Spelrum
| Giraffen | 42 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 68 |
Mobilspel
| Pågående | 18 812 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| LisaLong | 2010-10-18 00:26 | |
![]() | anneli72 heheheh nä men han är snäll:) Bara så högljudd heheheheheh | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-10-18 00:29 | |
![]() | Hoppas du bor i fristående hus då. | |
| le-lou | 2010-10-18 00:33 | |
![]() | går ju bra att skriva lelou utan bindestreck. lellan låter som en typ som sitter i mjukisbrallor och tittar på det okända ju. | |
| Leopardhonan | 2010-10-18 00:34 | |
![]() | lisa jag har en, den brukar kasta runt tv;n, och ibland hittar jag den i garderoben när jag vaknar.. skumt det här.. den är jävligt stark. | |
| Leopardhonan | 2010-10-18 00:36 | |
![]() | sant lelou, men vad är det för fel på mjukisbrallor och okända?... Du måste ju konstigt nog har tittat på jäkligt många avsnitt ändå- hur skulle du annars kunna veta så mkt om programmet.. | |
| Leopardhonan | 2010-10-18 00:38 | |
![]() | menar du att jag är en typ som sitter och tittar på okända i mysbraller? helt sant, du måste vara ett medium!! | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-10-18 00:38 | |
![]() | jag har alltit munkjacka och mjukisbyxor när jag tittar på det okända. | |
| Leopardhonan | 2010-10-18 00:41 | |
![]() | åh fan anneli, iofs jag har också munkjacka, känns mer mystiskt då, och solglasögon.. då känns det riktigt verkligt :) | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-10-18 00:44 | |
![]() | Mystiskt med munkjacka? ganska normal klädsel när man kopplar av vid tv:n. | |
| Leopardhonan | 2010-10-18 00:46 | |
![]() | men jag är ju ironisk anneli, hajjar du inte det? =) | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-10-18 00:48 | |
![]() | Jag var väl lite föör ironisk nu. jag har en tendens att dra ironin ett varv längre..sorry. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-10-18 00:50 | |
![]() | född.72..får skylla på det. | |
| le-lou | 2010-10-18 00:58 | |
![]() | ja jag vet för mycket om det okända.. där avslöjade du mig leopardhonan..ring tidningarna. Klart jag sett det, det är vi skeptikers favorit-tv-program...fast jag har sagt åt caroline att hennes hund är misstänkt lik min, vi ska undersöka om de delar på nån anfader.. Nå, har du sett filmen med kärringen i Usa? Terry evans är the real thing - men tanten i usa är fejk? kan man få lite input på det här stället eller ? | |
| LisaLong | 2010-10-18 01:28 | |
![]() | input? jag skrev ju vad jag ansåg | |
| le-lou | 2010-10-18 01:40 | |
![]() | du skrev att det finns rötägg överallt. och jag frågade dig vad skillnaden är mellan det terry gör och det tanten i usa gör? | |
| Leopardhonan | 2010-10-18 02:21 | |
![]() | ha ha anneli, det var det jag misstänkte också att du var ironisk tillbaka äääääääännu mera. ;-) | |
| Leopardhonan | 2010-10-18 02:23 | |
![]() | nä lelou inte sett den och blir inte ikväll, men kan ta en titt imorgon eftersom du ber så snällt. ;) Kan du inte be Caroline att färga håret och sluta se ut som hon förvandlats till en 70åring när du ändå är i farten.... | |
| Leopardhonan | 2010-10-18 02:50 | |
![]() | Såg klippet just. Ja hon misslyckades med att hon sa att en pojke var död men i själva verket levde han fortfarande. Hemskt att säga något sånt till föräldrarna som sen visar sig vara fel.. Men annars har hon ju löst 10 tusentals fall.. och säger ju en del det med. Hon har nog inte helt fel jämt med andra ord. Men som förälder skulle inte jag anlita och lita på ett medium för att tala om något sådant traumatiskt, som en sons försvinnande, överhuvudtaget. Men nu valde dom här att göra det, och visst är det hemskt, men det var deras eget val att försöka få fram sanningen med hjälp av detta medium. Vuxna människor borde veta bättre än så. Är dom så lättlurade får dom helt enkelt skylla sig själva. Saker kan vara sanna, men saker kan också gå åt skogen.. Dvs en session kan ju gå åt pipan, andevärlden är kanske inte alltid så lätt att tyda för ett medium heller. Vem kan ha rätt hela livet, är ungefär som att ingen lever med en lögn i kroppen,, Jag skulle nog använda polisen till sånt och sedvanliga kriminalare.. ÄH nu vet jag knappt alls vad jag surrar om så jag går å lägger mig med min låtsaskompis Bertil nu. Natti natt! | |
| __1__ - Ej medlem längre | 2010-10-18 08:41 | |
![]() | Hon har löst upp mot 15000 fall! Fniss. Om hon räknar med de gånger hon har spått i sitt eget bankkonto så stämmer det nog. Det är nog mest hon själv som hävdar den där siffran. Tiotusentals låter dessutom som otydlig skräpretorik. Om hon har varit verksam i 40 år och löser 70% av sina fall så har hon löst ungefär 1,5 fall varje dag i 40 år. Låter föga trovärdigt. | |
| __1__ - Ej medlem längre | 2010-10-18 08:47 | |
![]() | Hon har enligt Wikipedia erbjudit sittningar sedan 1974. Så den där siffran var ganska lågt räknad. Fan vad duktig kärringen är! | |