Spelrum
| Giraffen | 11 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 17 |
Mobilspel
| Pågående | 19 300 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| 1izabelle1 | 2012-03-28 18:43 | |
![]() | Superbra! Synd bara att mna inte har en smartphone... | |
| Ulice - Spelvärd/Forumvärd | 2012-03-28 21:56 | |
![]() | Nu är jag alldeles för lat för att orka läsa igenom hela tråden *fy på mig* så det kan väl hända att frågan redan ställts och besvarats men jag undrar alltså: Kan man ta bort avslutade spel från spellistan? Hur gör man det i såna fall? Hittar nämligen ingen sådan funktion/valmöjlighet någonstans. I övrigt, grym app! | |
| kvikvi | 2012-03-28 22:09 | |
![]() | Längtar så väldans mycket efter Iphone-versionen! | |
| Skarpöga - Ej medlem längre | 2012-03-28 23:10 | |
![]() | Om den nya mobilappen: Plus: - Det är bra att det slumpas fram en motståndare, och att man inte kan välja bort någon motståndare. Det gör att man ibland kan få möta personer som är mycket bättre än en själv. I "vanliga" versionen så väljer de bättre ofta bort de sämre motståndarna då de kan förlora för många poäng på ett sådant möte. Så jag tycker att man ska behålla slumpningen av motståndare. Minus: - Man ser inte hur många brickor en spelare har kvar, vilket gör att jämna matcher kan bli lite slumpartade mot slutet, då man inte kan planera sitt spel efter hur många brickor motståndaren har kvar. - Kontona bör kunna synkas. Vinster och rankingpoäng som man vinner via appen, bör även synas och räknas in i den "vanliga" webbprofilen och tvärtom. Som det är nu så kan samma profil vara två olika, beroende om man spelar via appen eller via webben. | |
| frippefrappe | 2012-03-29 07:49 | |
![]() | Ulice: Nej, det går inte att ta bort avslutade spel, men odin jobbar på det :) | |
| Ulice - Spelvärd/Forumvärd | 2012-03-29 09:16 | |
![]() | Frippefrappe: Tack för svar! | |
| lelroy | 2012-03-30 00:07 | |
![]() | Spelar mycket hellre på betapet än wf:) | |
| Lill-IT | 2012-03-30 00:45 | |
![]() | Hmm har jag missat nåt.. eller går det bara att starta ett spel, där man får vänta på motspelare, i taget? | |
| matoh - Ej medlem längre | 2012-03-30 12:24 | |
![]() | Får beskedet att det inte funkar samsung mini-galaxy,... tips? | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2012-03-30 14:59 | |
![]() | Har läst bakåt att det är på gång för Galaxy mini, haf tålamod! | |
| nystan1 | 2012-04-01 00:11 | |
![]() | Skarpöga - ang. antal brickor kvar, någon skrev tidigare i tråden att man kan räkna själv. Om exempelvis 90% av matchen gått är det 10% kvar. Har du då sex brickor kvar, så har din motståndare fyra. Så har man ett hum iallafall :) | |
| nystan1 | 2012-04-01 08:14 | |
![]() | Varje bricka motsvarar alltså 1%. För att förtydliga lite. | |
| A-Ba-Ni-Bi - Ej medlem längre | 2012-04-01 10:56 | |
![]() | Lill-IT, antar att det helt enkelt inte finns nån ledig motspelare. Verkar som du kan ha upp till 30 spel i gång. | |
| VeronicaAL | 2012-04-01 11:14 | |
![]() | Jag söker på Betapet i appstore men det enda som kommer upp är något som heter Golingo. Finns det ens? Eller menar ni wordfeud.. ? | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2012-04-01 12:03 | |
![]() | Finns.... och heter Betapet | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2012-04-01 12:07 | |
![]() | play.google.com/stor...am p;c=apps | |
| kvikvi | 2012-04-01 19:42 | |
![]() | @VeronicaAL Betapet finns inte till "appstore" (apples marknad) senast jag kollade men ska väl komma så småningom. De verkar som att utvecklarna siktar på en fullt fungerande version till Android först. Själv kan jag inte vänta tills den kommer till iPhone också. | |
| Lordi06 | 2012-04-03 15:16 | |
![]() | Tycker att böjnings- och grundformslistan borde vara i två separata ratingar precis som på nätvarianten. | |
| Bortsch | 2012-04-04 08:41 | |
![]() | Snälla, kan ni inte fixa nån regel som gör att man kan plocka bort spel utan rating-avdrag om motståndarna är passiva? Nu har jag blivit inbjuden av en spelare i slumpad som hade tur med öppningsdraget och tog en god ledning, men som efter det skiter i att spela. Det tog 65 timmar innan spelaren la EP för 5 p, och efter det har jag fått vänta ytterligare 50 timmar utan ytterligare drag... Det här är verkligen ingen kul spelvariant :( | |
| Kingen III - Ej medlem längre | 2012-04-04 09:57 | |
![]() | Har hittat en bugg ser det ut som. Det var 6 bokstäver kvar i "potten". Valde ändå att byta alla mina 7 bokstäver för att se vad som hände. Resultat blev att jag bara fick tillbaka 6 bokstäver och det istället blev 7 bokstäver i "potten". | |