Spelrum
Giraffen | 33 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 25 |
Inloggade | 58 |
Mobilspel
Pågående | 19 757 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
mamman - Ej medlem längre | 2008-07-31 18:18 | |
![]() | Mamma stöttar jämt!!! Och du dahlgren: Det är ju dom jobbiga små barnen jag menar inte dej... ;-) | |
fpsorknet | 2008-07-31 18:18 | |
![]() | Det är väl tur att vi inte är en kinesisk familj, för då hade vi INTE fått smaka på riset om vi varit olydiga... | |
kaparen - Ej medlem längre | 2008-07-31 18:20 | |
![]() | ja ris, ja... det var väl sånt Sheike använda?? | |
Limerick - Ej medlem längre | 2008-07-31 18:21 | |
![]() | Nix det är nu bara isbjörnen som blivit kinesisk nakenhund. Han palla inte värmen. | |
mamman - Ej medlem längre | 2008-07-31 18:21 | |
![]() | Kaparen har fastnat i Sheikes garn...? | |
dahlgren_ | 2008-07-31 18:22 | |
![]() | tihi tack mamma :d | |
elPatron - Ej medlem längre | 2008-07-31 18:23 | |
![]() | "Nu blir inte mamma glad när hon kommer hem igen. Husdoktorn har satt upp sig." Ja, man kan skoja friskt o skriva om saker o ting när alla e med på det, men när som tex zmiley kommer med associering om att jag skulle vara ngn som gjort ngt brottsligt för några år sen och samtidigt blivit avstängd här går det för långt. Det är nästan ärekränkning och anmälbart. Jag tål mycket humor på olika sätt o vis, men inte när man blir utpekad som brottsling offentligt. zmileys medlemsskap ligger nog risigt till oxo nu... Adios | |
zmiley | 2008-07-31 18:31 | |
![]() | Verkar som om isbjörnen/nakenhunden trampat på tår. Förutom ett par lätta misstolkningar får jag nog erkänna mig skyldig patronen. Det var inte meningen att uppröra dig även om andemeningen var på gränsen. | |
fpsorknet | 2008-07-31 18:31 | |
![]() | Hmmm, för att göra en seriös reflektion måste jag bara undra hur det egentligen står till i Patronens huvud. Att inte förstå att Zmiley till 99% fortsatte skojandet här i tråden, samtidigt som du själv i ett oändligt stort antal trådar har kallat folk både det ena och andra (dock kanske inte olagligheter, men ändå ganska fula ord) är anmärkningsvärt. Det är många som undrat vad du egentligen är för filur och varför du inte är bosatt i Sverige, och när du triggar så snabbt på detta enkla lilla påhopp minskar ju inte direkt misstankarna. | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-07-31 18:32 | |
![]() | Zmiley, patronen har delgivit mig att vi ska nog ses i rätten och det ser jag fram emot. | |
Limerick - Ej medlem längre | 2008-07-31 18:33 | |
![]() | Vilken rätt? Jag börjar bli hungrig.... var är riset Sorken prata om? | |
zmiley | 2008-07-31 18:35 | |
![]() | Jag har numret till djävulens advokat mommes. säj bara till ;-) | |
fpsorknet | 2008-07-31 18:35 | |
![]() | Limer: Riset står och kokar på spisen, om du har vägarna förbi så blir det ris (att äta) och wokgrönsaker med kyckling. Kan det vara nåt? Hoppas bara att inte hela familjen kommer, för då räcker inte stolarna. | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-07-31 18:36 | |
![]() | I långa och utförliga pm från patronen, har jag blvit matad med mer smuts än jag har svalt i hela mitt liv med slutorden att han ska anmäla mig för ärekränkning. | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-07-31 18:37 | |
![]() | Zmiley, Keanu Reeves och Al Pacino är ganska nice guys :) | |
kaparen - Ej medlem längre | 2008-07-31 18:37 | |
![]() | undrars om doktorn fått för mycket av sin egen medicin?? | |
mamman - Ej medlem längre | 2008-07-31 18:39 | |
![]() | Nu ryter mamma i lite här!!! Sluta nu att förstöra en prima tråd och ta ett glas saft i stället!!! Jag ska koka mer i morgon förmiddag och nu ska jag bort. Jag hoppas att ni kan sköta er och inte vara osams under tiden.... Mamma ska baka bullar till er alla om ni är snälla idag! | |
Limerick - Ej medlem längre | 2008-07-31 18:39 | |
![]() | Tror vi skulle bli rejält utfrysta av la familia om vi satt och smaskade ris allena Sorken. | |
zmiley | 2008-07-31 18:40 | |
![]() | Nä mommes, nu rodnar jag. Ok att de jämför mig med Ty Pennington, han är ju galen. Men Keanu reeves är ju för fasen en hunk!! | |
E Solu - Ej medlem längre | 2008-07-31 18:40 | |
![]() | Tycker att alla ska vara lite snälla, som jag. :) *smör* | |