Spelrum
Giraffen | 27 |
Krokodilen | 1 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 27 |
Inloggade | 57 |
Mobilspel
Pågående | 19 524 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Lillstölla | 2011-03-06 21:29 | |
![]() | Yogamama: Jönköping vore ett bra ställe att ha en träff, då behöver jag inte åka så långt:D | |
Hoodman - Ej medlem längre | 2011-03-06 21:29 | |
![]() | Isåfall sjukligt blyg om man inte ens kan säga sånt över internet. Särskilt när man inte ens förmår sig att svara på PM tillbaka. | |
mrperfect | 2011-03-06 21:30 | |
![]() | ttitti det var så bullrigt att ingen hörde något från bordet bredvid ändå... beträffande tråden så är jag inte ett dugg känslig... :) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-03-06 21:31 | |
![]() | Hoodman - så det du egentligen undrar över är varför du inte får svar? | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-03-06 21:31 | |
![]() | I jönnet har jag gratis boende. Funkar för mig. :D | |
yogamama - Ej medlem längre | 2011-03-06 21:31 | |
![]() | Titti, dom som satt vid borden bredvid reagerade inte på andra ord än bajen, bärs osv. ; ) | |
Lillstölla | 2011-03-06 21:31 | |
![]() | Varför sitter man och kollar hur många gånger eller hur ofta en person varit på ens sida då? | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-03-06 21:33 | |
![]() | Hahahahaha Yoga slog huvudet på spiken. Hade du viskat Djurgår´n där inne hade du blivit nedslagen, men i övrigt kunde du säga vad som helst. :P | |
yogamama - Ej medlem längre | 2011-03-06 21:33 | |
![]() | Vi hade ju ändå tänkt oss en liten tur till Jönköping framåt maj nångång, det vore ju superkul att träffa er då! Tess, du får väl fixa till ett partaj på din berömda altan i sommar då : ) | |
Lillstölla | 2011-03-06 21:35 | |
![]() | Finns ju många bra stället man kan gå på i Jönköping ju:) | |
Tess 08 | 2011-03-06 21:35 | |
![]() | Fasen! Nu blev jag nyfiken och måste gå in och kolla min sida... | |
mrperfect | 2011-03-06 21:36 | |
![]() | beträffande gift eller inte så var jag väl inte så där väldigt allvalig....där heller :P | |
mrperfect | 2011-03-06 21:36 | |
![]() | Jag sa AIK ganska högt | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-03-06 21:38 | |
![]() | Mrperfect - du är en sådan våghals! *imponerad* Men de avskyr oftast djurgår´n mer, i alla fall om det finns likheter med de bajrare jag känner. | |
mrperfect | 2011-03-06 21:38 | |
![]() | jönnet hade jag aldrig hört förr, man lär så länge...osv... | |
mrperfect | 2011-03-06 21:38 | |
![]() | Undra på det :P | |
mrperfect | 2011-03-06 21:39 | |
![]() | beträffande namn så var det någon som gallskrek mitt förnamn en massa gånger LOL | |
numsan | 2011-03-06 21:40 | |
![]() | Jag är fortfarande helt övertygad om att den mest fabulösa festen kommer att vara i Malmö. | |
Tanten M - Ej medlem längre | 2011-03-06 21:41 | |
![]() | 1. Min bokning gick åt fanders pga dåligt minne o nån jäkla bandymatch (vem bryr sig om sånt...!) Men efter en kall middag o stolar som flög fram till höger o vänster o mkt hjärterum så löste det sig rätt bra ändå. 2. Men tjeeeena, där e ju LadySol. Hej hej o Kram Yvonne heter jag. Tror det blev namn o nick typ om vartannat hela kvällen på alla. Minnet e bra men kort. Neph har jag nu då träffat 2 ggr o kan för mitt liv inte komma ihåg vad hon heter ;) 3. När alla andra hade druckit på sin höjd 3 glas fanns det en som tripplade budet o det va inte så jättepoppis. Men jaja, får man väl kanske ta. Eller nåt. 4. SötHanna o "Godisbiten" (nej jag är ingen rödferrari dom e äckliga) låg kanske lite väl långt under medelåldern. Men jag hoppas de hade kul ändå. 5. Fotografering voro bannat. Respekt till Lady o jäkla tur att FerrarinChalle hade en sunkig kamera o att allt blev svart. Ibland tackar man för Lagen om alltings jävlighet. 6. Spillda/trasiga glas, blött o blod... tja vad säger man. Shit happens :) Alla (över)levde iaf. 7. Drick upp för nu stänger vi. Asså hallå, jag hade precis kommit ifatt. Givetvis kunde man inte gå hem då. Tvärsöver gatan o in på Biljardhaket jag aldrig vart på tidigare. Skumt ställe... 8. Kissnödig o 2 toaletter med kilometerkö. Jaja, är ju ändå ute o röker så det e väl bara till o använda husväggen som stöd o hoppas att snuten inte dyker upp. Men tji, just i detta ögonblick så kom just en blåvit o passerade. Men antingen iggade eller såg dom inte. Skönt va det iaf. :) 8. En Tant, en SötHanna o 3 Hunks vidare till mig. Helt plötsligt e klockan 6 på morgonen... och ena Hunkens dojjor va typ på rymmen, men det löste sig o vi somnade på 3 sekunder efter att ha stängd dörren efter pojkarnas uttåg.. 9. En Hunk la ögonen på ett stycke vackert ansikte o va sen fångad för resten av kvällen, tror minsann det kommer bli ngt där :) 10. Tack ALLA som kom, inga skandaler men grymt kul. Gör vi om!! | |
mrperfect | 2011-03-06 21:41 | |
![]() | nu käkar jag morot | |