Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 246 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Cattixxx | 2012-05-29 17:14 | |
![]() | Tycker Hanna J är den enda vettiga kvar som är värd vinsten! Hon har varit otroligt snäll mot alla, trots all skit hon fått från alla, hon har hållt rent och snyggt, har sunda värderingar och behöver pengarna! Hon är fantastisk tycker jag! Amandus är en riktig överklass människa tycker jag, och tjatar bara om hur myccket han varit sig själv och därför ska vinna! Jag menar han har som alla säger, legat i en säng i 3 månader, och tror nu att han ska vinna? han kan drömma långt! Annica, gnällspik!! skriker o snackar skit. usch! | |
| Grymming | 2012-05-29 19:08 | |
![]() | Håller med föregående talare till fullo! EXAKT så är det! | |
| Grymming | 2012-05-29 19:11 | |
![]() | bara inte Annica vinner. Mest för att Marcello inte skall få dra nytta av vinstpengarna!!! | |
| David178 | 2012-05-29 19:13 | |
![]() | Vad är det för program? | |
| Amelidah | 2012-05-29 21:21 | |
![]() | Ja, Hanna J ska vinna, helt klart! | |
| Cattixxx | 2012-05-30 14:56 | |
![]() | Utan tvekan ska Hanna J vinna! Av alla deltagare som varit med, kan ingen slå henne, ingen kan nå henne. Jag tror verkligen hon har blivit en bra förebild för MÅNGA som sett detta programmet! | |
| tinaol | 2012-05-30 15:27 | |
![]() | Vinner Tant Annica så blir jag mörkrädd !! | |
| jaggillardej | 2012-05-30 17:27 | |
![]() | Men hallå, har inte Annica gjort slut med Marcello nu?? | |
| Grymming | 2012-05-30 18:24 | |
![]() | Gillade Annikas brorsa som sa som det var. Jag tror inte Marcello är jätte tillfreds med att träffa Annikas familj. Han bangar nog och drar sig ur. Men jag hoppas Annika dumpar honom innan | |
| GalnaAlexiz | 2012-05-31 14:15 | |
![]() | Sjukt man röstar på den människan som varit snällast i huset och inte mest underhållande. Nästan alla i år har varit rent ut sagt hemska, mobbats och pratat skit. Hoppas Hanna vinner och sedan amandus. Absolut inte Annica , förvånad att Marcelo var kvar så länge i huset. | |
| Gautama | 2012-05-31 14:44 | |
![]() | Nu har de gamla deltagarna kommit in för fest ikväll. Å Annica står och tjatar på Marcelo att hon har så mycket känslor kvar så hon vill inte släppa honom. Hur mycket kan man förnedra sig för en karl? | |
| Obstinat- | 2012-06-01 18:07 | |
![]() | Om (när) Hanna vinner, hur mycket pengar kommer Rodney lura av henne? :) | |
| Grymming | 2012-06-01 18:20 | |
![]() | Man märkte klasskillnad på deltagarna från förra året och årets. Skönt att Peter och Martin snoppade av Amandus lite. Han har fått storhetsvansinne!!!!! "åååhh mina fans" haha du har inga fans, Robyn har fans. Bra peter! | |
| CrazyQ | 2012-06-03 02:27 | |
![]() | Obstinat-:Jag tror inte Rodney har någon ond avsikt med Hanna. Ser man på honom, så är det uppenbart att han har känslor för henne. Och det är ju besvarat. Kanske är det att Hanna är äldre än Rodney som gör att han dras till henne. För han har ju visat upp en mer mogen sida i år än förra året. Jag tror Hanna vinner allt! :) Hon är värd det! | |
| Guldpris - Ej medlem längre | 2012-06-03 04:03 | |
![]() | När det gäller Amandus tycker jag att följande scener var så talande. INNAN Camilla kom tillbaka in i huset så stod ju Amandus och pratade om hur han var rädd att hon inte skulle gilla honom, att han skulle vara hatad ute, att ingen av de som kom in gillade honom och så vidare. Annica och Hanna fick säga att så är det ju inte och att han inte skulle tänka så och att Camilla ju gillar honom och så vidare. EFTER "återträffsfesten"så sa ju Annica att det varit en jobbig kväll etc. Och då svarade Amandus bara "Jag kan bara säga att den här kvällen varit helt underbar...helt underbar" (eller något liknande) och sedan bara gått. Nu har ju inte jag 24/7 men det var så det var redigerat i vanliga programmet. | |
| dinodog | 2012-06-03 23:14 | |
![]() | Grattis Hanna du är väl värd vinsten. | |