Spelrum
Giraffen | 33 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 19 |
Inloggade | 52 |
Mobilspel
Pågående | 19 642 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Fluktsoda - Ej medlem längre | 2009-10-29 20:06 | |
![]() | Hugo Boss is tha shit! En doft av manlighet. *Luktar hunk* | |
-Torskmacka | 2009-10-29 20:06 | |
![]() | idag fick jag gå hem från jobbet tidigare för jag är sjuk... första gången på flera år faktiskt.... jag brukar aldrig bli sjuk. så nu är det lite synd om mig tycker ni väl. | |
Maja G | 2009-10-29 20:07 | |
![]() | Torsken: Ta dig ett bad vettja! | |
Tess 08 | 2009-10-29 20:07 | |
![]() | Har du fått knorr, BAUDI?? | |
Behringer | 2009-10-29 20:32 | |
![]() | När jag jobbade i Bregottfabriken doftade jag Eau de Ko-logne :) | |
Maja G | 2009-10-29 21:05 | |
![]() | Hahaha, Kapis! | |
Limer | 2009-10-29 21:27 | |
![]() | Krya på sig, Torsken. Själv fick jag lite att glädja mig åt i dag när favvolaget gick och vann borta. Utan att släppa in ett enda mål dessutom. :) | |
migränn | 2009-10-29 22:14 | |
![]() | eau d cologne.. är inte det en utpräglad tantdoft?? 4711 kallas det visst | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-10-29 22:18 | |
![]() | upload.wikimedia.org...8/ 4711.JPG | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-10-29 22:20 | |
![]() | Jädrar vad jag är slut i fötterna! Inte visste jag i morse när jag åkte till jobbet att jag skulle behöva köra dubbelpass och hade jag vetat det så hade jag stannat kvar i sängen. | |
Scarpetta - Ej medlem längre | 2009-10-29 22:27 | |
![]() | Jag har god lust att strunta i det här & åka till Burger King istället. | |
Maja G | 2009-10-30 08:44 | |
![]() | godmorgon allihopa! Är ni inte vakna ännu...Va?? Jag är i full gång med tvätten. Sedan till tant doktorn kl. 11.00, lunch nånstans för att sedan lyssna på Helle Wijk kl. 14.00.. Efter det måste jag hinna till kyrkogårdarna för att tända lite ljus för våra nära och kära som har gått vidare. Till slut får det bli lite mys i soffan framför TV;n för i helgen blir det jobb för hela santen! Vad ska ni göra då? | |
Tess 08 | 2009-10-30 11:48 | |
![]() | Skulle vilja starta en tråd som heter :Får man strypa en familjemedlem... i mitt fall just nu är det tonårssonen som är "offret" :) Otroligt egoistiskt och kan inte ta ansvar för någonting öht utan det är ALLTID någon annan som.... sen kommer lite lagom uppkäftighet och förmågan att inte lyssna när man pratar (men om jag inte lyssnar, då jäklar!!) Jaja, nu känns det bättre då jag fått ur mig det hela... :) Nu ska jag försöka plugga själv | |
Maja G | 2009-10-30 12:45 | |
![]() | Och jag är hemma för snabbis...lunch alltså!:) Har varit hos en ung flicksnärta till doktor. Tack gode gud att hon har uskor som hjälper henne med både det ena och det andra! Tacka vet jag all världens bästa undersköterskor, de kan allt!!:)) Sträck på er alla uskor nu och är nu stolta över ert eminenta yrke! | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-10-30 12:59 | |
![]() | *sträcker på mig* Finns det någon här som kan säga hur man gör för att komma igång med städningen? Mattorna hänger ute....jag sitter här...duscha ska jag göra...krabba och vin ikväll...trött...omotiver ad och allmänt less...solfan skiner...och det är väl fint...tofs i håret som gör ont...tåget tutar...klockan tickar...tick tack...mysigt... | |
Maja G | 2009-10-30 13:03 | |
![]() | Det var därför jag gick till "fröken" doktorn idag...Har alla dom där symtomen, ( inte tofs i håret iof och inte krabba och vin heller) så nu har alla konstiga prover tagits... BTW..lite roligt är det de få ggrna jag är hos doktorn så frågar dom efter mina gamla provsvar och journaler...Hahaha, de finns ju inte eftersom jag är så sällan där! Slänger de dom efter 10 år eller så kanske? ja, jag vet inte.... Men sänder en kram till Bea och önskar både henne och Er alla en trevlig dag/kväll Nu måste jag rusa till nästa ställe!!!! | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-10-30 13:29 | |
![]() | Kram Maja och ha det så gott!! Kanske man skulle uppsöka doktorn, är inte så mycket för det annars..tänk va! man är så förbaskat duktig att rådgiva andra..du måste tänka på dig själv..bla..bla..bla..bla ..och jag menar det för jag vill att alla ska må bra i min närhet..men nu har det hänt lite saker på jobbet som gäller mig, en kränkning utan dess like så förlåt men det är det jag försöker komma underfund med! Vädrar lite bara..Tror jag ska börja jobba på en arbetsplats med bara män (om det finns) Dom är raka och ärliga? Och inte en massa skitsnack..tror jag iaf? | |
Behringer | 2009-10-30 13:45 | |
![]() | "Tror jag ska börja jobba på en arbetsplats med bara män (om det finns) Dom är raka och ärliga? Och inte en massa skitsnack..tror jag iaf?" Förekommer hur mycket skitsnack som helts även bland män.... | |
Scarpetta - Ej medlem längre | 2009-10-30 14:40 | |
![]() | Apropå doktorn, ska jag göra cellprov nästa vecka. Uuuurk... | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-10-30 15:26 | |
![]() | Kan man gå bort i pyjamas? | |