Spelrum
| Giraffen | 54 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 40 |
| Inloggade | 96 |
Mobilspel
| Pågående | 19 828 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| corlini | 2012-10-14 08:18 | |
![]() | regn, lera och jägare stör jag mig på just nu. fan regn igen, allt blir lerigt och blött och jägare i skogen så vilt skräms iväg och springer genom hästhagarna och förstör tråden och hästarna sticker. spenderade 3 timmar med att leta efter 2 årsgamla föl i skogen igår och idag är jägarna tillbaka. fan | |
| corlini | 2012-10-14 08:18 | |
![]() | 2st menar jag födda iår | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-10-14 08:20 | |
![]() | Usch, vampyrliv. Så spenderade jag min ungdom (och gillade det) men nu avskyr jag att sova bort dagarna. Saknar dock de sena nätterna, har alltid gillat att vara vaken förbjudet länge. | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-10-14 08:26 | |
![]() | Ja, är också gärna vaken på nätterna, alltid varit. Men av fritt val. Och sova på dagen känns bortkastat. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-10-14 08:28 | |
![]() | Jag tycker det låter jättemysigt, corlini. Det där livet, inklusive gyttja och regn. Tänk att det man själv inte har alltid får ett magiskt skimmer över sig, det är lite dumt. Man är liksom dömd att känna att livet finns någon annanstans (för att citera Kundera). | |
| Le_Moes - Ej medlem längre | 2012-10-14 09:41 | |
![]() | Nej ja va inte ironisk, tyckte bara att du hade en fin bild ..;) | |
| corlini | 2012-10-14 11:45 | |
![]() | det är mysigt, natur, frisk luft, djur och frihet. inte en bil, ingen asfalt, ingen betong och tar man sig tid att bara stå stilla är skogen det enda man hör. att inte behöva smink och andra kläder för att gå ut 15 minuter. men det är fan lerigt idag :( och jag retar mig på folk som slänger mc donaldspåsar och annat skräp ut från bilen. det är vår natur, allas. och jag vill ha den ren och vild. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2012-10-14 11:47 | |
![]() | Retar mig på att det verkar vara en naturlag att jag ska vara sjuk som fan på helgerna. Jag är skittrött på det. Och idag måste jag dessutom jobba. | |
| corlini | 2012-10-14 12:09 | |
![]() | har ett sk I-landsproblem som börjar bli jävligt tröttsamt. letar bil. fick upp ögonen för jaguar X-type och har kontaktat flera återförsäljare men hittar inte rätt färgkombination, vill ha vitt skinn med manuell låda. har ny bra bil, toppen på alla sätt men usel i snö och jag vill ha vill vill vill ha jaggan med 4hjulsdrift innan vintern. fan... hittar bara tråkiga gubbvarianter. silver med svart inredning hur kul är det | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-10-14 12:46 | |
![]() | Färg på lacken då? | |
| corlini | 2012-10-14 12:53 | |
![]() | kanske blåmetallic? lila kändes lite fel men den mörkgröna var ganska fin. hej förresten, jag är nyfiken på fototävlingen. såg flera andra bilder av massa olika fotografer men de var lite förutsägbara och "inget nytt under solen" så jag gillar din svartvita hästbild bäst ännu. du satte den verkligen bra, vilket jag vet är skitsvårt på just det motivet. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-10-14 12:53 | |
![]() | Jag älskar Jaguar - världens vackraste bil - men gamla modeller. | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-10-14 13:01 | |
![]() | Älskar racinggröna, äldre jaguarer, helst med ekerfälgar (eller vad det nu kan tänkas heta på svenska). Inte hört något mer om fotot, tror dock tävlingen avslutas i nästa vecka. Så håller tummarna. Tack för stödet! | |
| corlini | 2012-10-14 13:03 | |
![]() | ja självklart den som behållit det gamla med dubbla framlampor och mjuka former. den lilla modellen är det jag letar mig fördärvad på typ såhär: upload.wikimedia.org...07 1217.jpg | |
| corlini | 2012-10-14 13:06 | |
![]() | SP & joni. gamla är kul, facinerande och beundransvärt men funkar inte i verkligheten för mig. dels kan jag inte mecka alls dels blir gubben skitarg när jag smutsar ner eller förstör och dels bor jag på landet där det bara är snö och grus allt som oftast. men jag vill ju stoltsera lite när solen skiner och det är sommar med :) | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-10-14 13:11 | |
![]() | Förstår helt och hållet, men trots totalt opraktisk så är den för jäkla vacker: www.speedace.info/au..._t yres.jpg | |
| Lillstölla | 2012-10-14 13:22 | |
![]() | Det var en vacker bil det Jonisk. Hur mår du idag? | |
| corlini | 2012-10-14 13:23 | |
![]() | jaa, kan inte påstå annat eller invända ser ut som 100% hantverk och hjärta | |
| Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-10-14 13:24 | |
![]() | varför var man inte engelsman från tiden? när dom kom var jaggorna tydligen inte speciellt dyra. om man hade haft pengar att köpa en 10 st (och plats att ställa dom) hade man tjänat en bra hacka. hade förstås behållit en eller två för eget bruk. sen vet jag inte om jag nu vill vara en engelsman från tiden. men det är en annan fråga :) | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-10-14 13:31 | |
![]() | Jag hade kunnat tänka mig att strutta runt i tweed, slänga in flugspöet och hunden i bilen och glida ner till ån i närheten av släktgodset. Stölla: ligger fortf över 39 grader, mår som en alika. | |