Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 31 |
| Inloggade | 57 |
Mobilspel
| Pågående | 19 961 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Cajsa-Stina | 2008-10-15 18:22 | |
![]() | Heja benny, dig kan man locka med lite gott att äta. Jag tar med vin till oss om du kommer:) | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-10-15 18:24 | |
![]() | JAAA! När jag tänker efter så är jag nog väldigt ledig då ;) Jag kan ta med flyttkartonger om Lime vill? | |
| Cajsa-Stina | 2008-10-15 18:32 | |
![]() | Benny, hur går det med linedance:en? Är det nåt du kan rekommendera? | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-10-15 18:44 | |
![]() | jajamensan..Det är lattjolajbans faktiskt! Finns det nån kurs i närheten där du bor så hoppa på den...Det är jättekul! Har ju gått förut..Min man höll i kurser innan faktiskt..och bugg förstås! Det är lika kul det, C-S!! | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-10-15 18:44 | |
![]() | Baconlåda från - Östergötland??? Ska jag fixxa käket?? Preliminärbokar mej för flytthjälp! | |
| Cajsa-Stina | 2008-10-15 19:21 | |
![]() | Bugga kan jag, benny, men jag undrar om man får någon motion av linedance, eller ska jag gå på gympa istället....vilket jag tycker är sååå tråkigt? Kaparn, det är Lime som fixar Östgöta baconlåda. Ta bara med ditt glada humör och några pilsner:) | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-10-15 19:33 | |
![]() | jodå, lite motion får man allt från linedancen..Huvudsaken är väl att det är roligt, eller hur? När jag gick på spinning så gav det ju motion, men hualigen vad tråkigt det var!! Gick en termin o sedan struntade jag i det.. | |
| fpsorknet | 2008-10-15 20:26 | |
![]() | Jag scrollade på sidan och lyckades skumma genom inläggen lite för fort... Såg orden "flytta" och "Barcelona" och undrade vad som fått Lime att flytta så långt, men det stod visst baconlåda. :-) Skulle gärna komma och hjälpa till att flytta om det innebär att få träffa alla skojiga människor från släkten. Om det dessutom ingår mat och vin blir det ännu bättre! | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-10-15 21:26 | |
![]() | C-S, jag har just hållt i ett line dance pass de senaste två timmarna och jag kan sannerligen lova dig att det ger motion. Samt är riktigt kul. Jag står för Baconlådan Kaparn... du behöver bara stå för bärandet. | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-10-15 21:33 | |
![]() | Muppiga knä.. *loggar ut* Adios <3 | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-10-15 21:59 | |
![]() | Jag kommer Lime...ska jag ta med något? | |
| Cajsa-Stina | 2008-10-15 22:34 | |
![]() | Tack för tårtan, vita. Hoppas du blivit firad på jobbet idag:) Lime, ska kolla om det finns någon Linedance i krokarna...det verkar kul att hålla på med nu när det blir lite mindre golf under en period:) | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-10-16 17:18 | |
![]() | Tårtan?...Det var inte en smula kvar då jag kom till Vita_ , inte ens en gräddklick fick jag... * surar* | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-10-16 19:50 | |
![]() | mehh, Benny! Det junte förrns i helgen vi skulle till vita o uppvakta henne.... Hur mår ni annars i höstrusket? | |
| NessaLote | 2008-10-16 20:21 | |
![]() | Hej o hopp, nessa har haft fullt upp med labbraporter, hästtävlingar, dans, sång o massa annat knas. Just nu håller jag o syster på å försöka göra ett album på nätet :O Hur är det med alla er :D? | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-10-16 20:43 | |
![]() | DU, Kaparn, skulle till Vita_ i helgen..Vi andra fick gå in igår då hon var på jobbet... Cajsa-Stina visste vart nyckeln låg, så hon gick väl o åt upp alltihop för det fanns inget kvar! | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-10-16 20:51 | |
![]() | Hej allesammans....men du hänger väl på benny? | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-10-16 20:54 | |
![]() | Ja, om jag får...Trodde det bara var Kaparn som fick komma i helgen?:) | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-10-16 20:58 | |
![]() | Nä då, skojade lite-så klart han inte åker utan sin fruga *eller hur kaparn* var är han nånstans förresten? Och järnspikars vad trött jag är förresten ;p | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-10-16 21:01 | |
![]() | jag är trött jag med... Har varit på dansen nu, och skulle visa för gubben hemma...Men jag kommer inte ihåg ett steg!! Nu ska jag glo lite på TV! Hejsvejs! | |