Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 4 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 69 |
Mobilspel
| Pågående | 19 867 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-10-19 09:31 | |
![]() | Jaha, nu är det en ny solig dag! Vad ska vi prata om idag då? Först ska jag gå och duscha, sedan går jag nog ut en stund innan jag ska tvätta och laga mat.. En av boysen kommer idag och han har beställt köttfärssås. ( Tröttnar inte ungdomar på köttfärssås o pasta någongång eller?=) | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-10-19 10:50 | |
![]() | Och han har beställt??? "Finns det nåt att äta" brukar mina ungar fråga :)) Ny fin dag i mina trakter också, efter att det regnat i natt. Blir en sväng till mitt barndoms Åtvidaberg på eftermiddagen för att följa Jakten På Allsvenskan. Näst sista omgången idag och vi har fortfarande chans att nå allsvenskan *redan gåshud* Ska försöka röja lite i lägenheten också.Mmitt internät har krånglat hela helgen så ni kanske inte får se så mycket av mej idag... | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-10-19 12:41 | |
![]() | Hos mej får man beställa mat ( inom rimliga gränser förstås, eftersom jag INTE är någon gourmetkock:) Nu har jag varit ute o fotat igen...Upptäcker att jag bor i Sveriges finaste stad!! Vilka platser det finns som man inte har tänkt på..Man bara stressar förbi o SER inte hur vackert det egentligen är.. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-10-19 12:49 | |
![]() | Jag har abstinens!!!!! När kommer robban egentligen?? | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-10-19 13:10 | |
![]() | Tror faktiskt han har träffat en liten thailändare som han har blivit störtkär i...eller vad tror ni? | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-10-19 13:12 | |
![]() | Hmm....tror du? Eller en thailänska;) | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-10-19 13:13 | |
![]() | ja,menar ju det...Eller så blev han så van vid sol o värme så han inte vill åka hem till kalla Sverige.. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-10-19 13:14 | |
![]() | Jag skulle också vilja vara på ett varmare ställe, fryser som en bandhund:( *tar mig ett bad* | |
| Tess 08 | 2008-10-19 15:14 | |
![]() | Hänger med i saknaden och funderingarna om VARFÖR Robban inte är här! Är det verkligen tillåtet att vara borta såhär länge? | |
| MizzMysko - Ej medlem längre | 2008-10-19 17:35 | |
![]() | vem är denna Robban? :O | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-10-19 17:35 | |
![]() | Nej jag tror inte det faktiskt om jag ska vara riktigt ärlig....och nu har jag badat, blev varmare men mamma....håret.....shit!! !!! | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-10-19 17:39 | |
![]() | Att vara hemmablind kallas väl sånt för, Benny. När man inte ser allt det vackra man har inpå knutarna. Kan meddela att även jag saknar Robban en del. Jakten på allsvenskan är f ö uppskjuten till nästa år Vi gillar dej som du är, vita, oavsett din frajs :) | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-10-19 18:40 | |
![]() | Undrar om inte Rob kommer imorgon?... Det har varit lite tomt här utan honom faktiskt..Inget troll som byter nick hela tiden:) Nu har jag ju jkpg dokumenterat på min blogg ju, men det fattas mycket som jag vill visa för alla er..Det kommer mera! Åh, vita_, jag blev lite mer nyfiken på epikuré...Låter intressant ju:) | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-10-19 19:01 | |
![]() | Jkpg är fint, Benny. Vet inte om jag berättat att jag haft en kärbo i Tenhult? Så jag har sett en hel del av dina trakter. Att komma E4an ner från Gränna-hållet är en underbar syn.... Nu låter jag säkert om en stor medlöpare men även jag finner epikuré vara intressant.... | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-10-19 19:02 | |
![]() | Var det 4 veckor Robban skulle vara borta?? | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-10-19 19:05 | |
![]() | Se där Kaparn, det visste jag inte... Min bror bor i Tenhult faktiskt, men jag är inte där så ofta... Ja, jag tror Rob skule vara borta i 4 veckor...Det har det väl varit nu eller? | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-10-19 19:22 | |
![]() | *räknar på fingrarna* Nej, det är nog tre veckor i morrn sen han for.... | |
| Tess 08 | 2008-10-19 19:29 | |
![]() | Hejsan! Kan man få va med även om jag inte varit i Jkpg? Vad jag vet i alla fall.... Frågan är om Rob har koll på matten, så han kommer ihåg och kan räkna ut när han ska hem... *funderar* | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-10-19 22:04 | |
![]() | På tal om att sakna folk: var är Elle o sorken o Zmiley o Nessa?? | |
| fpsorknet | 2008-10-19 22:30 | |
![]() | Här är jag! Det blir bara ett snabbt inhopp i tråden ikväll innan jag smiter iväg för några timmars sömn. Hoppas ni har det bra allihop! | |