Spelrum
Giraffen | 21 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 10 |
Inloggade | 31 |
Mobilspel
Pågående | 19 758 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Tess 08 | 2009-10-25 12:06 | |
![]() | Retar mig lite på att Limer inte påminde mig! Nu missade jag mina Uzbeckiska åkare.... | |
Forkyable - Ej medlem längre | 2009-10-25 12:08 | |
![]() | Håller med Limer. Antingen finns DET där, eller också inte. Vet inte om det är kärlek i de förhållanden där uppbrott och försoning är en del av vardagen. Det liknar mer något slags drama - ett skådespel. Men jag vet, livet med alla dess aspekter är nu inte så enkelt... | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-10-25 12:10 | |
![]() | Limer, jag håller med dig. Folk är livrädda för att förlora sig (själva). Den inställningen tycks typiskt för vår tid och det retar mig. Men Uisge...:( | |
Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2009-10-25 12:13 | |
![]() | Jag håller inte med. Jag tror det kan handla om timing - DET kan visst komma med viss fördröjning. Jag tror man faktiskt kan missa en hel del fint om man väntar på den där kärleken som hugger av fötterna vid anklarna. Den kommer i olika form och på olika sätt. Retar mig på att att människor invaggas i att om det inte känns på ett speciellt sätt direkt - så är det fel :( | |
Forkyable - Ej medlem längre | 2009-10-25 12:13 | |
![]() | Retar mig på att jag inte vet vad ett Shurgard-förråd är. Retar mig även på att jag inte förstår vad UB menar när hon säger att det är ett dåligt gig att öppna samma förråd. | |
Limer | 2009-10-25 12:17 | |
![]() | Vad jag menar, Beatha, är att "spelet" är uttjatat. När man vet vad man känner så får man lov att gå efter det oavsett om känslorna är för eller emot. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-10-25 12:17 | |
![]() | Uisge: Jag håller med dig också. I just det här specifika fallet (som vi båda är insatta i) gör jag det. Men Limers inlägg tycker jag beskriver en generell sanning om den moderna (västerländska) människan. Vi har så många valmöjligheter och det gör oss benägna att fly så fort något skaver på minsta lilla vis. Det är lite sorgligt. | |
Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2009-10-25 12:18 | |
![]() | Jo, men ett Shurgard-förrår är ett bevakat dito. Man ska ha kort, kod och nycklar för att liksom komma in till sina saker. Det är kameraövervakat och det känns som om man gör ngt brottsligt när man tar in en låssmed dit bara...Men det kanske är helt naturligt - jag vet inte, men det känns lite Björnliga över hela grejen. | |
Forkyable - Ej medlem längre | 2009-10-25 12:18 | |
![]() | Retar mig på att om man blir dumpad blir man ledsen. Och om man blir det en gång till blir förödmjukelsen väldigt stor. Händer det ytterligare en gång... tja, hur känner man sig då, tro? Men kanske är förhållandet värt att satsa på ändå - kärleken kan ju växa sig starkare. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-10-25 12:19 | |
![]() | Spelet suger. Något sådant deltar jag inte i, det har legat mig i fatet många gånger. | |
Limer | 2009-10-25 12:21 | |
![]() | Då är vi två, SP. | |
Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2009-10-25 12:21 | |
![]() | Ok - då är jag med er båda tre. Fast ändå... velighet kan bero på så mycket. Det behöver inte vara ett ondskefullt spel som handlar om att dra ut på saker och ting för att man vill ha och inte ha samtidigt. Timing som sagt :) Men visst - jag färgas i detta nu av just Sylvias dilemma, som jag inte ännu lagt i cold case mappen. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-10-25 12:28 | |
![]() | :) Retar mig på att min bror lämnade en massa diskvatten och äckliga matrester i vasken. | |
Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2009-10-25 12:30 | |
![]() | Haha - man kan inte få allt. Begär mindre och var lite gladare åt du slapp diska istället ;) | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-10-25 12:31 | |
![]() | Och dumskallar som likt iglar suger sig fast vid Seriöst-trådar trots att deras diskussionsnivå är beklämmande låg. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-10-25 12:32 | |
![]() | Story of my life. Aldrig kan man få vara nöjd. ;) | |
nystan1 | 2009-10-25 13:50 | |
![]() | "Men den här TaBort-sprayen är ju helt fantastisk!" sa jag precis. Slå mig, någon. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-10-25 13:55 | |
![]() | Ok, jag slår dig. :) | |
ANDERStG | 2009-10-25 14:01 | |
![]() | Life is compromises community.fxuk.com/b...02 _2_3.jpg | |
Hyperspace - Ej medlem längre | 2009-10-25 14:40 | |
![]() | Retar mig på fortsatt halsont. Kan jag inte bara få bli frisk nu... | |