottagning eller i ett forum för "hjälp till självhjälp"? Inte bra att må sådär, när det egentligen bara är ungdom som gör att du inte kommer vidare. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-04 23:09 | |
![]() | Lilla du. Var stark nu. Håll huvudet högt! Att ta livet av sig och lägga ansvaret på andra är inte bra alls. Du som är så bra på att sprida kärlek och värmde till andra, fortsatt med det. Ingen blir lyckligare av att du tar livet av dig. Och jag tror fortfarande inte de syftade på dig. Bara famo, men hon spekulerade ju bara. Du med :-) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-08-04 23:13 | |
![]() | Jag hoppas innerligt att talesättet om tomma tunnor stämmer. MattiasM - att du mår dåligt över din situation är uppenbart. Du behöver prata med någon som vet hur man hjälper personer som mår dåligt. Att prata om självmord för att någon random person på nätet lägger en kommentar (som faktiskt inte var speciellt hård) visar att det är allvarligt och att du behöver ta tag i detta. Hoppas verkligen att du gör det. Ingen vill att du tar dig av daga. Punkt. | |
| Matthias M | 2013-08-04 23:13 | |
![]() | Famo: nej jag har vart med om så mycket skit hela min uppväxt så jag orkar inte bry mig om nått längre. Jag tar dag för dag å sen får vi se vad som händer. Dessutom vet jag att skulle jag prata med sånt folk skulle det inte hjälpa ändå för dom kan inte hjälpa mig. Nej det är inte bra att må så men jag har mått så i snart 13 år så jag är van | |
| Allimoni - Ej medlem längre | 2013-08-04 23:15 | |
![]() | Ber om ursäkt att jag skrev i tråden, trodde man retade sig på saker här, inte chabblade om någon enskild person! Sen retar jag mig på att jag bryr mig! | |