Spelrum
Giraffen | 24 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 16 |
Inloggade | 40 |
Mobilspel
Pågående | 20 385 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Gautama | 2012-03-13 18:39 | |
![]() | Att skriva på facebook att man gillar Ranelid får folk att reagera på samma sätt som att jag skrivit att jag ätit hundskit till frukost. Konstigt tycker jag..., måste ju varit några fler än jag som gillade hans låt eftersom han kom till final? | |
gnill | 2012-03-13 18:42 | |
![]() | folk som simmar åt fel håll i "motionsfilen" i simhallen | |
marmeladov22 | 2012-03-13 19:48 | |
![]() | lol | |
nystan1 | 2012-03-13 20:08 | |
![]() | Men gud ja gnill! Ibland kan man undra hur svårt det är, jag menar det brukar väl t o m finnas skyltar med pilar som visar i vilken riktning man ska simma?! Eller såna som bestämt ska simma om, men inte riktigt orkar. Flåsar en i nacken, paniksimmar förbi, tittar argt för att man inte saktar in, och sedan väl förbi saktar ner till sitt eget lugna tempo igen. Eller såna som borde simma i snabbsimmet istället för i de vanliga motionslängderna, som simmar i omkörningsfilen hela tiden. Nu kom jag igång så att jag glömde bort min ursprungliga retning! :) | |
Lill-IT | 2012-03-13 20:16 | |
![]() | Hehe.. jag brukar också bli väldigt sur på folk som inte uppför sig som man bör i motionsfilen:) | |
crooked rain - Ej medlem längre | 2012-03-13 20:19 | |
![]() | "Eller såna som bestämt ska simma om, men inte riktigt orkar. Flåsar en i nacken, paniksimmar förbi, tittar argt för att man inte saktar in, och sedan väl förbi saktar ner till sitt eget lugna tempo igen." Hahaha! Roligaste och obehagligaste jag läst idag. | |
marmeladov22 | 2012-03-13 20:35 | |
![]() | :) | |
gnill | 2012-03-13 20:43 | |
![]() | Ja, då kan vi fortsätta på simningen lite, det retar tydligen fler än mig. Jag simamr sex dagar i veckan så jag har mycket att reta mig på. Så nu slänger jag in: gubbar (faktiskt bara gubbar hittills) som inte duschar ordentligt så att det antingen a) ligger ett doftspår att unken gubblukt efter dem när man simmar bakom eller b) ligger ett doftspår av för mycket rakvatten efter dem (föredrar det senare om jag måste välja, men helst skulle jag förbjuda folk med dålig hygien i simhallar). Och: folk (kvinnor då, hur det är med män här har jag ingen aning om) filar fötterna i bastun så att jag måste sitta där i deras fotskrap eller rakar benen i duschen i simhallen: jag vill inte se!! | |
ektis - Ej medlem längre | 2012-03-13 20:58 | |
![]() | folk som pratar i samma tonläge heeeeela tiden. får magsår av det. haha. sen att det blev så himla mörkt snabbt idag. tanter som käbblar. (i samma tonläge). | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-03-13 21:06 | |
![]() | Men herregud, jag har inte varit i en simhall på år och nu minns jag varför. Vad är det för fel på folk? | |
Rabiesgalen | 2012-03-13 21:24 | |
![]() | gnill, jag har precis motsatta erfarenheter. Ofta är det damer i olika åldrar (oftast äldre) som inte tvättar håret innan, utan simmar omkring med huvud som en flöte stinkande av hårvårdsmedel. Ofta simmar de två i bredd också och snackar. Här träffar jag även på yngre förmågor noterbart bara av kvinnligt kön. Snacka kan man väl göra i fiket efteråt. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-03-13 21:26 | |
![]() | Främlingars kön, oavsett kön, retar mig. | |
yogamama - Ej medlem längre | 2012-03-13 21:32 | |
![]() | Retar mig återigen på primadonnor med tunnelseende, dom tar all min energi och får mig att vända från plus till minus genom sin blotta existens. | |
gnill | 2012-03-13 21:36 | |
![]() | Ah, simma två i bredd och snacka, det har jag också erfarenhet av, gör mig galen och det är bara tjejer... | |
Minta | 2012-03-13 21:41 | |
![]() | Det påminner mig också om varför jag aldrig simmar i simhallar. Tycker det verkar jätteäckligt att ligga och simma i samma vatten som "allsköns" folk. | |
A-Ba-Ni-Bi - Ej medlem längre | 2012-03-13 21:43 | |
![]() | Retar mig på svartsjuka. | |
ektis - Ej medlem längre | 2012-03-13 21:43 | |
![]() | är du svartsjuk nu igen, resse?: ) | |
marmeladov22 | 2012-03-13 22:59 | |
![]() | klant och folk som tar saker utan att fråga | |
marmeladov22 | 2012-03-13 23:48 | |
![]() | och såna som klagar på min bild herregud he-rre-gu-ud | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-03-14 07:36 | |
![]() | marmeladov,du är vacker även som giraff | |