Spelrum
| Giraffen | 14 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 17 |
Mobilspel
| Pågående | 18 652 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| 850710 | 2010-12-25 12:49 | |
![]() | någon mer än jag som känner: jaha då var denna julen över? | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-12-25 12:49 | |
![]() | CroCop - Nytt eller inte, har man kommit så långt att man är villig att investera i känslor är det alltid svårt. Men det är ju uppenbart att han inte är värd investeringen, så på sätt och vis är det bättre att det blev nu och inte när du var mer involverad. Nystan - pussel är roligt. :) Synd att lillflickan fick feber. :( | |
| nystan1 | 2010-12-25 12:53 | |
![]() | Just det Tess, angående Hello Kitty-morgonrocken: Jag har stora problem med den katten! Det är allmän kännedom i min bekantskapskrets att jag, så länge jag bestämmer över Frejas kläder, aldrig kommer sätta på henne nåt med Kitty på. Hennes faster däremot, älskar Hello Kitty och har lite svårt för min aversion. Så hon går och köper en röd Hello Kitty-morgonrock till Freja i julklapp. Hon har dessutom frågat ett par gånger om inte Freja vill ha en sån, och vi har sagt att nej, det vill hon inte ha. Har lite svårt att få ihop det.. Och det här är är dagens i-landsproblem, jag vet. :) | |
| CroCop86 | 2010-12-25 12:54 | |
![]() | Så rätt, Lady. Du låter som en vettig människa. Får nu se hur det känns om några dagar, vi kommer dessvärre råka ses på jobb. Mindre kul och bra. :/ | |
| Skugga | 2010-12-25 12:54 | |
![]() | Inte nu längre Baby; när man får småbarn är julen meningsfull igen, att se spänningen hela dagen innan tomten kommer, glädjen över julklapparna, att få vara ledig med sitt barn hemma hos familjen och bara mysa och umgås... För mig har julen fått en nytändning. <3 | |
| Tess 08 | 2010-12-25 12:58 | |
![]() | Hehehe! Nystan :) Ja, så länge som barnen inte själva väljer/önskar vissa saker kan man ju få göra som man vill. Själv köpte jag en förvaringslåda/pall med Hello Kitty på till min systerdotter (som är HK-fantast) dit jag stoppade en onepiece (icke HK) samt lite småplock med HK och rosa och så :) Hennes storasyster är Hanna Montana-frälst och fick en hög med såna grejer :) Men som sagt så är det BARNEN som önskar sånt, mamman kan nog vara utan det, men barnen är störtförtjusta i dessa figurer... | |
| 850710 | 2010-12-25 12:58 | |
![]() | haha nystan hello kitty är något man är riktigt trött på. Sett det varje dag på jobbet, fattar inte när hysterin ska ta slut :S CroCop, var ihop med en flicka som jag träffade på jobbet, vi blev sambo och gjorde senare slut, förstår precis vad du menar med att ses på jobbet, men vi snacka dock om att det inte skulle paja och nu är vi ändå bra vänner de få gånger numera vi ses på jobbet! | |
| 850710 | 2010-12-25 12:59 | |
![]() | Skugga: får helt enkelt skaffa barn till jul då :) | |
| Skugga | 2010-12-25 13:01 | |
![]() | Gör det Baby, men du får rappa på om du ska ha en färdig kotte till nästa jul! :) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-12-25 13:04 | |
![]() | CroCop - Det kan bli lite jobbigt i början, men samtidigt kan det ju vara ett bra sätt att se hur han verkligen är. Nu när ni inte längre är "på gång" kanske han visar upp sidor som gör att du istället är glad över att slippa honom. Håller tummarna för det. :) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-12-25 13:05 | |
![]() | nystan - Underligt beteende från hennes faster, när ni uttryckligen sagt nej. :( | |
| 850710 | 2010-12-25 13:06 | |
![]() | Sökes: Trevlig mysig tjej med mer än brylcreme i huvudet som tycker julen är till för barnen, låt oss ska barn ihop till nästa jul? Jag som söker gillar långa promenader blablabla o.s.v /snusk innan nyår? :) Något sådant skulle väl locka alla eller? :) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-12-25 13:09 | |
![]() | Hahahahahaha... Den funkar helt klart, Karlsson! Vore du inte så ung och jag inte längtar efter fler barn skulle jag anta det direkt. ;) | |
| Skugga | 2010-12-25 13:09 | |
![]() | Nystan; jag känner igen fenomenet, människor som anser att de vet vad som är bäst för andra trots att man sagt ifrån. Troligen tycker hon att ert barn ska ha Hello Kitty och att ni har fel och kommer att förstå att ni har fel bara ni får se den bedårande morgonrocken... :) Baby: Jag hade nappat men... Gillar långa promenader men har svårt för blablabla. ;) | |
| 850710 | 2010-12-25 13:12 | |
![]() | skugga: kan ju inte dela ut hela kakan direkt, lite mystik får man ha kvar så man är lite spännande i vardagen :) | |
| nystan1 | 2010-12-25 13:14 | |
![]() | 85an, det låter lockande. Hade jag inte redan varit paxad så.. ;P Ja, alltså folk får tycka om vad de vill. Vi har köpt saker med Kitty på till hennes dotter, som tycker om det, och även till kompisars barn som gillar det. Men hon tror formodligen att Freja kommer bli djupt traumatiserad av bristen på Kitty, och att hon pga av detta kommer få gå i terapi i hela sitt vuxna liv. "Herregud, någon måste ju rädda barnet!" Det är ju tur att det egentligen inte spelar någon roll. :) | |
| Skugga | 2010-12-25 13:18 | |
![]() | Håll inte för länge på kakan bara, Karlsson, den kan börja mögla. ;) | |
| Skugga | 2010-12-25 13:19 | |
![]() | Personligen tycker jag Hello Kitty är söt, men på BARN, skulle aldrig ta på mig något själv, jag är nämligen en vuxen kvinna... | |
| 850710 | 2010-12-25 13:21 | |
![]() | jag är söt nog så mögel är inte att tänka på!! :) | |
| Tess 08 | 2010-12-25 13:26 | |
![]() | Karlsson- Fasen alltså! Vilken pärla du är på att skriva kontaktannonser! Jag har ju redan alla barn jag vill ha, men hade jag itne haft det så... | |