Spelrum
Giraffen | 3 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 3 |
Inloggade | 6 |
Mobilspel
Pågående | 19 563 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
ttiittii - Ej medlem längre | 2011-03-05 00:09 | |
![]() | Hoppas strömmen går,en spelar bas och en el gitarr och jag vill sova | |
Lillstölla | 2011-03-05 00:35 | |
![]() | Har alla krupit i säng? | |
Maja G | 2011-03-05 08:14 | |
![]() | hej eller gomorron allihop! Underbart väder ute.Solen skiner o det utlovas flera plusgrader.Me like that very much ( mouche:) Lillstölla: Sonen min var i din stad igår o jobbade. Stadshotellet kanske? Eller finns det blackJackbord någon mer stans tros? Kunde inte somna förrän han messade att han var på G hemåt.Otäck väg mitt i natten ju...:( | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-03-05 09:08 | |
![]() | God morgon. :) Solsken här också. Riktigt vackert utanför. Jag ser fram emot att gå ut. Mår bättre idag, så det blir absolut en vända till huvudstaden. :D | |
Tess 08 | 2011-03-05 10:21 | |
![]() | Här skiner också solen :) De ha varit omkring och hyvlat vägarna så nu kan man köra bil igen... Det har varit plusgrader så pass länge och vintern hade gett oss ganska mycket snö på vägarna... Mycket snö på vägen + plusgrader ger djupa spår och slask överallt. Jag ska städa och plocka idag (och titta på en massa skidåkning på TV) och ikväll har dottern tjejmiddag :) | |
Lillstölla | 2011-03-05 10:24 | |
![]() | Uppe ovanligt tidigit för att vara lördag, men måste ju kolla Ferry i skidskyttet:D | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-03-05 10:35 | |
![]() | Tess- varför städa och plocka innan festen? Du kommer ju få göra om det igen i morgon. :) | |
Lillstölla | 2011-03-05 10:45 | |
![]() | Hej Maja, ledsen, såg nu som först att du skrivit till mig:) Vad jag vet så har vi väl i alla fall 3 ställen i stan som har Black Jack-bord:) Förstår att det är skönt att veta att han kom hem ok:D | |
Tess 08 | 2011-03-05 10:45 | |
![]() | Därför att det ser för dj--- ut här! Usch! Jag var borta tre dagar förra helgen, hemma med två sjuka barn måndag sedan borta igen på tisdag... och inser att jag tydligen tar med mig städgrejerna när jag far iväg... | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-03-05 10:47 | |
![]() | Tess - aaaahhhhh. Ja, då hade jag också städat. :S Men nu ska jag iväg. Tänkte strosa omkring lite innan det är dags att göra sig snygg för kvällen. Ha det bäst alla! :) | |
Lill-IT | 2011-03-05 10:48 | |
![]() | Hej alla:) Snacka om att jag var trött igår.. somnade över tangentbordet:) Idag verkar bli en fin dag. Solen skiner, fåglarna kvittrar och det är 6 plusgrader<3 Vidare åt jag kräftmacka till frukost. Som sagt.. en bra dag:) | |
Lillstölla | 2011-03-05 10:52 | |
![]() | Hej Lill! Kräftmacka är aldrig fel, jag ska äta frukost här snart så fort äggen är klara, kollar på skidor och myser i soffan, kan inte klaga:) | |
Tess 08 | 2011-03-05 10:53 | |
![]() | Åh, ägg!! Måste koka! Jag myser också i soffan emellanåt, håller annars på med sk "effektiv städning"... städar snabbt och det som synd, det som inte syns kan vara kvar till imorgon :) | |
Lill-IT | 2011-03-05 10:54 | |
![]() | Jag känner att jag måste ut i detta underbara väder.. Ska nog hämta mina föräldrars hund:) | |
Lillstölla | 2011-03-05 10:55 | |
![]() | Låter som en bra idé Lill, hur går det förresten med hunden din bror hämtade hem? | |
Lill-IT | 2011-03-05 10:59 | |
![]() | Hur bra som helst:) Den är så kärlekstörstande och fin. Vill vara nära och gosa hela tiden<3 Den kommer redan överens med katterna och gör sina behov ute nästan varje gång. På natten har det blivit små pölar men på dagen funkar det bra. Fast den äter som om den aldrig sett mat förut.. kastar i sig maten. | |
Lillstölla | 2011-03-05 11:15 | |
![]() | Härligt att höra:) | |
Lill-IT | 2011-03-05 11:17 | |
![]() | När vi ändå pratar hund så vill jag passa på att visa denna lilla filmen: www.youtube.com/watc...ek rQ51JJpg Visst, den är mörk men har ni skådat något så ljuvligt? Det värsta är att de har två hanar kvar.. | |
Lillstölla | 2011-03-05 11:24 | |
![]() | Men så underbara!! Så ska det bli hund även för dig Lill;) | |
Lill-IT | 2011-03-05 11:27 | |
![]() | Inte för mig.. men syrran behöver eventuellt förstärkning i sin flock.. Jag får nöja mig med att låna deras och mina förälrars hundar. Dels jobbar jag för mycket för att skaffa en egen.. och sen tålde jag ju inte den valpen jag fick hem för ett år sen. Det var en whippet.. | |