Spelrum
Giraffen | 33 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 21 |
Inloggade | 56 |
Mobilspel
Pågående | 20 190 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Lillstölla | 2012-03-08 22:31 | |
![]() | Alltså, jag är sjukt rädd för ormar. Men har en känsla av att den rädslan hade avtagit för ett ögonblick om jag fått se din orm med taskigt balanssinne Nulltj!! | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-03-08 22:31 | |
![]() | Eller, jag tycker inte att dom är det. Skulle någon säga till mig att en spindel inte är obehaglig så hade jag inte lyssnat. | |
-Delika-tess | 2012-03-08 22:32 | |
![]() | Ok, nu har ni tjattrat i ca 4 sidor sen jag for och solade lite (ska bada offentligt nästa helg och vill inte att Greenpeace ska försöka släpa ner mig till havet) och jag ids inte läsa ikapp, men hälsar till Lill: Ropa: "Ska du med hem och rulla???" Det är en otroligt bra mening/fråga :) Så kan vi ju se om personen betar och om hen (fula fula ord) varit med så han/hon (ja, det blev bättre) varit med så länge att dessa tröjor existerade på sajten :) | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-03-08 22:32 | |
![]() | Han var rätt underhållande :) Tyvärr var det nog mer fel på honom än så (han var rädd för maten, bl a), så han levde inte så länge. | |
Lill-IT | 2012-03-08 22:32 | |
![]() | Spindlar går bra.. ormar också. Men skorpioner.. där går min gräns. Brr. | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-03-08 22:34 | |
![]() | Jag är helt skräckslagen vad gäller spindlar. Fobisk förut, nu kan jag iaf titta på en bild på en spindel utan att få hjärtklappning. | |
Lill-IT | 2012-03-08 22:34 | |
![]() | Äh.. jag avvaktar och ser om den personen känner igen mig i stället. :) | |
-Delika-tess | 2012-03-08 22:35 | |
![]() | Jag gillar ormar :) Min kompis har tre och jag brukar hälsa på dom ibland... Spindlar är värre, men jag är nog inte direkt rädd för dom. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-03-08 22:35 | |
![]() | Ormar är inga problem. Jag minns när min kompis bror fångat en rätt stor snok och lagt in det i ett tomt akvarium i hennes rum. Hon tyckte den var cool tills vi vaknade dan efter och upptäckte att den rymt under natten. Hon tordes inte leta efter den så det lilla uppdraget fick jag. Jäklar vad starka de är! | |
Lill-IT | 2012-03-08 22:36 | |
![]() | "ska bada offentligt nästa helg och vill inte att Greenpeace ska försöka släpa ner mig till havet" Mohahahaha :) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-03-08 22:36 | |
![]() | I´m right there with you, Null. Förbannade helvetesmonster, de där krypen. | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-03-08 22:37 | |
![]() | Ja, fy fan. | |
Lill-IT | 2012-03-08 22:39 | |
![]() | Detta gäller ju bara constrictorormar. Giftormar går fetbort.. såklart! | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-03-08 22:39 | |
![]() | Jag har också solat Tess. Jag har äntligen fått färg! Jämn färg alltså. Tolv besök på det där tråkiga solariet blev det innan det gjorde verkan. Hoppas verkligen du har bättre pigment än jag. :P | |
Pubbe | 2012-03-08 22:39 | |
![]() | Påtal om helvetesmonster, fästingar är äckliga djur med. Så onödiga är dom :( | |
Lillstölla | 2012-03-08 22:41 | |
![]() | En kompis och hennes dåvarande sambo hade en orm som hetter Sir Väs, såklart, och han var släkt med Houdini, rymde från terrariet hela tiden. En gång hittade min kompis honom ibland sina kläder i en garderob. Jag var bara och hälsade på dom en gång under tiden de hade ormen och gick enbart in efter att de kollat så han verkligen var i terrariet. Jag hade sen uppsikt över den lilla otäckingen så jag såg att han höll sig där han skulle!!! | |
Lill-IT | 2012-03-08 22:42 | |
![]() | Fästingar, loppor, myggor, knott, getingar, blinningar, brännmaneter och inälvsparasiter av alla slag är otroligt onödiga. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2012-03-08 22:43 | |
![]() | Fästingar är i sanningen äckliga. *ryser* Haha, det påminner mig om den gången min kompis var husvakt och ägarna hade en tarantella. Den brukade gå lös men hon hade full uppsikt över den. Kollade den titt som tätt och den jäkeln rörde inte en muskel. Hon fattade inte förrän de kom hem och började leta efter den att den ömsat skinn och att det varit det hon vaktat på så hårt. *haha* | |
Lillstölla | 2012-03-08 22:43 | |
![]() | Håller med dig Pubbe, avskyr fästingar!! Spindlar gör mig inget. har några som bor i mitt sovrum, blev nog sura på mig när jag dammsög häromdagen för sabbade deras fina nät som de spunnit i taket. Nu håller de mest till i fönstret i persiennerna :P | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-03-08 22:45 | |
![]() | Usch, nu tycker jag det är lite läskigt, nu börjar jag fundera på om det finns spindlar här. | |