Spelrum
| Giraffen | 37 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 55 |
Mobilspel
| Pågående | 20 012 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mask1 | 2013-01-13 13:56 | |
![]() | Har blåmesar som bor på vinden, de klarar små springor att ta sig in genom..... | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-01-13 14:03 | |
![]() | ajaha så är det mask1,dom tar sig nog in på vinden här med ska gå upp och kolla har inte varit upp på 5 år,kanske är det en hel koloni av blåmesar där | |
| Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-01-13 14:12 | |
![]() | Gläder mig åt att betas tjejer har något att drömma om, Viggo Mortensen :) | |
| mask1 | 2013-01-13 15:26 | |
![]() | Gläder mej åt en sopkvast som sopar granbarr utan att det fastnar barr i borsten. Nobelpris till den borstbindaren!! | |
| Lill-IT | 2013-01-13 15:30 | |
![]() | Viggo är så ful. Glädjer mig åt en mycket slapp och ledig söndag. | |
| Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-01-13 15:33 | |
![]() | Ojdå lill! Nu kommer resten av betatjejerna att jaga dig till världens ände :) | |
| Lill-IT | 2013-01-13 15:37 | |
![]() | Äh.. en (iofs inte så hotfull) konkurrent mindre om honom bara. :) | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2013-01-13 15:43 | |
![]() | Vadå ful? Men äsch, en konkurrent mindre. :) | |
| Gautama | 2013-01-13 15:55 | |
![]() | Sjukt grym brud! När andas hon?? www.youtube.com/watc...hC okQt--l4 | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-01-13 16:40 | |
![]() | Viggo är ful,jag har plockat undan alla julsaker........tror jag det brukar alltid komma fram någonting senare,sen har jag sågat sönder ett skrivbord modell skitstort så det inte gick att bära ut och det har jag tänkt göra i några år nu men kom äntligen till skott det gläder mig,har bara ett skåp kvar att såga upp nu,det luktar lite skumt när jag eldar skrivbord,ska gå ut och lukta så jag inte förgiftar grannskapet | |
| corlini | 2013-01-13 16:59 | |
![]() | eldningshög är väldigt underskattat av dem som inte har någon. så in i helsike praktiskt, man blir av med all möjlig skit. allt från gamla möbler, leksaker, sly, löv, emballage, reklamblad.. you name it liksom. jag vill hylla eldningshögen. mannen tar lilla grävmaskinen och gräver en håla stor nog att rymma en mindre personbil, efter 3 -5 månader är den eldad i så många gånger att askan når nästan enda upp. på med någon halvmeter hästskit och sedan ett par decimeter jord. vips så har man en slät grönskande yta där det förr bara var stubbar och sly. som sagt, bara måste "hissa" eldningshögen. | |
| Lill-IT | 2013-01-13 17:02 | |
![]() | Jag tycker det var kul och intressant med den nya gigantiska kvasargruppen de funnit. Bild ett var väldigt vacker. Spännande att se om detta leder till nya insikter om universum. www.aftonbladet.se/n...60 60989.ab | |
| Lill-IT | 2013-01-13 17:04 | |
![]() | Aha.. det var bara ett konstverk.. Nåja, vackert ändå. | |
| Lill-IT | 2013-01-13 18:02 | |
![]() | Något annat vackert är min fina hibiskus som dagen till ära blommade med TVÅ blommor idag. Det har inte hänt många gånger på tjugo år jag haft den i min vård. :) img191.imageshack.us...or allb.jpg | |
| Lill-IT | 2013-01-13 18:04 | |
![]() | de tjugo år* | |
| snövits - Ej medlem längre | 2013-01-13 18:08 | |
![]() | Att min helg börjar imorrn. Planerar att fylla ut tomrummet efter julstjärnorna i fönstren med tulpaner i våriga färger. Blir fint. Ok, värmer upp lite. Å så är jag glad att varma koppen finns, gott å snabbt ju. Å ingen näring. Meeen, så kan det va:) | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2013-01-13 18:08 | |
![]() | Filosofiska rummet | |
| corlini | 2013-01-13 18:09 | |
![]() | alla hibiscusar dör i min vård :( ställde in en halvdöd stackare, den enda jag har kvar i undangömd i vardagsrummet i höstas någon gång och har struntat i den helt sen dess och ta mig tusan är den inte utblommad med 3 blommor och mer än ståtligt välmående!!! fattar ingenting, vad hände? jag glädjer mig åt att det verkar funka bra med en tonårstjej som bor hos oss sedan en tid tillbaka, hon har massa strul med sig själv och behövde komma bort och få lite struktur. ren schansning av oss att säga ja men det går än så länge över förväntan och är riktigt roligt. det glädjer mig | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-01-14 00:47 | |
![]() | Vilken skön vinterdag det varit idag. -10 och vindstilla. Underbart! :D | |
| Lillstölla | 2013-01-14 15:45 | |
![]() | Inte för att det är en liten sak men min nya soffa har kommit, är så härligt, och den är myyycket större än den gamla:D | |