Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 7 |
Mobilspel
| Pågående | 18 660 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Helig dykare - Ej medlem längre | 2010-09-12 21:29 | |
![]() | Sylvia samlar ihop till en ryssfemma. :-) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-09-12 21:41 | |
![]() | ska bara reta mej på stora saker ,mäst kund vagnar som går åt fel håll | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2010-09-12 21:48 | |
![]() | Retar mig på att jag får forumklåda enbart sådana dagar då jag har högar med böcker och skolarbete att göra. Så fort det finns en deadline så ser jag till att ockupera mig med onödiga sysslor ända till blåslampan bränner stora köttsår och jag arbetar som besatt och är färdig 23.59 om deadlinen är 00.00. Måste lida av en neuropsykiatrisk funktionsnedsättning av något slag! | |
| yogamama - Ej medlem längre | 2010-09-12 21:51 | |
![]() | måste alla getingar ta livet av sig i just mitt badkar? jag börjar tröttna på att spola ner en 7-8 stycken om dan. fick nog idag när en dråsade ner precis bakom mitt huvud när jag badade, dom kan väl åtminstone vänta tills det är ledigt i badrummet : / | |
| Bitte - Administratör | 2010-09-12 21:52 | |
![]() | Tröttheten Bitte | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-12 21:53 | |
![]() | "Retar mig på att jag får forumklåda enbart sådana dagar då jag har högar med böcker och skolarbete att göra. Så fort det finns en deadline så ser jag till att ockupera mig med onödiga sysslor ända till blåslampan bränner stora köttsår och jag arbetar som besatt och är färdig 23.59 om deadlinen är 00.00. Måste lida av en neuropsykiatrisk funktionsnedsättning av något slag!" same same! det är förjävligt. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-12 21:54 | |
![]() | har funderat mkt på det, kan det vara någon form av add? | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2010-09-12 21:56 | |
![]() | Visst är det vidrigt, ramsay? Det är inte det att det inte blir gjort för min del - men liksom en dag kommer ju någon att upptäcka att min ena kroppshalva hänger och jag pratar mer osammanhängande än vanligt. Hej Stroke! | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-12 21:59 | |
![]() | ja och all ångest det innebär att man vet att man inte gör vad man borde göra. utan blåslampa-intellektuellt koma här:/ | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-12 22:01 | |
![]() | men totalt utamattande trams hysteri på samma gång! | |
| Araknoidea | 2010-09-12 22:01 | |
![]() | Jag retar mig på att man inte får diskutera knark på betapet, när det är fritt fram att vara emot invandrare och anse att vissa tjejer får skylla sig själv om de blir våldtagna. | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2010-09-12 22:08 | |
![]() | Ironiskt nog sitter jag med ett 40 sidors projektarbete som berör just ADD :) Retligt. | |
| elsa89 - Ej medlem längre | 2010-09-12 23:16 | |
![]() | U-B, Ramsay: gaaah. Varför blir det alltid så? Har vi en gemensam störning? Jag har inte disciplin förrän jag tvingas till det.. och bättrar mig aldrig. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-09-12 23:20 | |
![]() | Viggo är i min lägenhet allt som oftast nuförtiden, faktiskt. Men tack för tipset ändå! :) Retar mig på att jag inte har gjort något annat än diskat de senaste dagarna. Kollektivboende är lite speciellt. | |
| Tess 08 | 2010-09-12 23:21 | |
![]() | Retar mig på att flera på jobbet är sjuka... så det blir jobbig dag imorgon! | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-12 23:22 | |
![]() | haha usige, skomakarns barn går utan skor...;) elsa, det är kanske ngn jur-add?:) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-12 23:24 | |
![]() | grejen är att jag inte kan lära mig. jag fungerar inte utan blåslampa. lampan är inte på! har en fruktansvärd vecka med ångest framför mig och två dygn i slutet av den med två timmars sömn och två månaders arbete:/ | |
| elsa89 - Ej medlem längre | 2010-09-12 23:35 | |
![]() | Ramsay: antagligen, vill inte veta alla add och app jag kommer ådra mig :P Hoppas du överlever veckan! | |
| Gautama | 2010-09-12 23:37 | |
![]() | Retar mig på halsbränna och dessa möten, möten och åter möten. Hatar möten! | |
| bj-olle | 2010-09-13 13:33 | |
![]() | milda moster märta! jag läste lite kommentarer om konstnärslön som folk skrivit på nätet. ett himla prisma för det där om "verklighetens folk". det kändes som, för att rida på KD's uttryck lite grann, det inte är "kultureliten" som sätter sig på höga hästar lika mycket som "verklighetens folk" beter sig som strutsar. sen kan man ju tänka på vilka som (tom) kommenterar var, men visst faller det på sin egen orimlighet att folk är till den grad obildade och pöbelbekväma att sådana kommentarer skulle vara från "verkligheten"? | |