Spelrum
| Giraffen | 55 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 3 |
| Grisen Böjningslistan | 33 |
| Inloggade | 91 |
Mobilspel
| Pågående | 19 561 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Basta - Ej medlem längre | 2009-02-26 00:00 | |
![]() | anneli72: För vem? | |
| Basta - Ej medlem längre | 2009-02-26 00:01 | |
![]() | Snällhet är en förbannelse. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-02-26 00:05 | |
![]() | Basta,du är bara krass. | |
| Basta - Ej medlem längre | 2009-02-26 00:06 | |
![]() | Krass är vackert. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-02-26 00:09 | |
![]() | Snäll är vackrare än krass,enligt min mening. | |
| Basta - Ej medlem längre | 2009-02-26 00:12 | |
![]() | anneli72: Det är det som är det vackra, du tycker så jag tycker si. Men trots allt så kommer dom flesta feta förbli feta oavsett hur snäll du än må vara. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-02-26 00:21 | |
![]() | God natt,Basta! | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-02-26 00:35 | |
![]() | Och andra tjockskalliga...... Nej jag vill inte diskutera mina affärer med dig, det är redan tillräckligt många som kommer med sina diverse förslag så dig kan jag vara utan. Vad ditt problem är vet jag inte men jag tycker nog att du ska ta dig en funderare på vad det är för liv du lever och hur du kan ändra på det. Som ovan skrivet om tjockskallighet så kanske lite hjärngympa skulle göra susen på dig, eller så kanske din tes om tjockhet är rätt, dvs att en tjockskallig person alltid kommer att vara tjockskallig, då är du bränd för tid och evighet. | |
| Basta - Ej medlem längre | 2009-02-26 00:46 | |
![]() | Risotto: Släpp lite på ditt gula bälte och sluta hetsa upp dig. | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-02-26 01:01 | |
![]() | Kör vi bara fysisk träning i den här tråden? jag sitter nämligen och tränar mig på lite hantverk. Jag är en gång i tiden utbildad till guldsmed även om det aldrig blev någon yrkesgren jag har ägnat mig åt. Men jag har alltid tyckt om att snida knivskaft för att ha med mig i skogen. Nu har jag snöat in på att fixa till mina slidor samt att göra några nya. Just nu sitter jag och gör ett fodral till en fin fällkniv jag köpte förra året. Min träning går just nu ut på att göra mitt hantverk så bra som möjligt och att bli bättre med tiden. Knivar kan vara så otroligt vackra och jag vill också göra sånt fint hantverk. | |
| Basta - Ej medlem längre | 2009-02-26 01:04 | |
![]() | Självbehärskning är en vacker träningsform. | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2009-02-26 08:52 | |
![]() | Jag har glömt att skriva i den här några dagar: jag har sprungit på gymmet i 2½ timme sammalagt den senast veckan, känner mig helt nöjd med det och skall dit imorgon igen! | |
| emmylicious | 2009-02-26 09:43 | |
![]() | Fysisk träning är vad den är tänkt för, ja.. | |
| emmylicious | 2009-02-26 09:43 | |
![]() | kom precis in från 30 min morgonpromenad. sitter o äter frukost nu :) | |
| tvesala | 2009-02-26 10:23 | |
![]() | Det är bra att du rör på dig, dock borde du öka på träningen. Jag är ute minst 1 timme med hunden varje morgon och då har jag inte ens för avsikt att gå ned i vikt... | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2009-02-26 10:40 | |
![]() | tvesala: beror det inte lite på hur mycket man rör sig? Att vara ute en timme med hunden kan betyda allt från en timmes powerwalk med hunden till att man står där en timme och tittar på den när den nosar och gör sina behov. Hunden jag hade gjorde inte många knop framåt om vi inte gick i skogen och jag gick först och hon kom efter, när vi gick längs vägen så stannade hon och luktade på vartenda gruskorn om hon fick. Det kunde ta en timme att gå en kilometer om man inte drog igång henne... | |
| emmylicious | 2009-02-26 10:56 | |
![]() | Jag vet vad som krävs av mig för att jag ska gå ned i vikt, och just nu har jag inte den motivationen som krävs för att orka med det. Just nu känns det bara som att huvudsaken är att jag inte GÅR UPP i vikt. Står helt still i vikt och tycker det är helt okej tillsvidare. | |
| mrperfect | 2009-02-26 11:00 | |
![]() | emmy det är bra att stå stilla, man behöver inte gå ner i vikt...... :) | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2009-02-26 11:00 | |
![]() | Heja emmylicious! Det är bara du som vet vad du vill med din motion! Jag vill må bra och jag kör på gymmet mellan 30 minuter till en timme minst varannan dag, beroende på hur jag mår i övrigt. En bra dag blir det längre, en dålig dag blir det kortare... | |
| emmylicious | 2009-02-26 11:02 | |
![]() | Ne, men min långsiktiga målsättning är ju att gå ned :) | |