Spelrum
Giraffen | 36 |
Krokodilen | 3 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 24 |
Inloggade | 64 |
Mobilspel
Pågående | 20 197 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-07-31 18:40 | |
![]() | Förlåt mamman, ovanstående incidenter fick mig att berätta om mitt också. Jag välkomnar f ö ett utredande. | |
kaparen - Ej medlem längre | 2008-07-31 18:41 | |
![]() | smaskade?? var det inte smiskade man gjorde emd riset?? | |
Limerick - Ej medlem längre | 2008-07-31 18:41 | |
![]() | Bra Mamma. Äntligen nån som styr upp det här. Härligt E Solu... lite smör till riset! | |
fpsorknet | 2008-07-31 18:41 | |
![]() | Limer: Vi behöver ju inte berätta för de andra? Fast det kanske är för sent... den här familjen har ju öron överallt. Mommes: Ska det vara ett kolon efter "Zmiley" eller ingår han också i din kategori över nice guys? Mamman: Nybakta bullar skulle vara mums. Jag lovar att vara snäll. | |
zmiley | 2008-07-31 18:44 | |
![]() | Sabba inte det här nu sorken. Så här nära himlen har jag aldrig varit förut. | |
elPatron - Ej medlem längre | 2008-07-31 18:45 | |
![]() | mommes: du LJUGER nu!!!! JAG skickade DIG ett PM ja (ETT enda PM, sen ett kort svar på ditt=2 PM), där jag talade om dig att DU är inte bättre än mig för DU hackar på mig i tråd efter tråd om att jag är sjuk o ska uppsöka läkare. SEN har du mage att dra in min partner i det hela. JAg bad dig kolla upp websidor om vissa saker för att du ska fatta mer om vad vissa saker handlar om. OCH jag sa till dig att om du inte gillar mina trådar så håll dig fan från dom då. Jag har aldrig sagt till dig i nån tråd att du är sjuk eller ska uppsöka läkare till exempel. Till svar från mommes får jag att mommes ska kopiera mitt PM o skicka det till mina föräldrar o sen gå till polisen. Är det friskt beteende? Bara undrar? Jag svarade då i PM, ok, gå till polisen, vad har jag gjort? Stulit trådar eller? O lämna mina föräldrar utanför, jag är myndig ska du ha klart för dig, skrev jag. Och avslutade med att det mommes skrivit om mig kan ju vara ärekränkning och motanmälan kan göras. Så VEM började detta lallande? Jo MOMMES! Ta nu det öppet då om vad jag har gjort som kan polisanmälas? DU har startat detta, inte JAG. | |
elPatron - Ej medlem längre | 2008-07-31 18:45 | |
![]() | tacka mommes för att tråden blev så här..sorry | |
E Solu - Ej medlem längre | 2008-07-31 18:47 | |
![]() | Nu är vi verkligen en familj :D Springer in på mitt rum och låser dörren och försöker undvika att lyssna på grälet. | |
Limerick - Ej medlem längre | 2008-07-31 18:47 | |
![]() | Kanske ni kan ta det i en egen liten tråd då? Vår familj existerar nämligen enbart genom denna tråd och vi har liksom fäst oss litet vid den. | |
elPatron - Ej medlem längre | 2008-07-31 18:48 | |
![]() | NI..säg DU till mommes ;) Jag hade ALDRIG skrivit ngt här om inte mommes gjort det..hon vill bara smutskasta mig | |
Limerick - Ej medlem längre | 2008-07-31 18:48 | |
![]() | Jaha se här ja hur det nu blev! Och vi som just skulle äta mat. Solubrorsan.... *knack knack knack* Kom ut här nu o ät. Det ordnar sig ska du se. Om du kommer o äter nu så ska vi spela poker sen som du ville igår. | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-07-31 18:49 | |
![]() | Du attackerade ju Zmiley och anklagade honom för ett skämt, inte i närheten av all skit du vräker ur dig mot folk. Jag ljuger inte men du gör. Som sagt, jag ser fram emot att reda upp ditt liv i en rättegång, kom igen! | |
kaparen - Ej medlem längre | 2008-07-31 18:49 | |
![]() | *sätter mej i hörnet o vet inte om jag ska skratta eller gråta* | |
E Solu - Ej medlem längre | 2008-07-31 18:50 | |
![]() | Den som är utan synk kastar första stenen. | |
elPatron - Ej medlem längre | 2008-07-31 18:50 | |
![]() | suck...kan nån värd radera dessa fåniga inlägg som inte hör till tråden? mommes: vad har du med mig o zmiley o göra? | |
fpsorknet | 2008-07-31 18:51 | |
![]() | "Jag Tyar icke längre" som Zmiley skulle sagt... Nu är maten klar om det är någon som har aptiten kvar. | |
elPatron - Ej medlem längre | 2008-07-31 18:51 | |
![]() | *bantar* | |
Limerick - Ej medlem längre | 2008-07-31 18:53 | |
![]() | Mat är bra för humöret.... | |
elPatron - Ej medlem längre | 2008-07-31 18:54 | |
![]() | då borde vissa äta massor då ;) | |
E Solu - Ej medlem längre | 2008-07-31 18:54 | |
![]() | Ja när blodsockret är för lågt är man inte lika söt. | |