Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 4 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 68 |
Mobilspel
| Pågående | 19 867 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-10-22 13:18 | |
![]() | Det är marknad här i byn idag, kanske Elle o sorken är där o njuter av kokosbollar, marknadsnougat, strömmingsburgare o annat trevligt som rebjuds... var egen radio, Radio Wix, sänder direkt från marknaden www.radiowix.se | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-10-22 14:38 | |
![]() | Är det månne någon här? Kan kanske behöva prata lite ;) | |
| Cajsa-Stina | 2008-10-22 15:36 | |
![]() | Hej Erikous; är inne på datorn en stund, letar efter nya matrecept till en middag. Man behöver få lite nya tips ibland. Hur är det med dig?:) | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-10-22 15:37 | |
![]() | Me mej äre gött. Lyssnar på musik från youtube och spelar betapett ;) Ska snart till dansen tror jag.. | |
| Cajsa-Stina | 2008-10-22 15:39 | |
![]() | Är det baletten eller någon annan dans idag? | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-10-22 15:40 | |
![]() | Idag så är det jazz/show, imorgon stepp ;) | |
| Cajsa-Stina | 2008-10-22 15:42 | |
![]() | Gud vad du är duktig! Kommer du att satsa professionellt på dansen, eller är det för nöjets och välbefinnandets skull? | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-10-22 15:44 | |
![]() | Det är något jag tänkt på ganska länge, men det är ju ganska långt kvar innan jag får möjligheten att jobba, mycket kan hända under tiden. Jag dansar fyra gånger i veckan, balett, stepp och jazz.. hoppas få börja på street, men då får jag vänta i ett år tills nya terminen börjar. :) Hoppas på professionellt.. | |
| Cajsa-Stina | 2008-10-22 15:53 | |
![]() | Ja, du är ju ung ännu och har tiden framför dig, men det handlar väl också om hur mycket kroppen tål antar jag. Det måste ju vara slitsamt ibland att träna så mycket som du gör, även om det är jättekul. Din betafamilj tror på dig och önskar dig all lycka med dansen framöver. Du kommer att ha en stor familj som hejar på dig på första parkett när du dansar professionellt:) | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-10-22 15:55 | |
![]() | Ibland kan det vara mycket jobbigt men för det mesta roligt, våran skola har en uppvisning varje år som är så spännande :D Jag hoppas bara att jag kan fortsätta så länge som möjligt. Snart är det ju dags för gymnasiet, nästan :P | |
| Cajsa-Stina | 2008-10-22 15:59 | |
![]() | Det hoppas jag med...för din skull! Kan tänka mig att det är jobbiga veckor med skola och dans och mer blir det väl i gymnasiet. Nu måste jag iväg. Lycka till med träningen ikväll. *Kram* | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-10-22 16:01 | |
![]() | Adios. Tack :D Ses kanske imorgon eller så, kram | |
| Tess 08 | 2008-10-22 17:54 | |
![]() | Nu stiger mamma in i rummet.... *spännande musik* Ta-taaaaaa!!! Snacka om glitterchocken ni alla fick nu!!! Skoja fina glittertajts och den tok-klatchiga stortröjan ála 80-talet jag har på mig!! Naturligtvis i sann anda är de rosa om MINT-gröna... Mitt burr är toperat (stavning?) och jag har värsta plastörhängena i öronen... sen vaknade jag efter att ha somnat framför datorn där den halvfärdiga rapporten skrattar åt mig..... | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-10-22 17:55 | |
![]() | Jag vill gå på marknad!! Undrar vart Kaparns marknad är? Kanske man kan ta en tripp dit nu kanske o köpa sockervadd och åka karusell? | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-10-22 18:41 | |
![]() | 20 mil österut, Benny. Nu har nasarna börjat packa ihop... *ställer in en skål marknadsnougat* | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-10-22 18:56 | |
![]() | jaha, har jag missat marknaden nurå? | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-10-22 20:56 | |
![]() | Jag tycker att det är dålig ordning på denna tråd.. Var är trådpolisen? Och du Kaparn: Vem åt upp marknadsnougaten? Jag såg inte röken av dom.... | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-10-22 21:06 | |
![]() | Bum bum bi dum bum bum di dum dum Bum bum bi dum bum bum dui dum dum *nynnar glatt* Här verkar det tomt på folk? | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-10-22 21:55 | |
![]() | Nu plockar jag inte upp denna tråd mera ikväll.. Allt folk lyser med sin frånvaro? Det är du, Erikous, och jag.. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-10-22 22:00 | |
![]() | *in och vänder* | |