Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 6 |
Mobilspel
| Pågående | 18 660 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Gautama | 2010-09-20 23:32 | |
![]() | Är det mitt uttalande (rasistsvin) som upprör dig så mycket sylvia? Jag menar det är nog inte det värsta som har sagts om dom. Det finns inte en enda politiker idag som vill sammarbeta med dem, det säger väl något om vad de tycker om dem? Vad lilla jag säger på betas forum påverkar nog svinen minst. | |
| SUPERDONNAN1 | 2010-09-20 23:35 | |
![]() | jag retar mig en aning på SD | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2010-09-20 23:51 | |
![]() | Min förhoppning är att de ska falla på sitt eget grepp. De nyinköpta italienska kostymerna som andas "kunskap och förtroende" kommer att bli skrynkliga på vägen. Men då måste de ju för bövelen få visa sitt tryne? Deras agenda måste få korrekt belysning - och det får den nog inte genom att försöka tjura ut folkvalda ur riksdagen. Retligt, fruktansvärt retligt - men det gick inte att hålla dem utanför genom bespottning - att upprepa samma metod verkar kontraproduktivt. Närmast lite korkat. | |
| Maskulinist | 2010-09-20 23:57 | |
![]() | Haha. Vad fan. Att det inte finns en enda politiker som vill samarbeta med SD beror på en enda sak - att det vore politiskt självmord. Fårahjorden här inne och i resten av vårt avlånga land hade bräkt ihjäl honom/henne direkt. Faktum är att Alliansen lätt hade kunnat nå kompromisser med SD, rent politiskt. Som Sylvia sa här tidigare - och även Åkesson påpekade igår - så har Alliansen redan under den gångna mandatperioden stramat åt asylinvandringen rejält. Så avslutar vi med lite quiz: Det finns ett parti (av de kända) i Sverige som under de senaste tio åren officiellt har gett utlopp för öppet fascistiska åsikter. Någon som har brains nog att räkna ut vilket? | |
| Gautama | 2010-09-21 00:12 | |
![]() | Jag tror det kan vara tvärtom Maskulinist. Genom att utesluta samarbete med SD så kan det skapa mer sympatier för partiet. Det pratas om att det kan vara på snudd farligt istället att ta det ställningstagade som alla partier har gjort. Men för min del är jag väldigt glad att de gjort det. Så att det beror på en enda sak håller jag inte med om. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-21 00:13 | |
![]() | Finns det någon som helst tvekan. Fan vad jag retar mig. Retar mig på att jag retar mig på det också. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-21 00:16 | |
![]() | Vad säger Reinfeldt? Har han sagt något öht? Förutom att peta på MP | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-21 00:16 | |
![]() | Retar mig på att jag är för trött för att skriva i rätt tråd | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-09-21 00:17 | |
![]() | Jag retar mig på feminina män. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-09-21 00:22 | |
![]() | Jag retar mig på män som äter äggröra med liten gaffel och liksom "spetsar" äggbitarna istället för att skyffla upp dem på gaffeln. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-09-21 00:24 | |
![]() | Men förutom det så retar jag mig på maskulina män med arrogans som mellannamn. Givetvis är det en sån man faller dit på. Fml. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-09-21 00:48 | |
![]() | Valet står mellan Carter och Luka! eller Greene och Ross. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-09-21 00:49 | |
![]() | Ok, det får bli den maskuline skitstöveln som vanligt. | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2010-09-21 00:53 | |
![]() | Det sägs att det ska finnas ett mellanting mellan män som äter äggröra med liten gaffel, och maskulina skitstövlar. Själv retar jag mig på min mellanslagstangent som jag måste banka ner med höggradig energi för att den ska fungera. Ännu en anledning att slippa plugga! Perfa. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-09-21 00:56 | |
![]() | Uisge, so they say, men de måste ha trillat ner mellan tangenterna... :) | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2010-09-21 01:02 | |
![]() | :D haha jag har rengjort där, och det fanns inget att reta sig på alls. Jag tror min dator försöker tala om för mig att mina lama inlägg utan substans klarar sig lika bra utan mellanslagstangent. Nu ska här sovas, och imorgon gryr en ny dag där studier på högre nivå återigen kan förpassas till nästkommande dag. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-09-21 01:15 | |
![]() | Oj,vad regnar.. säkert bara 10 plus. | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-09-21 02:12 | |
![]() | Jag retar mig på att jag inte vet vad "Jönköpingsbillor" är. | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-09-21 08:23 | |
![]() | Heller aldrig hört, men tänkte direkt frikyrkliga ;) Retar mig på att jag har svårt att vakna, skulle kunna sova flera timmar till med ljudet av regnet som vräker ner. | |
| bj-olle | 2010-09-21 16:57 | |
![]() | helvetes jävla fan... | |