Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 18 660 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-09-20 15:43 | |
![]() | "Kyrklig" och "Kyckling" ser typ likadant ut. Vilka missförstånd det skulle kunna bli, hahaha. | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-09-20 15:48 | |
![]() | Jag retar mig på att jag saknar honom samtidigt som jag inte tillåter mig själv att sakna honom. Nu är han en miljard mil ifrån mig och jag sitter kvar på samma ställe. Han följer sina drömmar, jag borde vara glad för hans skull. Men jag tänker bara på mig själv. Kom tillbaka baba. :( | |
| caughtbock | 2010-09-20 15:49 | |
![]() | Du läste också "kyckling" i begravningstråden va? ;P | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-09-20 15:49 | |
![]() | Ja. Haha :P | |
| caughtbock | 2010-09-20 15:53 | |
![]() | Kan bero på att jag är hungrig, så det är tur att jag ska äta nu. Retar mig på en liten hemlig sak. Och du Egenskap, du har PM. | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-09-20 15:59 | |
![]() | Du med. :) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-09-20 18:05 | |
![]() | Ohlys barnsliga utspel - inte särskilt mycket bättre än om en sverigedemokrat vägrat dela sminkloge med en kvinna i burka. Det är tack vare att politikerna agerat som Ohly som sverigedemokraterna ens hamnat i regeringen. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-09-20 18:05 | |
![]() | Och regnet - det ständiga - i Göteborg. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-09-20 18:08 | |
![]() | Samt pöbelmentaliteten bland alla som spyr sin galla över SD i demokratins namn. "Rasistsvin" osv. Är det bättre än "judesvin" egentligen? Snacka om att kategorisera på ett farligt vis. | |
| Gautama | 2010-09-20 18:15 | |
![]() | Svenskars silkesvantar mot rasismen. Res er och ta ett direkt avstånd från främlingsfientliga partier! Det är milsvidda skillnader på "rasistsvin" och "judesvin". Det ena ordet tar avstånd från det andra. Kan du inte se det Sylvia? Skäms inte ett dugg över att jag spyr galla på rasistiska vindar i vår riksdag. | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2010-09-20 18:15 | |
![]() | ja, det känns lite som att en miss begicks när man dränkte SD:s röst i glåpord (nu menar jag inte på betapet :). De borde ha fått tala fritt - så hade detta inte hänt. Kanske. Folk gillar underdogs, så mycket att de inte tänker sig för varifrån de kommer. Jag hoppas det är så iaf.. om inte, så är det än mer tragiskt. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-09-20 18:17 | |
![]() | Jag menar förstås riksdagen. Just så, uisge. | |
| bj-olle | 2010-09-20 18:43 | |
![]() | det värsta är rasistiska judesvin. själv tycker jag att det blev kanske en aningens för pöbulärt att okynneskasta smuts, det kändes mer som att flera kämpade om sista bullen pa det politiskt korrekta smörgasbordet än att utdela välgrundad, sund och solid kritik. | |
| bj-olle | 2010-09-20 18:44 | |
![]() | i nästa andetag vill jag naturligtvis säga att en sadan kritik hade varit högst välkommen i min teve. | |
| Satyra | 2010-09-20 18:57 | |
![]() | Sylvia - Angående ditt inlägg 2010-09-20 18:05 vill jag även här skriva in det jag skrev i en annan tråd: Att vara vänsterpartist innebär också (för mig i alla fall) att kunna och våga ta ställning och ha ryggrad nog att stå upp för dem som far illa! Det tycker jag att Ohly gjorde genom att öppet visa att han föraktar det SD står för! | |
| bj-olle | 2010-09-20 19:09 | |
![]() | inte för att vara petig eller dryg pa nat sätt här, jag är bara intresserad, hur kan medlemsskap i ett parti betyda nat enskilt för en individ? visst ska det vara en immanent demokratisk apparat i ett parti ocksa, med nagan slags civiliserad dynamik, men är inte liksom vitsen med partier att man sammansluter sig för gemensamma intressen? alltsa att vara medlem i ett parti betyder samma sak för alla medlemmar, att man ansluter sig till ett [färdigt och formulerat] program av idéer och riktlinjer? | |
| Helig dykare - Ej medlem längre | 2010-09-20 19:15 | |
![]() | "Det är tack vare att politikerna agerat som Ohly som sverigedemokraterna ens hamnat i regeringen." Helt rätt. Lite sent att att stå upp nu när skadan redan är skedd. Jag fattar inte varför de etablerade partierna inte tog debatten med SD. De hade kunnat pulverisera SD:s argument, ty den svenskdemokratiska kejsaren var naken, eller åtminstone väldigt tunt klädd. | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2010-09-20 19:16 | |
![]() | Retar mig på att öppet förakt är något man ser upp till. Oavsett varifrån det kommer. Jag tror inte att det är svaret på bönerna om att främlingsfientligheten ska försvinna. Snarare är det en av anledningarna som banat väg för den. Två minus blir inte ett plus i min bok. Det enda Ohly gjorde var att lägga ribban så lågt att SD riskerar att vinna ännu mer sympatier. Dumt. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-09-20 22:02 | |
![]() | Satyra, så vem skall stå upp för Åkesson när han mobbas av det politiskt korrekta etablissemanget? Jag om någon värnar för the underdog, jag om någon är för demokrati - också när det är min "fiendes" rätt jag kämpar för. Skall Åksson behandlas som en hund, eller vad föreslår du? | |
| -rå fisk - Ej medlem längre | 2010-09-20 22:04 | |
![]() | SylviaPlath... Initialerna SP...????? hmmm..... det är något lurt på gång här...... | |