Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 246 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| jezz78 | 2012-05-04 01:55 | |
![]() | måste ändå bara fråga e det att det e så sjukligt nasty fritt som drar er alla för till och med jag som e fri i mitt tänkande anser att detta e ett sjukligt porr program och inget annat ?????????????????? | |
| le-lou | 2012-05-04 07:01 | |
![]() | jag får nog lov att säga att annica had it coming. Hon är otroligt naiv den tjejen med tanke på den skit Marcello sagt och gjort innan med, väljer man att fortsätta med en sån kille så borde man inte bli särskilt förvånad heller när det händer. | |
| le-lou | 2012-05-04 07:21 | |
![]() | Marcello är bara en otroligt omogen och barnslig kille med utpräglat narcissistiskt beteende, han kan inte ens gå förbi en spegel utan att beundra sig själv. Synd att han ser ett förhållande som en maktkamp och ett spel där man skall försöka vinna över varandra i stället för att lägga energin på att få den andra lycklig. Han har mycket att lära den lille pojken. | |
| Guldpris - Ej medlem längre | 2012-05-04 07:24 | |
![]() | Shinda: Tack för svaret. Trodde att Amandus kanske var artistnamn just för att han är trollkarl.."Hokus Pokus Amandus" ;-) Le-lou: Eller "kuvad" sedan tidigare. Hon har flera gånger sagt att hon blivit så rejält sviken. Och det kan ju ofta leda till det där "jag är inte värd bättre", "jag kan inget säga", "gör jag som jag egentligen vill tycker andra att jag gör fel" och så vidare. Även om logiken säger något helt annat. | |
| le-lou | 2012-05-04 07:37 | |
![]() | kuvad jag vet inte.. åsikterna går i sär en smula efter det som kommit fram av hennes förhållande utanför huset.. jag gissar nog mest på att annica från landet känner sig ganska utvald & speciell som blir ihop med husets snygging /player tyvärr, och håller fast vid det oavsett. blir bara förbannad av att se henne svälja marcellos härskarteknik, varenda bråk i princip har ju slutat med att ANNICA är den som ber om ursäkt tex. Tragiskt men jag har svårt att tycka synd om människor som klamrar sig fast så in i helsicke vid töntar som gång på gång visar upp dåligt beteende (som Marcello dårå). | |
| dinodog | 2012-05-04 10:31 | |
![]() | Vilken skithög tycker BB ska visa detta för Annicka. Inte mer än rätt att hon får se vad han gå för. www.tv4play.se/noje/...id =2188122 | |
| Gautama | 2012-05-04 10:50 | |
![]() | Marcelo är ett omoget litet svin. Fy fan..., man kan inte skylla allt på åldern. Det är hans sätt att vara helt enkelt, usch och fy, ugly. | |
| Katijoun | 2012-05-04 13:04 | |
![]() | Han är vidrig, om hon ändå bara kunde ta och dumpa svinet. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-05-04 16:21 | |
![]() | Annika är en liten fjolla som har gjort klart från början att hon gillar "bad boys" (zzzZZZ), det var ju först efter att Marcelo visade de tendenserna som hon blev fäst vid honom. Vissa tjejers idé om relationer är att få möjligheten att tycka synd om sig själva. Med det menar jag att Annika får vad hon vill ha, dvs gnälla och hulka. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-05-04 16:23 | |
![]() | Inne på le-lous linje således. I den mån hon är ett "offer" så har hon valt det själv. | |
| CrazyQ | 2012-05-05 00:56 | |
![]() | Tror att Annica varit med om värre innan detta. Det förklarar hennes beteende. Och som Le-lou skrev, det är alltid Annica som ber om ursäkt och får känslan av att hon är den som gjort fel. Har själv levt i ett misshandelsförhållande och känner igen mig i Annica. Hoppas hon får hjälp då hon kommer ut. Och att hon fimpar Marcelo för gott! Helst NU! | |
| dinodog | 2012-05-05 10:29 | |
![]() | Hon lär ju se själv och höra vad som hände och sades, mellan M och J både i slussen och bikten. Man kan ju hoppas att både A och M är nominerade nästa vecka. | |
| CrazyQ | 2012-05-28 01:01 | |
![]() | Länge sedan nån skrev nåt här! :-) Nu är det finlavecka. Vem tycker ni ska vinna? Amandus, Hanna eller Annica? Motivera gärna! Själv håller jag på både Amandus och Hanna. Amandus för att han är den enda i huset som visat sig vara vuxen och kan ta konflikter och vågar säga vad han tycker. Kan också be om ursäkt på ett bra sätt och kan resonera med andra. Sedan har han ett mycket stort hjärta! Tror han är mångas drömkille. Är en fin person helt enkelt. Hanna för att hon varit sig själv hela tiden och för att hon också brytt sig om många inne i huset. Hon har också ett mycket stor hjärta! Sedan skulle hon använda pengarna till nåt bra! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-05-28 01:08 | |
![]() | Ovärdiga allihop men måste jag välja så blir det Hanna. | |
| Gautama | 2012-05-28 06:10 | |
![]() | Klart sämsta omgången av BB. Har följt det väldigt sporadiskt. Ska jag välja någon utav dem som är kvar så är det Amandus. Mest för att jag retar mig minst på honom. Hanna kan jag inte med, något hos henne stör mig som fan. Går alltid omkring halvnaken och har dubbelmoral. Annica är så blåst och osäker så det gör ont att se det. Kan inte respektera tjejer som låter sig kränkas och luras av en man på så sätt som hon gör. | |
| le-lou | 2012-05-28 07:47 | |
![]() | "Ovärdiga allihop men måste jag välja så blir det Hanna." Agree. Och för första gången sen jag började kolla så missar man frivlligt programmen, brukar bara kolla söndagar. | |
| SatanIGatan- | 2012-05-28 15:01 | |
![]() | Jag har sedan start stört mig på Amandus men dom sista veckorna så har jag börjat gilla han mer och mer. Annica har ju tappat fotfästet helt men jag antar att det lätt blir så inne i dårhuset. Trött på att se Hanna naken. Jag hoppas att Amandus eller Hanna vinner. Spelar faktiskt inte så stor roll. (Så länge Annica inte går ut som vinnare är jag nöjd.) | |
| Catinka | 2012-05-28 15:32 | |
![]() | Så jävla skönt att tramsLars åkte ut! Gillade honom i början men tycker nu att han är ju bara för mycket! Amandus eller Hanna,vill jag ska vinna. Annika är ju så jävla blåst,stackarn men vill inte att hon vinner så Marcello evt skulle få nån glädje av pengarna..... | |
| Obstinat- | 2012-05-28 18:05 | |
![]() | "Ovärdiga allihop men måste jag välja så blir det Hanna." :) Precis. Hanna hade varit värdig om man slapp se hennes tuttar hela tiden. | |
| le-lou | 2012-05-28 18:40 | |
![]() | jo. hennes bröstkirurg borde skämmas för övrigt. sätta två tennisbollar på en vackers kvinnas mogna kropp. | |