Spelrum
| Giraffen | 45 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 31 |
| Inloggade | 77 |
Mobilspel
| Pågående | 19 807 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mackelajt | 2009-03-08 01:23 | |
![]() | Alltså. Hur kan svenska folket rösta vidare "Snälla, snälla" till final? Ingen jag känner (utom en) gillar den låten över huvudtaget. Är det någon här som verkligen kan säga att dom tycker den är bra? :S | |
| kajix | 2009-03-08 01:30 | |
![]() | Var det någon av er som röstade? | |
| le-lou | 2009-03-08 01:33 | |
![]() | Snälla snälla är en bra låt - simple as that. Stirra er inte för blinda på gummistövlarna utan lyssna på låten och vad den säger. | |
| veggie_d | 2009-03-08 01:37 | |
![]() | mackelajt: ja. Riktigt bra låt för en gångs skull (det är man rätt svältfödd på, speciellt när det gäller sådana här sammanhang). Som någon sade tidigare, det var den enda låten man mindes, den enda som inte försvann ur medvetandet i samma sekund som sista tonen dog ut. Jag hoppas den vinner hela skiten, dels för att jag tycker den skulle vara värd det och dels för att slippa att Alcazar, Måns, Emilia eller något annat meningslöst gör det. Det är trots allt den bästa låten vi ska välja ut, så även om någon av de andra kanske skulle ha större chans att vinna i Moskva är det af Ugglas som får min röst. | |
| Gilena | 2009-03-14 20:10 | |
![]() | Finaldax! Vem vinner? Jag tippar att Måns tar hem detta, men det blir spännande ikväll. Tycker att årets finalfält är det starkaste på många år - det finns många tänkbara vinnare! Gillar Caroline af Ugglas bidrag, tycker hon är helt härlig! | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-03-14 20:12 | |
![]() | Jag tippar och hoppas Alcazar. Men det finns många bra låtar. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-03-14 20:24 | |
![]() | Gillar Agnes också. Hon har så mysig röst sen är hon ju vacker som en soluppgång!! | |
| Snoosy | 2009-03-14 20:54 | |
![]() | svårt att välja.. Emd eller operan vinenr tror jag på.. Agnes låt är bra. Heat är också bra :) svårt svårt.. Skriver samma som i andra tråden. Vidrigt tema, krigsintro till finalen. Passar inte i dessa tider, eller i några tider. Rimmar dåligt.. | |
| MYSTRA | 2009-03-14 20:58 | |
![]() | Ryser i hela kroppen när CafU sjunger Snälla, snälla. Den är helt underbar och jag hoppas att hon vinner. Vi vet ju hur det brukar gå när vi skickar låtar typ "Hero" så skicka en outsider istället. | |
| Zunken10 - Ej medlem längre | 2009-03-14 21:11 | |
![]() | melodifestivalen "suger" | |
| Gilena | 2009-03-14 21:17 | |
![]() | Ojoj... får man ändra sej? Äh, det går inte att välja ju! Kan verkligen inte bestämma mej. Mitt toppskikt består av: La voix (Malena är så underbart vacker när hon sjunger och klänningen är fantastisk, internationell design på låten som alla kan förstå), Hope & Glory (Bra refräng och Måns tar scenen i besittning som en gentleman), Moving on (Titanic-feeling, oerhört vackert och kraftfullt och Sarah är härlig att se uppträda), Snälla snälla (Gåshud över hela kroppen, naket och avskalat, äkta och souligt), Stay the night (Discofever i en låt som fastnar som ett tuggummi under klacken) | |
| Mimikryp | 2009-03-14 21:20 | |
![]() | Hjälp! VAR hittar jag telefonnumren för röstning? Letar som en dåre på SVT:s hemsida, men hittar inte! | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-03-14 21:21 | |
![]() | Jag har också ångrat mej. Har hört den klockrena vinnaren!! Tingeling i den nya tappningen. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-03-14 21:23 | |
![]() | Det enda son är inbtressant är vem som vinner ESC. Eller rättare sagt, det ska bli intressant att se om Ryssland slår på stora trumman och rota fram en Stradivarius och en OSmedaljör i konståkning även i år. Grand Finale var ändå när sångaren gick upp i falsett i slutet och slet upp sin skjorta, sådär dramatiskt, i bästa Dirty Dancing-anda! Kunde någon hålla sig för skratt i det ögonblicket? www.youtube.com/watc...an slated=1 | |
| Mimikryp | 2009-03-14 21:24 | |
![]() | Telefonnummer, please! | |
| Mimikryp | 2009-03-14 21:37 | |
![]() | Hittade dem äntligen. Tack för hjälpen hörrni! :-P | |
| Tess 08 | 2009-03-14 21:58 | |
![]() | Men nu är det spännande.... jätte! (skidåkningen är tydligen slut...) | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-03-14 21:59 | |
![]() | Faaaaannnnn!! Men men,,folket har valt:-) | |
| Gunilla No - Ej medlem längre | 2009-03-14 21:59 | |
![]() | Haha, så värdelöst! | |
| Tess 08 | 2009-03-14 22:00 | |
![]() | La voix... På allvar??? | |