Spelrum
| Giraffen | 39 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 4 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 32 |
| Inloggade | 75 |
Mobilspel
| Pågående | 19 867 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Cajsa-Stina | 2008-10-28 17:01 | |
![]() | Man får inte ont i armarna om man svingar rätt, Robban. Det kanske var brännbollsslag eller hockeyslag du testade? :) | |
| Mismatch - Ej medlem längre | 2008-10-28 17:02 | |
![]() | Någonting sådant ja. :-) Träffar man rent känns det ju ingenting, men det hände alltför sällan för mig. :-) | |
| Cajsa-Stina | 2008-10-28 17:04 | |
![]() | *Tusse då*, du får helt enkelt träna lite mera:) | |
| Mismatch - Ej medlem längre | 2008-10-28 17:06 | |
![]() | Mmmm | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-10-28 17:26 | |
![]() | Gjorde du något mer än att försöka spela golf? Var det sevärt? Var folket trevliga? Köpte du något? Vad sa din bror då du kom dit? Var han glad?....* Vi/jag är nyfikna!* | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-10-28 18:43 | |
![]() | hej alla glada... kikar bara in för att sen kila iväg igen :) Kul att se att ni håller igång här fortfarande :) Och Robson... välkommen hem!! *kram* | |
| Cajsa-Stina | 2008-10-28 18:55 | |
![]() | Heeej elle lilla...så roligt att se dig idag. Sköt om dig och *Kramis* | |
| LadyZara | 2008-10-28 20:43 | |
![]() | Har knappt gått å snacka med folk här medan du varit borta Rob. De har bara suttit och räknat dagarna tills du skulle komma hem. | |
| Tess 08 | 2008-10-28 22:02 | |
![]() | Kramelikram på Rob! Välkommen hem din svikare!!! Själv stog jag med bikinin i handen och väntade på att du skulle hämta mig, men inte såg jag dej!?!?! *surar en aning* Hejsan till Elle "the borta one" som knappt syns till för tillfället! | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-10-28 22:12 | |
![]() | Hej robban och välkommen hem- som vi (jag) ;p längtat må du tro- så nu fattas bara ett nytt foto på en solbränd heavyelektricbo.....du hade väl inte brillorna på HELA tiden? Och jag stog också och väntade...men icke sa nicke, men men det går väl fler tåg eller plan. Inte konstigt att man var tvungen att trösta sig...;) | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-10-28 23:05 | |
![]() | Välkommen hem, Rob... för mej behöver du inte berätta allt men hoppas du haft det bra, för det har vi :) | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-10-28 23:06 | |
![]() | Gonattkram till er alla underbara sötnötter! *Elle utrymmer lokalen igen* | |
| Cajsa-Stina | 2008-10-28 23:29 | |
![]() | Hej vita, är du vaken? Vem är pass...pass?...nåt man missat? | |
| LadyZara | 2008-10-29 01:49 | |
![]() | C-S; hon svarar helt enkel t inte på den frågan. Jag har också försökt få rätsida på det hela. Men nu när spionen är hemma borde vi kunna få veta hur det ligger till. | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-10-29 09:02 | |
![]() | Go morron allihopa! Idag ska jag till jobbet efter 3 dagars ledighet..Känns väl så där, hade kunnat vara ledig några dagar till faktiskt utan mankemang :) Elle: Vad du springer ut o i...Är du stressad på nåt sätt eller? Det kan aldrig vara bra... | |
| Mismatch - Ej medlem längre | 2008-10-29 10:02 | |
![]() | Imorgon ska jag till jobbet efter 30 dagars ledighet... Känns väl lite knasigt, men nu är det nog dags att kavla upp ärmarna igen. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-10-29 10:15 | |
![]() | Godmorgon på er som är vakna och lediga. Usch jag ska också till jobbet, skulle gärna vara ledig. Idag startar dagen med reflektionstimme. Vet ni vad som skiljer handledare och reflektionsledare? Jo....lönen, så det är väl därför man blir utvald som fattig kommunalare att bedriva detta. Och nu ska jag inte gnälla...bara lite :) Hej förresten robban och välkommen hem!! | |
| Mismatch - Ej medlem längre | 2008-10-29 10:21 | |
![]() | Hej Vita! Tackar, det känns gött att va tebax. :-) Vad ska du reflektera över idag då? :-) | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-10-29 10:23 | |
![]() | Och jag som är samtalsedare/diskussionsl edare/filmvisare...Och far fram och tillbaks melaan 30 APTgrupper.Vet ni vad jag får för det då?? Inget... Är detta inte typiskt kvinnligt eller? Men jag tror jag får lön för mödan längre fram..I utvecklingssamtalen/lönes amtalen framöver och det är en merit om jag ska söka något annat jobb.. ( förhoppningsvis!) | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-10-29 10:23 | |
![]() | och inte kan jag stava heller... | |