Spelrum
| Giraffen | 41 |
| Krokodilen | 3 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 33 |
| Inloggade | 79 |
Mobilspel
| Pågående | 19 257 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Maja G | 2011-07-29 22:03 | |
![]() | tror inte det är någon fara,annakarineli.... | |
| annakarineli | 2011-07-29 22:04 | |
![]() | Hej fina! Jo, det är. Det gungar. Min semester blev inte som jag kunnat föreställa mig. Men det blir bättre! Tack gode gud för att tillstånd inte är statiska! Jag har Zoplikon Pilum 7.5 mg så det är nog en väldigt mild insomningstablett tror jag nog. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-07-29 22:07 | |
![]() | Aj då. :( Låter ju inte bra. Men det är däremot bra att det kan och ska bli bättre. :D Du kan lugnt ta en sådan efter ett glas vin, även då du inte proppat dig med mat och vatten. Inte något man ska göra för vana, men det funkar. :) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-07-29 22:12 | |
![]() | Maja kul att du trivs,tack Lady det hoppas jag med | |
| Maja G | 2011-07-29 22:14 | |
![]() | Hoppas du har det bra Tiittii,fast med sjuklingar... | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-07-29 22:15 | |
![]() | Nu tänker jag göra något så ovanligt som att gå lägga mig tidigt. Känner ett stort behov av det. :P Ha en bra kväll, mes amies. <3 | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2011-07-29 22:15 | |
![]() | annakarineli: "Jag har Zoplikon Pilum 7.5 mg så det är nog en väldigt mild insomningstablett tror jag nog." Tvärtom, det är ingen "insomningstablett", det är en ren sömntablett och den är definitivt inte "mild". Men den mängden alkohol du beskriver, tillsammans med mat och sedan även stora mängder vatten så är det nog okej. Men det är inte rekommenderbart att kombinera alkohol med den här typen av sömntablett. | |
| annakarineli | 2011-07-29 22:15 | |
![]() | Tack, det ska jag nog ta och göra då. En dusch och sen göra slut på den här dagen. Livet har placerat mig i en bergocdalbana just nu. Utan att jag hade bett om det det minsta. Just när man tycker att det mesta börjar kännas rätt ok och man börjar få till vardagen till nåt man känner funkar rätt så bra. Då blev det liksom jordbävning. :/ Men tack och lov har jag innerst inne en övertygelse om att allt sker till det bästa. Livtet självt strävar mot det goda. Det blir mest jobbigt för att man inte alltid vågar lita på det och stretar emot. Tror jag. (Givetvis bortsett från sjukdomar, terrordåd, olyckor och dylikt.) | |
| Maja G | 2011-07-29 22:16 | |
![]() | Goodnight sweetheart,Lady...sweet well:) | |
| annakarineli | 2011-07-29 22:18 | |
![]() | Ok, grönöga! Tack, det visste jag faktiskt inte att det var. Jag har inte som för vana att ta sådana tabletter annat än ytterst sällan, men det har ju funnits perioder då jag behövt kuna somna för att orka jobba och så. Då har de varit till hjälp ibland. Kanske tar en halv ikväll då. Somnar nog ändå, men vill till varje pris inte hålla på att vakna i natt. | |
| annakarineli | 2011-07-29 22:19 | |
![]() | Natti, natti Lady! <3 | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2011-07-29 22:20 | |
![]() | Det är nog ingen fara annakarineli, men det är alltid bättre att ha korrekt info om vad det är man har.. ;) Sussa sött tjejen. :) | |
| annakarineli | 2011-07-29 22:20 | |
![]() | Tack, tack! :) Jag blir nog uppe lite, lite till :) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-07-29 22:22 | |
![]() | god natt Lady, Annak läs bi packsedeln,så får du veta allt du behöver | |
| Maja G | 2011-07-29 22:25 | |
![]() | På en bipacksedel är de jätteförsiktiga Där ska man inte ta någon alkohol ihop med preparatet...ett glas vin o en sömntablett gör ingen skada. Immovane är väl en insomningstablett om jag inte minns fel? | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2011-07-29 22:32 | |
![]() | Nej, det är ett sömnmedel. Den underlättar inte bara insomnandet utan har även effekten att du sover längre (dvs förhoppningsvis iaf 7 timmar). | |
| annakarineli | 2011-07-29 22:43 | |
![]() | Så nu har jag kompromissat och tagit en halv. Eftersom jag är väldigt lättpåverkard av alkohol så skadar det inte att vara försiktig. Hoppas på lagom effekt nu :) | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2011-07-29 22:45 | |
![]() | annakarin pm | |
| annakarineli | 2011-07-29 22:54 | |
![]() | Tack grönis! Du har också det nu! :) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-07-29 22:57 | |
![]() | jag går och sover jag med god natt alla | |