Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 38 |
| Inloggade | 69 |
Mobilspel
| Pågående | 19 961 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-10-29 10:45 | |
![]() | Hej benny..ska vi demonstrera? Robban kanske går i täten med fanan. Men vad sjutton vi ska ju starta TJOFLÖJT och då sätter vi den lönen vi vill....Har du öppnat något konto än? | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-10-29 10:50 | |
![]() | nä, har vi fått några finansiärer ännu då? (stavas det så, månntro?) egentligen är vi väldigt dumma som inte kräver mer i lön...Men så är det då man tycker det är roligt med de man håller på med! Men iof så tycker väl männen det med, men vill ändå ha mer i lön.. Nähä, nu måste jag rusa...Har glömt att jag skulle sätta in "syjuntepengarna" på banken..Vi sparar till en kul tjejresa framöver tex till Barcelona eller nåt annat.. Tjingeling! | |
| Mismatch - Ej medlem längre | 2008-10-29 11:07 | |
![]() | Så, nu förstår jag vad Björn Ulvaeus menade med denna text. :-) One night in Bangkok and the world's your oyster The bars are temples but their pearls ain’t free You’ll find a god in every golden cloister And if you’re lucky, then the god’s a she I can feel an angel sliding up to me - One town’s very like another When your head’s down over your pieces, brother - It’s a drag, it’s a bore, it’s really such a pity To be looking at the board not looking at the city -Whattaya mean?! You’ve seen one crowded, polluted, stinking town -Tea, girls, warm and sweet, sweet Some are set up in the Somerset Maugham suite -Get tied, you’re talking to a tourist Whose every move’s among the purest I get my kicks above the waistline, sunshine! One night in Bangkok makes a hard man humble Not much between despair and ecstasy One night in Bangkok and the tough guys tumble Can’t be too careful with your company I can feel the devil walking next to me | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-10-29 11:15 | |
![]() | Jag förstår, Mismatch, att du är full av intryck som tar tid att smälta. Bor din bror i storstan? Landsbygden är väl trevligare. | |
| Mismatch - Ej medlem längre | 2008-10-29 11:26 | |
![]() | Bror bor utanför storstaden. Jag borde kanske sökt mig ut mot havet. Nåväl, nu är jag hemma i trygga Sverige igen. :-) | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-10-29 11:39 | |
![]() | Tjingeling nu åker jag och jobbar. Och gör inget som jag inte skulle gjort idag nu!! ;p Förresten så har jag tillbringat sista kvarten med att leta min lins...och vet ni var den var? jo på kaklet den örmade f*n :-D | |
| Mismatch - Ej medlem längre | 2008-10-29 11:46 | |
![]() | Jobba soft, din gamla linslus! ;-) Själv ska jag dra till mor och dela ut presenter som jag inhandlade under min semester. Tjingelingiz! | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-10-29 16:50 | |
![]() | Fattar inte varför du hade satt linsen på kaklet Vita_? Jag jobbar också och står i som attan.. Vi ska alldeles strax äta makaroner och skinksås!.. | |
| Cajsa-Stina | 2008-10-29 17:18 | |
![]() | Håller med du, benny, man kan ju undra vad vita sysslar med.... | |
| Mismatch - Ej medlem längre | 2008-10-29 19:12 | |
![]() | Vita har ju ny hunk. Det är lätt att bli lite tankspridd då. :-D Var är Lime förresten? | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-10-29 19:12 | |
![]() | tjolahopp... jo jag ska ju egentligen inte va här... lyckades att hålla mig borta i två veckor... kanske ska göra en "Robban" och vara borta en hel månad... jao... ni verkar iaf klara er bra utan mig :) Nu filmkväll och gotte tillsammans med lillasyster Nessa! Hon hälsar btw ;) *kram till er alla* | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-10-29 19:13 | |
![]() | Jo Robson... Limer har fullt upp med hunkar, dans och annat :) | |
| Mismatch - Ej medlem längre | 2008-10-29 19:15 | |
![]() | Elle, VARFÖR ska du vara borta? Hälsa söthjärtat Nessa ;-P | |
| Mismatch - Ej medlem längre | 2008-10-29 19:16 | |
![]() | Och var är Snork? | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-10-29 19:17 | |
![]() | Jo du förstår Robban att jag tappade sugen på att vara här... och insåg att jag hängde här för mkt... ;) Sorkis är på möte eller ngt annat skojigt... han hänger inte heller här så mkt längre... vi försöker hänga med varandra istället... eller nåt hehe :P | |
| Mismatch - Ej medlem längre | 2008-10-29 19:18 | |
![]() | Ni är ju tråkiga. Sluta vara så depp nu! Livet leker och vi får vara med, det äger! :-D | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-10-29 19:19 | |
![]() | TRÅKIGA?? Nähä du :) livet leker utan beta... kan man säga ;) Nä, nu ska jag kolla vidare på filmen... *puss o kram* | |
| Mismatch - Ej medlem längre | 2008-10-29 19:20 | |
![]() | Ja, jag förstår, Elle. Det kan bli för mycket ibland. Jag känner också det ibland. Men nu efter en månads frånvaro känns det kuuul. Men imorgon börjar jag jobba igen, då blir det nog färre besök här för mig också. *Kram* | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-10-29 19:22 | |
![]() | Vi saknar dig, Elle och Nessa med. Men det är fint att ni har goa killar och trivs med livet! Kramar | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-10-29 19:22 | |
![]() | Roligt att ha dig tillbaka oxå Robban :) *swischar ut från forum och ner i fåtöljen* | |