Spelrum
Giraffen | 7 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 1 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 9 |
Mobilspel
Pågående | 19 651 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Lill-IT | 2013-04-04 09:01 | |
![]() | :-) Dagen plikter kallar. Ha det gott Nattkråka. | |
Lill-IT | 2013-04-04 13:23 | |
![]() | Solen.. denna underbara sol. <3 Känner hur mina livsandar återvänder. Nu.. badhuset nästa. | |
pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-04-04 17:34 | |
![]() | Jag har också varit i badhuset. Härligt, fast en liten flicka fick häftigt näsblod inne vid bassängen. | |
Lill-IT | 2013-04-04 22:19 | |
![]() | Hm.. och efter badhuset blev det inbeordring och jobb. Jag är så trött att jag nästan ramlar i bitar. Det hjälper inte alltid att kunna säga nej... | |
pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-04-04 22:29 | |
![]() | Kram Lill, sov gott! Det är för djävligt hur de plågar den personal som finns. Och gymnasieeleverna vägrar omvårdnadsprogrammet. Hur i helskotta har de tänkt att vården ska se ut om några år? | |
corlini | 2013-04-05 09:39 | |
![]() | hmmm, sover ni? själv kom jag in från stallet för en stund sen. ny personal idag så det ger mig en timma eller så att sätta mig för att skriva lite som blivit hängandes. skall svara på tre olika sponsorskontakter, hoppas något av dem blir av. det är skitdyrt och näst intill omöjligt att ligga på elitnivå utan fler sponsorer. nu ligger Jula, Biltema och Libresse på bordet och väntar på att bli ivägskickat. fan, jäkla raggande men nödvändigt. bara bränslekostnaden för åkande till tävlingar kostade över 110 000 förra året. lägger man sen utrustningen, boenden, uppstallningar osv som är flerdubbelt bränslet uppe på det så inser man ganska snart att trots bra kunder behövs sponsorer. :( hmm, ska sluta räkna. blir mörkrädd. vill inte veta. | |
Lill-IT | 2013-04-05 10:03 | |
![]() | Pink ribbon.. <3 Hoppas de nappar då Corlini. :-) Jag baxnade redan vid din bränslekostnad.. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2013-04-05 17:57 | |
![]() | hallå någon här | |
Lill-IT | 2013-04-05 21:39 | |
![]() | Nu är jag här. Blev inbeordrad efter jobbet idag igen.. och hela söndag.. på min lediga helg. Usch vad tråkigt. Dessutom blev mina trosor (!) stulna i jobbets omklädningsrum. Hade stoppat dem i min ena ficka eftersom vi inte har skåp. (Och nej.. jag jobbar inte utan trosor. Men jag duschar ibland på jobbet.) Synnerligen bisarr sak att råka ut för.. | |
Bitte - Administratör | 2013-04-06 09:18 | |
![]() | Sova och sovmorgon det är överskattat , då den onda kroppen INTE vill det , rätt skumt att våren alltid är en tid då lederna blir sämre .. NÅ bara att acceptera och göra det bästa av dagen och det får bli solstolen på altanen och faktiskt bara vila, för att jag behöver det. Bitte | |
Nattrov - Ej medlem längre | 2013-04-06 14:24 | |
![]() | Lill-IT: Haha. Underbart. Som tack för att du ställer upp och jobbar. | |
piraja Maja - Ej medlem längre | 2013-04-06 15:06 | |
![]() | hahahaha, mycket har jag blivit av med, men mina trosor är det ingen som har tagit:) Mannen blev av med svettiga träningsstrumpor och kortbyxor i tvättstugan en gång. Uäkkk, vem vill ha det och kunde de inte vänta tills de var åtminstone tvättade?? En sak till...funderar lite på te. Vilket te föredrar ni? Svart, rött eller vitt? löste eller påste? Svara gärna nu! | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2013-04-06 15:27 | |
![]() | att ha en tros tjuv som arbetskamrat uj uj,pinsamt misstänker du någon spesiell lill ? | |
hfranke | 2013-04-06 15:30 | |
![]() | Svart te, i påse eller löst. Har svårt för te som smakar alger eller för mycket annat. Är en "lagom-människa" som tycker att vanligt earl Grey å såna sorter är det jag gillar bäst. Lite frukt och bär funkar bra, men mest vanligt te | |
hfranke | 2013-04-06 15:32 | |
![]() | Ja jag glömde ju! Snacka om troschock ;-) Alltså vem kommer ens på tanken att ta någon annans trosor... det finns ju inget som helst rimligt motiv förutom nåt sexuellt. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2013-04-06 15:35 | |
![]() | eller någon snåljudas som vill slippa betala för sina trosor | |
Nattrov - Ej medlem längre | 2013-04-06 16:43 | |
![]() | Jag dricker alla sorters te, både vad gäller smak, variant och påse eller löst. Det finare folket hävdar säkert att man inte skall köpa på påse, men jag känner ingen direkt skillnad, så med tanke på att påse är smidigare kör jag på det hemma. Favoriten är att ha massa olika smaker hemma, och blanda vilt. Blir ofta godare att låta två olika påsar dra i koppen, än att bara ha en färdig smak. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2013-04-06 16:59 | |
![]() | jag är ingen te fantast,men lider har ett grönt mullbärste som inte blir beskt det gillar jag,sen drack jag ett te i afrika som var rött det bestod av torkade röda blommor som liksom skruvat sig,första lunken var inte god,men sen smakade det jätte gott | |
piraja Maja - Ej medlem längre | 2013-04-06 17:18 | |
![]() | *noterar ovanståendes tesmak* | |
Nattrov - Ej medlem längre | 2013-04-06 22:14 | |
![]() | Hej hej. Är det någon här? | |