Spelrum
Giraffen | 4 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 5 |
Mobilspel
Pågående | 19 823 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-02 18:34 | |
![]() | Det största problemet jag har med Dr Phil är hans tre äpplen höga våp till fru. Har hon inget bättre för sig än att sitta i kulisserna till makens talkshow dagarna i ända? | |
Lonefork - Ej medlem längre | 2008-12-02 18:34 | |
![]() | Jag håller med om att "Såsom i himmelen" inte är en vidare bra film. Jag hade väntat mig mer av den, då "Barnens ö" ju var riktigt bra. Vad gäller hans författartalanger kan jag inte uttala mig om dem, ty jag har inte läst hans böcker. Jag vet dock att han drar väldigt mycket folk till föredragen han håller. Så något har han onekligen som folk gillar. | |
rosa_kanin - Ej medlem längre | 2008-12-02 18:38 | |
![]() | miljarder flugor kan inte ha fel: skit är gott? sylvia, jag håller med dig, men dra inte in henne i det här, dessutom är det han som är 2,57 lång så hon ser bara liten ut...:) | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-02 18:38 | |
![]() | Jag gillade "Barnens ö" mycket - såg den när jag var liten - därför blev jag så besviken. Blev också mycket besviken på Sean Penns senaste film - minns inte namnet just nu, men den där en tvålfager kille (också tre äpplen hög) skriker från ett berg. Retar mig på när folk inte lever upp till ens förväntningar. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-02 18:41 | |
![]() | Jo, jag vet att han är en jätte och kanske är det bara hennes stora huvud som gör att hon ser kort ut. Jag tycker hursomhelst att hennes make kunde ta sitt ansvar och varsamt vika ihop henne som en IKEA-möbel och ställa ut henne backstage. | |
Ekliptikan - Ej medlem längre | 2008-12-02 19:19 | |
![]() | Stör mig på att det är så trångt på stranden, visserligen tidigt ute, men man bör planera även sitt klagande. Säger HAL | |
Dyslekso | 2008-12-02 19:52 | |
![]() | Angående Dr Phil och hans fru: jag _har hört_ att det skulle vara en uttänkt strategi att han alltid plockar upp henne på vägen ut, så att inte alla kvinnor börjar tro att de kan få honom, vilket vi vet att många lätt skulle kunna inbilla sig. Många amerikanska kvinnor går hela dagen och laddar upp för hans show, inbillar _jag_ mig. The best predictor of future behavior is past behavior, har han förresten sagt, och det tycker jag känns väldigt sant. Fan, ibland vill jag ha tv alltså. | |
Ekliptikan - Ej medlem längre | 2008-12-02 20:48 | |
![]() | Dyslekso, jag trodde att Dr Phils fru var den han plockat upp på vägen utanför, men det visade sig vara nån helt annan. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-02 20:49 | |
![]() | Förlåt, tänkte inte på att programmet är anpassat efter en amerikansk publik. Makes sense. Givetvis är det ett hedervärt heltidsjobb att hindra sin man från att träffa någon cigarrsugen Monica. Nä, Dr Phil är inte så dum som man kan tro. Men det enda program jag ser på tv är - for obvious reasons - "Bonde söker fru". | |
Ekliptikan - Ej medlem längre | 2008-12-02 20:49 | |
![]() | Stör mig på att skalliga män dras till prostituerade på Hollywood-boulevarder *odlar fördomar i vardagsrummet* | |
Lonefork - Ej medlem längre | 2008-12-02 20:50 | |
![]() | Sylvia, har du varit på rymmen? | |
Ekliptikan - Ej medlem längre | 2008-12-02 20:51 | |
![]() | Lonefork, när en kvinna inte är fastkedjad i ett element är hon per definition på rymmen. | |
Lonefork - Ej medlem längre | 2008-12-02 20:52 | |
![]() | Det där var det du som sa. ;-) | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-02 20:52 | |
![]() | Jag är alltid på rymmen, jag väntar på att någon skall fånga mig. | |
Lonefork - Ej medlem längre | 2008-12-02 20:54 | |
![]() | Min luva är egentligen en säck. Komsi komsi lilla Plathan... *CATCHED* | |
Ekliptikan - Ej medlem längre | 2008-12-02 20:56 | |
![]() | Lonefork, jag förstår att du inte vill böja det utrikiska ordet korrekt, då hade Våta Syrener varit här på nolltid... | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-02 20:57 | |
![]() | Ha ha! Fy satan vad de där luvorna får er alla att se perversa ut. (Men det kanske ligger i betraktarens ögon, vad vet jag.) Som medlemmar i någon hemlig sekt, där partnerbyte är snarare regel än undantag. | |
Lonefork - Ej medlem längre | 2008-12-02 20:58 | |
![]() | Fan, nu är jag inte med på snusket här, ähum? | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-02 21:00 | |
![]() | Äsch, det ingår i luvsektens regler att inte låtsas om den dolda sexagendan, mig lurar du inte! | |
Lonefork - Ej medlem längre | 2008-12-02 21:00 | |
![]() | Övervakarna hajar ju inte att alla som har luvor här är med i den rikstäckande swingerklubben. Välkommen du också! | |