Spelrum
Giraffen | 22 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 1 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 25 |
Inloggade | 48 |
Mobilspel
Pågående | 19 694 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-10-25 10:32 | |
![]() | Jag tycker iaf detta är den ultimata fjanttråden jämfört med andra trådar som ballar ur hela tiden.. Och märk väl, det är ingen av oss i denna tråd, som "förstör" de andra trådarna, utan det är någon annan...Tom de som klagade så på denna tråd och flera andra trådar! Nåväl, Jag tycker iaf att mommes har en ursnygg bild här ovanför! | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-10-25 10:59 | |
![]() | Och jag är hemma välbehållen och tycker också om mommes bild och håller fullkomligt med bennys inlägg...... | |
Lill-IT | 2008-10-25 22:17 | |
![]() | Hej girls:-)) Sååå gott att någon skriver här emellanåt:-) Mommes bild är fin.. Btw.. Har ni sett vad fina bilder Dudde och Vulcan har? :-) | |
sirik | 2008-10-26 01:00 | |
![]() | Glöm nu inte att backa klockan 1 tim. så hörs vi i morgon. | |
sirik | 2008-10-26 01:09 | |
![]() | Är det bara jag som inte kan sova eller inte ens ligga pga. rastlösa ben. Undrar ibland vad jag gjort för ont. Den som inte är "drabbad" kan nog inte förstå......men ok. "Det kunde varit värre" .... | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-10-26 17:18 | |
![]() | Lider med dej Sirik...Har hört att det ska vara väldigt behagligt! På tal om det, så berättade vår chef en gång att vii skulle få en ny man som skulle bo hos oss på vårt demensboende. Han var pigg för övrigt, men hade "fönstertittarsjukan".. Chefen funderade länge och sade sedan: Fy, vad jobbigt att alltid vara tvungen att titta in i allas fönster!! Tror ni att vi har roligt åt detta eller? Hon är en riktig bessewisser annars,men kan ingenting om sjukdomar och dyl.. Ni som inte vet, så är det liknande som Sirik har här ovan..Det kryper och sticker och kanske krampar i benen så man måste stå still ett tag, och för att dölja detta så ställer man sig vid ett skyltfönster och låtsas titta på något.. | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-10-26 17:19 | |
![]() | OBS Det ska vara Obehagligt, inte behagligt! Det är bästa att rätta sig, för annars är det någon annan som är snabb att göra det:) | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-10-27 16:15 | |
![]() | var är ni alla fjantisar? saknar er i höstens mörka och kalla dagar.. | |
Lill-IT | 2008-10-27 16:35 | |
![]() | Jag är här:-) | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-10-27 16:37 | |
![]() | heej! Äntligen en levande varelse i denna tråd! Iof kan man skriva i de andra fjanttrådarna, men det är inte lika roligt! Hur mås det idag då? | |
Lill-IT | 2008-10-27 16:42 | |
![]() | Så där... har en tvärsur tonåring hemma som kallat mig idiot idag för att han inte får leka eldkastare med hårspraygas:-( Du då? | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-10-27 16:57 | |
![]() | Ja men, va taskig du är:) Leka eldkastare gör alla tonåringar fattar du väl:) Jag mår bara bra...Har inga tonåringar hemma som kan leka eldkastare, och det är väl tur det, för jag har panisk skräck för eld!! Har varit på stan i dag o bränt lite pengar, och det är ju inte så svårt eller hur? | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-10-27 17:09 | |
![]() | Tonårsbarn kan faktiskt få en att gråta ibland. Stå på dig, Lill-IT :) Jag har inga pyromaner hemma heller men två herrar, som är såå snälla idag, för jag bakar limpa och bullar åt dem emellan utbrotten i forum :P | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-10-27 18:27 | |
![]() | jag skulle behöva en brasa här, för det är så kallt! | |
RikaM | 2008-10-27 18:40 | |
![]() | Där är ju lösningen på problemet med eldkastande son Lill-IT! Skicka honom till bennyboll några dagar så han får elda av sig! ;) | |
Lill-IT | 2008-10-27 18:42 | |
![]() | När jag kom hem från jobbet gick det nästan inte att andas här hemma, då hade ungen fyllt en behållare med gas från en deospray och lillatjejens hårspray och sen tuttat på.. inte en gång utan om och om igen under hela eftermiddagen. Obeskrivlig stank:-( Han hade svirrat ögonbrynen och mustaschen, så jag får väl anta att jag bara ska vara glad att han har synen i behåll.. det kunde ju gått riktigt illa. Han hade hittat en ritning på internet... så nu har han datorförbud.. och därför är jag en idiot.. men då får jag väl vara det då. (Fast det svider... han brukar aldrig säga något styggt till mig). Nu är mitt hem sanerat från alla drivgastuber (det var bara tre) och tändare. Benny... yllesockor, varm filt och många ljus funkar bra också:-) | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-10-27 18:44 | |
![]() | Fy fasiken Lill-IT... Det hade kunnat gått riktigt illa det.. Jag nöjer mej med raggisar och en filt och kanske något ljus på bordet.. | |
RikaM | 2008-10-27 19:13 | |
![]() | Jag nöjer mig också med varma sockor och extra filt. Är totalt livsfarligt att leka med eld på det viset! Är tacksam över att sonen är "liten" (4 år) ännu, men trots att han är åldersmässigt liten har han redan lärt sig konsten att uttrycka sig i termer som "du är den dummaste mamman som finns", "jag hatar dig" osv. De äldre barnen har aldrig använt sådana uttryck (iallafall inte så att jag hört det!) | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-10-27 19:32 | |
![]() | Jag minns en 4-åring, vars mormor inte ville låta honom vara ute ensam, för att han var så liten. Liten?!? sa han, vet du hur stor jag är? Jag kan stå vid toan och kissa. | |
RikaM | 2008-10-27 19:36 | |
![]() | Åh, mommesfrites... det låter nästan som min son! :D En fyraåring kan kläcka så mycket roliga kommentar så man nästan dör av skratt! | |