Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 47 |
Mobilspel
| Pågående | 19 906 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| LowProfile - Ej medlem längre | 2009-05-03 13:36 | |
![]() | Retar mig på att jag inte får ordning på mina tankar. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-05-03 13:38 | |
![]() | Retar mig på att 50 öringen ska försvinna. Tänk vilken nytta man haft med den ;) | |
| LowProfile - Ej medlem längre | 2009-05-03 13:41 | |
![]() | 5-öring är det minsta jag har betalat med. De hade goda fruktkolor till det facila priset på Mobil i Farsta på den tiden jag sprang omkring med rinnande näsa och kortbyxor. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-05-03 13:42 | |
![]() | Retar mig på att jag - trots att jag grät - nog ändå var en knivsudd besviken på the Wrestler. Den gick inte riktigt så djupt som jag hoppats, inte som "Fat City". Kan iofs bero på att jag såg den utan text, vilket retar mig. | |
| LowProfile - Ej medlem längre | 2009-05-03 13:43 | |
![]() | Retar mig på svettiga brottarbrallor. :-D | |
| LowProfile - Ej medlem längre | 2009-05-03 13:44 | |
![]() | Det är halvretligt att jag nu för en stund måste ta tag i mitt liv. SeeYaKram! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-05-03 13:46 | |
![]() | Retar mig på att Robban skall dra, men inte på att han skall ta tag i sitt liv. Kram! | |
| 850710 | 2009-05-03 13:47 | |
![]() | retar mig på att alltid vara den som alla glömmer Sylvia: Strippa? va? portabel stång? Har du även köpte Miss Electras träningsvideo eller? | |
| Tinna | 2009-05-03 13:50 | |
![]() | Retar mig på att jag inte är lika fin som miss Bea Star.. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-05-03 13:54 | |
![]() | Karlsson: Ha ha, nejnej! Jag skrev sådär eftersom jag retade mig på "saker du gör när ingen ser på"-tråden. Folk skrev ju bara en massa "gullig-tokiga" låtsaspinsamheter som "dansar som en galning" osv. Jag ironiserade över att de tog tillfället i akt att göra reklam för sig själva istället för att säga verkligt pinsamma saker som man gör när man är ensam. Inte sjutton glöms du bort? Du har ju minst två friarinnor som strider om dig! | |
| 850710 | 2009-05-03 14:05 | |
![]() | SP: Okej, får gå in på din sida och stalka och vara som alla andra då :) Nja det låter mer som överskottsenergi om du frågar mig. Retar mig på hur det kommer sig att min pappa är ohändig och ber mig om saker som även han skulle klara av fast inte vill lära sig av "misstag", det är ju så han uppfostrat mig, lär av dina misstag | |
| Tinna | 2009-05-03 14:08 | |
![]() | *stalkar lite på Sylvia jag med* ;) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-05-03 14:19 | |
![]() | He he, även föräldrar är människor... Jag tycker man ser sina föräldrars dåliga sidor allt tydligare ju äldre man blir. Samtidigt blir man mer tolerant gentemot dem i takt med att man själv mognar. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-05-03 14:20 | |
![]() | Ojdå, buggen dolde Tinnas stalkande för mig...:) | |
| annakarineli | 2009-05-03 14:21 | |
![]() | Själv känner jag att jag blir mer kritisk till saker och val de gjort genom åren och som påverkat mig och mitt liv. | |
| annakarineli | 2009-05-03 14:22 | |
![]() | Kommentar till SP :) | |
| 850710 | 2009-05-03 14:24 | |
![]() | Jo självklart hjälper jag min far så mycket jag kan o hinner, men det som retar mig är att han ibland verkar osäker på sin kapacitet. Det är ju hans inställning med att gör du fel går det alltid att göra om som jag har tagit med mig. Låter det invecklat? SP: :D | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-05-03 14:29 | |
![]() | Ja,den inställningen kan jag förstå. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-05-03 14:30 | |
![]() | a-k: Jag håller med om det på ett sätt. Man ser mönster som präglat en och det kan skapa ilska. Samtidigt tycker jag man blir överseende när man inser att även de är människor med fel och brister (som gjort så gott de kunnat). 85: Det kanske är svårt för dig att din pappa inte känna lika säker och trygg som du upplevt honom som, det kanske förvirrar din bild av honom? Det är lite det jag pratar om ovan. Det kan vara jobbigt att se föräldrarna bli (inte mer än) mänskliga, men samtidigt en bfrielse. | |
| 850710 | 2009-05-03 14:37 | |
![]() | SP: Jo så kanske det är, far min är ju inte känd för sin händighet om man uttrycker sig fint. Men även om jag vet att han saknar tummar så sätt så även de enklaste saker som går att lösa ser släpper han gärna, sen om han gör det för att umgås mer är ju också en synvinkel. Skulle sett mig första gången jag målade, hade ju färg överallt och ingenstans :D Eller när jag byggde en vägg, äsch det kan jag inte ens skriva :D | |