Spelrum
Giraffen | 33 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 12 |
Inloggade | 47 |
Mobilspel
Pågående | 20 310 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
shakespear | 2011-07-01 22:17 | |
![]() | Jag retar mig på att jag är trött på fredagskvällar. Då vill man ju vara pigg! | |
Hoodman - Ej medlem längre | 2011-07-01 22:24 | |
![]() | Retar mig på att jag säger ja när jag borde säga nej och nej när jag borde säga ja. | |
Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-07-02 09:57 | |
![]() | Jag retar mig på att måndag närmar sig med stormsteg. | |
promenad - Ej medlem längre | 2011-07-02 11:25 | |
![]() | att tjejer är "galna" och män så förnuftiga. | |
1get - Ej medlem längre | 2011-07-02 11:27 | |
![]() | Att hamna bakom folk som går i snigelfart och finna det omöjligt att gå förbi. -.- | |
silverbjälke - Ej medlem längre | 2011-07-02 12:51 | |
![]() | Sunne Hotel & Camping.... befinner mig i sunne just nu och var på detta ställe igår. underbar natur, frächa rum MEN MEN MEN det första man möter vid infarten är en sliten smutsig kiosk med en mini uteplats där de 11 (romerska, albanska?) familjemedlemmarna som driver kiosken upptar serveringen från det att de öppnar tills de stänger, förutom då de får kunder och alla flyger upp och hänger kunderna i byxbenen som svansar. MEN MEN MEN vilket andraintryck man får efter att ha passerat kiosken som är "ansiktet utåt" och kör in på området. - jo, sopor som står staplade över varandra längs med hela långväggen. MEN MEN MEN den vackar lilla vägen ner till en spegelblank älv med underbara böljande gröna fält är förbommad med trasiga bänkar, halva gamla trädgårdsbord etc istället för en vägbom, resten av vägen ner är övertäckt med gamla övervuxna brädor, isolering, rostiga plåtar mm. när man passerat detta är det bara gå ner till älven genom nässlor och ogräs. som sagt, fint ställe i grunden, underbar omgivning. idioter, eller ev bara oförmögna inkompetenta latmaskar som driver stället. | |
ANDERStG | 2011-07-02 12:55 | |
![]() | Romerska? Är de italienare? Som du beskriver det låter det inte så trevligt. Låt bli att stöda dem så kanske marknadskrafterna tvingar fram bättre campingar. | |
silverbjälke - Ej medlem längre | 2011-07-02 13:11 | |
![]() | jag vet faktiskt inte nationaliteten på dem, utgick från kläderna/färgerna/stilen/ materialet och utseendet men det spelar ingen roll. störningsmomentet ligger i att ett i grunden jättefint ställe med idylliskt läge kommer köras i sank och förfalla pga ren dårskap och lathet. tillresta betalande gäster blir besvikna, bilderna på hemsidan är hur missvisande som helst och halva sommaren har gått och en normalt funtad företagare skulle fixat dessa petitesser rent arbetsmässigt under våren samt gjort lite vettigare prioriteringar när han/hon ingick kioskavtalet med en utomstående företagare tycker man. trist för de som tycker om att semestra på dessa ställen att behöva uppleva besvikelsen. | |
tinaol | 2011-07-02 13:11 | |
![]() | Att jag inte tål värme . | |
numsan | 2011-07-02 13:19 | |
![]() | Vaknade med vrickad fot (don't drink and wear moheda) och nässelutslag över hela kroppen. Tolv kortisontabletter på det och en Cetrizin så börjar man preppa för 30årsfesten ikväll. Den här helgen går som ni märker i sundhetens tecken. | |
crooked rain - Ej medlem längre | 2011-07-02 13:31 | |
![]() | Fan jag älskar ju moheda. Och att dricka. Retar mig på tjatet om Littorin. Förutspår uppkomsten av en tråd tillägnad honom och retar mig på den i förväg. | |
crooked rain - Ej medlem längre | 2011-07-02 13:31 | |
![]() | Fan jag älskar ju moheda. Och att dricka. Retar mig på tjatet om Littorin. Förutspår uppkomsten av en tråd tillägnad honom och retar mig på den i förväg. | |
silverbjälke - Ej medlem längre | 2011-07-02 13:41 | |
![]() | retar mig på att jag inte hade en jävla aning om hur man gör när man spelar på V75... fick för mig att göra det bara för att visa helgens ressällskap att proffsteoretiker aldrig vinner mer än rena gissare gör. retar mig att jag inte vet om jag kommer få rätt förän om några timmar. | |
numsan | 2011-07-02 13:41 | |
![]() | Jag älskar också moheda. Och att dricka. Ska nog ge mig på både och ikväll igen. Vill man vara fin osv.. | |
Tinna | 2011-07-02 13:49 | |
![]() | Retar mig på +/- 0.. | |
numsan | 2011-07-02 14:13 | |
![]() | Retar mig på att mitt förslag om att komma hit, ta med sig lunch och klia min rygg inte hörsammades. Jag som trodde att de var så väldresserade. | |
promenad - Ej medlem längre | 2011-07-02 14:18 | |
![]() | sant Tinna | |
promenad - Ej medlem längre | 2011-07-02 14:20 | |
![]() | att jag inbillar mig en massa | |
Delicious - Ej medlem längre | 2011-07-02 14:46 | |
![]() | Vidrig värme | |
Lill-IT | 2011-07-02 14:54 | |
![]() | Vidrig luftfuktighet. | |