Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 4 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 69 |
Mobilspel
| Pågående | 19 867 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| LadyZara | 2008-10-23 11:23 | |
![]() | Jag jobbar inom äldrevården. Precis som du? Jag höll också i en apt-träff på mitt jobb förra veckan, är så kallat "kvalitetsombud". | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-10-23 11:57 | |
![]() | oj då, det låter fint."kvalitetsombud", vad gör en sådan då? Ja, jag jobbar i demensvården och älskar mitt jobb.. | |
| LadyZara | 2008-10-23 12:09 | |
![]() | Pga av att Uppsala är en stad med moderat styre som gärna säljer ut sina kommunala verksamheter har Uppsala kommuns äldreomsorg (och flera andra verksamheter) bestämt sig för att ISO-certifiera sig för att vara konkurrenskraftiga. Och där kommer kvalitetsombuden in som en länk mellan de högsta chefernas idéer om vad som ska genomföras och personalen på golvet som faktiskt ska göra jobbet. | |
| LadyZara | 2008-10-23 12:10 | |
![]() | Men det är så klart, som alltid, ett jobb som ska utföras på 0-tid. | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-10-23 12:29 | |
![]() | Du står liksom mittemellan chefen o dina arbetskamrater då? | |
| LadyZara | 2008-10-23 12:52 | |
![]() | njo... just när jag utför mina kvalitetsombudsuppgifter gör jag det. Men annars är jag ett alldeles vanligt vårdbiträde. | |
| Cajsa-Stina | 2008-10-23 15:40 | |
![]() | Tänk att få bli "ompysslad" av sådana rediga tjejer som benny, Zara och vita när det är dags att flytta in på HEMMET. Då har man ju inget att oroa sig för! Ni är toppenbrudar! *Kramar* | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-10-23 16:17 | |
![]() | TACKAR!! Ställ er på kölista till vårt nya äldreboende, TJOFLÖJT.. Här kommer det inte finnas några regler alls, där får man göra precis som man vill.. Öl och vin serverar till alla måltider och efterrättsbordet är överfullt med alla godsaker som finns! Här på TJOFLÖJT finns det bara personal som tycker livet är roligt och här får man inte gnälla.. Hundar och katter är välkomna, leguaner också om intresse finns! | |
| Cajsa-Stina | 2008-10-23 18:03 | |
![]() | *Tar genast en kölapp* | |
| remvanrijn | 2008-10-23 18:19 | |
![]() | *tror att det är en bilkö och tränger mig längst fram :P* | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-10-23 18:38 | |
![]() | Jag och mina steppskor :D Hur mås det i familjen today då? | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-10-23 18:42 | |
![]() | rem blir nog frontfiguren på vårat äldreboende tror jag;) och jo tackar som frågar erikous...allt är fine:) | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-10-23 18:44 | |
![]() | Hah, äldreboende? Vad har jag nu missat? :) | |
| Cajsa-Stina | 2008-10-23 18:55 | |
![]() | Ja, se där....en liten dansös, Hej, hej! Vi som är några år äldre än du, kära Erikous, vill bara se till att vi hamnar på ett bra ställe där vi kan fortsätta i samma stil som nu plus att jag vill ha en golfbana intill. Man måste vara ute i god tid för på TJOFLÖJT kommer det att bli svårt att få plats:) | |
| Erikous - Ej medlem längre | 2008-10-23 19:00 | |
![]() | Tjoflöjt..? Jag lämnar er nog nu för dansen, craazy :P Adios | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-10-23 19:03 | |
![]() | Vi håller på att fila på en slogan benny och jag... TJOFLÖJT i alla väder -inga sura miner -bara läder -och goda viner ............fortsättning följer;) | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-10-23 20:51 | |
![]() | golf och dans utan vett och sans Det ska vi fixa med pengarna ska vi trixa så alla ska trivas hos oss Kom och bo hos oss! Låter det bra Vita_? | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-10-23 21:20 | |
![]() | Här ska alla trivas och absolut ingen ska kivas Högt i tak ska det va så alla är goa och gla En minibar, javisst! och ingen ska va solokvist Mycket dans och musik koka soppa på en spik Alla gommar ska bli nöjda bara ut att fröjda Kan man skriva så tro? Mycket bra benny:) | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-10-23 21:48 | |
![]() | Det låter bra Vita_, men hur ska vi finasiera vårt boende? Finns det några rika knölar här på Beta som skulle kunna donera lite pengar till oss? | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-10-23 21:56 | |
![]() | Illegalt spel och dobbel^^? | |