Spelrum
Giraffen | 36 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 25 |
Inloggade | 61 |
Mobilspel
Pågående | 19 982 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
LadySol - Ej medlem längre | 2014-02-13 13:44 | |
![]() | Det låter som om du har en ganska trevlig dag, hfranke. ;) Det är inte alla dagar man hör om en nässköljning. Tack och lov. *haha* | |
amper sand - Ej medlem längre | 2014-02-13 13:45 | |
![]() | Men herregud, folkens; hur mycket panik kan man få av att en sida krånglar? (Inte ni.) Finns annat i livet än betapet. | |
Nattrafn - Ej medlem längre | 2014-02-13 13:46 | |
![]() | Kantrat! | |
Nattrafn - Ej medlem längre | 2014-02-13 13:51 | |
![]() | Mot jobb, styr kursen! Må vi inte kantra. Adios! | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-02-13 13:52 | |
![]() | Jag rullar mest på vågorna, Nattis. :) Jobba lugnt. <3 | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-02-13 13:53 | |
![]() | Jag märkte som sagt inte ens att sidan kraschat innan den var uppe igen. :P | |
hfranke | 2014-02-13 14:03 | |
![]() | Jag tycker inte att själva serverkraschen verkar uppröra folk mest. Det är ett fåtal matcher som gått förlorade för folk, och framför allt!!! att man inte ser foton i appen längre.... och att teknikerna ska lägga hela livet åt sidan för att fixa detta.... Utgår från att alla reklamintäkter går åt till att uppdatera program, kanske kostnader för licenser eller nåt, och såklart inköp av (i detta fall) server. Alla jobbar väl oavlönat eller åtminstone bara har en blygsam ersättning för arbete de utför på fritiden. Jag tycker inte det finns något att klaga på alls, snarare tvärtom! Bra jobbat att fixa allt på så kort tid. (Fast jag hade abstinens ;) ) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-02-13 14:07 | |
![]() | Abstinens är en sak. Att bryta ihop och inte tycka det är ok att man förlorar några siffror i ett gratisspel där man faktiskt inte vinner något en helt annan. | |
hfranke | 2014-02-13 14:11 | |
![]() | Ja det är ett märkligt fenomen. Äh, jag går och snyter mig. Kanske skulle kosta på mig en sköljning till.... mvh betongarbetare hfranke | |
amper sand - Ej medlem längre | 2014-02-13 14:12 | |
![]() | Precis. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-02-13 14:12 | |
![]() | Jag måste erkänna att du pysslar med saker jag förhoppningsvis aldrig kommer att prova. | |
hfranke | 2014-02-13 14:17 | |
![]() | Gjorde det regelbundet förr, under influens av dåvarande pojkvän som har en hel del tok för sig av den kalibern. Det är bara läskigt när man är sjuk. Man hittar snabbt en teknik som gör det både snabbt att genomföra och inte lämnar annat än en....ren känsla efteråt :) Jag erkänner mina knasiga grejer allteftersom, vill inte chocka för mycket... | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-02-13 14:28 | |
![]() | Du menar att du gör det trots att du inte är sjuk och behöver friare andningsvägar? Knasigt är nog bara förnamnet... *skrattar* | |
hfranke | 2014-02-13 14:32 | |
![]() | Jag tycker det känns som att man liksom sköljer bort eventuellt sjukdomsalstrande bakterier :) Placebo is da shit vet du. Värre saker kan man ju tro på. Typ....gud.... | |
hfranke | 2014-02-13 14:35 | |
![]() | Fast faktiskt så gör jag det nog bara efter att jag sotat pannan nuförtiden. Snyter svartare än efter en dag i london efter en halvtimme i pannrummet :) Förlåt. Jag ska sluta prata om det nu... hyfsat osmakligt, jag vet :) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-02-13 14:39 | |
![]() | Ingen fara, jag är luttrad från jobbet. ;) Men jag köper inte riktigt din tolkning av att skölja bort sjukdomsalstrande bakterier när man sköljer 'i onödan', så att säga. Istället funderar jag på om man inte sköljer bort sjukdsomshämmande bakterier när man gör så? Tar bort den godartade bakteriekulturen, menar jag. | |
hfranke | 2014-02-13 15:12 | |
![]() | Ja om man sköljer titt som tätt så gör det säkert säkert mer skada än nytta. Folk har ju hållit på länge med det och det har ju inte kommit några varningar vad jag har sett. Tron kan försätta berg vet du ;) | |
amper sand - Ej medlem längre | 2014-02-13 15:46 | |
![]() | Jag är sur. Klänningen jag skulle ha på min födelsedag kom idag; märke rekommenderat av en kompis. Kass kvalitet. Verkligen superkass. Satt helt löst i midjan. Muskort fram. Och hål i?? Seriöst. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-02-13 15:57 | |
![]() | Jag tror på att jag klarar mig utan nässköljningar. ;) Fan vad surt, amper. :( | |
amper sand - Ej medlem längre | 2014-02-13 15:59 | |
![]() | Ja, världslig detalj förvisso; men hatar dålig kvalitet. Billig var den inte heller. | |