Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 6 |
Mobilspel
| Pågående | 18 651 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-09-20 22:07 | |
![]() | Och en viktig detalj är att det tydligen är folkviljan som placerat SD i riksdagen. Att kalla Åkesson "rasistsvin" är att spotta på alla de vanliga människor som röstat på honom i hopp om att återvinna någon slags "tryggt folkhem". Jag tror inte att majoriteten av SD-väljarna är rasister, jag tror de är världsfrånvända bakåtsträvare med få tillgångar. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-09-20 22:08 | |
![]() | ? | |
| -rå fisk - Ej medlem längre | 2010-09-20 22:09 | |
![]() | äh... tar tillbaka det... inte kul när man ska skämta/vara dryg, och man inte ens kan hålla reda på förkortningar. /kryper tillbaka i skalet igen. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-20 22:19 | |
![]() | "Skall Åksson behandlas som en hund, eller vad föreslår du?" ja. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-20 22:22 | |
![]() | tror att sdarna skulle finna en pervers njutning att att behandlas som hundar iofs. brukar vara lite switch när man är så jävla pervers. eller var tror ni om komunfullmäktige tina? 3.bp.blogspot.com/_9...gt sson.jpg | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-09-20 22:22 | |
![]() | Omg, pöbelmentalitet är alltid lika osnyggt - oavsett vilken sida som står för den. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-20 22:25 | |
![]() | aj då. så tokigt då. bjud in henne på tee du så att demokratin" värnas. här är varken hon, jimmie eller hitler välkomna eller respekterade. | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-09-20 22:27 | |
![]() | Jag retar mig på människor som tar för mycket plats (inte viktmässigt). | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-09-20 22:58 | |
![]() | ramsay, om du nu värnar så mycket om en generös invandringspolitik så borde du kanske sluta rösta på moderaterna. Min vän som jobbar på UD har berättat hur de har stramat åt rätt rejält under den gångna mandatperioden. Men det visste du kanske inte? Snacka i ett forum duger ju. Retar mig på att jag inte kan ansluta till trådlöst nätverk efter datorkrasch med påföljande ominstallation av Windows. | |
| mr-z - Ej medlem längre | 2010-09-20 23:00 | |
![]() | Retar mig på att min lilla laptop tar lång tid på sig att starta! | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-09-20 23:00 | |
![]() | Gud vad jag saknar Jan Eliasson. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-20 23:03 | |
![]() | jag röstar inte på moderaterna. jag delar inte heller deras syn på invandrar/flyktingpolitik . oavsett så sitter det inget annat nasseparti i riksdan. den är en skam! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-09-20 23:04 | |
![]() | Ja, den snyggingen! | |
| TakeAim - Ej medlem längre | 2010-09-20 23:04 | |
![]() | Retar mig på folk på facebook som helt hämningslöst spyr galla över alliansanhängarna i sina statusuppdateringar. Skrämmande. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-09-20 23:04 | |
![]() | Vadå..vem? | |
| Elmis | 2010-09-20 23:06 | |
![]() | Fasen, jag har alltid svårt att hitta nåt jag retar mig på. Det kanske är bra... | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-09-20 23:06 | |
![]() | Ja, och den skammen bör tigas ihjäl? Think not, då gror skiten. Låt dem tala! Nog om det här nu, det finns nog med upprörda trådar om detta. Jag är sjukt less på diskussionen redan. Retar mig på den fula layouten på datorn efter ominstallationen. Mitt estetöga lider. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-20 23:10 | |
![]() | jag vill inte tiga, jag vill gärna se dem få plats och krypa ut som hundar när deras smutsiga agenda blir blottad! om du är trött på diskussionen så kan du väl utgå? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-09-20 23:14 | |
![]() | Det är ju det som kommer hända, men det kräver att de övriga partierna tar diskussionen med dem på ett demokratiskt värdigt sätt. Hade de gjort det från första början hade inte SD vunnit så mkt mark in the first place. Jag angav just att jag utgår, det missade du kanske. Hej då, flocken. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-20 23:18 | |
![]() | "Att kalla Åkesson "rasistsvin" är att spotta på alla de vanliga människor som röstat på honom i hopp om att återvinna någon slags "tryggt folkhem"." kanske man kalla honom bäste herr nazist då? det skulle kanske kännas värdigare för svinet. eller spottar man på "folket" då med? givande. folk som röstar på fröken tina spottar jag gärna på hsh. | |