Spelrum
Giraffen | 18 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 8 |
Inloggade | 26 |
Mobilspel
Pågående | 20 201 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
crooked rain - Ej medlem längre | 2011-07-03 00:10 | |
![]() | Har bara provat kletvax (så jävvvvla meckigt att jag ville dö) men ska kanske prova remsor då? Kommer skälla på er om det är dåligt. | |
Delicious - Ej medlem längre | 2011-07-03 00:19 | |
![]() | Vax onnnn..vax off *uttråkad* | |
1get - Ej medlem längre | 2011-07-03 00:39 | |
![]() | crooked rain, jag är ej den som finner skor nice. Finns egentligen inte några skor jag varit nöjd med till 100%. Länkarna nedan är dock en liten fingervisning efter att ha kollat igenom några sidor. Inga av skorna är alltså så nice att jag skulle köpt dom. Dock är dom i betydligt högre klass än moheda. www.brandos.se/belmo...bl k/a12624 www.brandos.se/guess...ac k/a28719 www.brandos.se/wildf...ac k/a40501 nelly.com/se/skor-kv...42 7733-14/ | |
1get - Ej medlem längre | 2011-07-03 00:40 | |
![]() | Hårborttagningskräm! Dock har jag för klen hårväct på benen för att det skulle vara värt. På andra ställen av kroppen är det dock king. | |
Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-07-03 00:52 | |
![]() | Retar mig på att 1get länkade till brandos. Nu kommer jag inte kunna stänga igen datorn på minst en timme. Veets hårborttagningskräm är bra men jag tycker det går snabbare att raka så jag använder den typ aldrig. | |
crooked rain - Ej medlem längre | 2011-07-03 01:40 | |
![]() | Ojoj. Den sortens skor som brittiska partygirlz brukar ha. Eheh. Jaja, smaken är som baken! Men hårborttagningskräm håller lika länge som rakning va? Onödigt isf. Eller håller det längre. Älskar att detta blivit sko- och hårborttagningstården frs. | |
Kamelingrid - Ej medlem längre | 2011-07-03 02:34 | |
![]() | fuskpellar | |
1get - Ej medlem längre | 2011-07-03 03:16 | |
![]() | Klart smaken är som baken. Jag gillar när skor är väldigt simpla, men på ett awesome sätt. Så de jag länkade är lite för mycket för min smak. Jag använder krämen mellan benen.. och det håller lite bättre än rakning. Det bästa jag anser med det är att all utväxt inte kommer på en gång, vilket gör att stubben inte är lika farlig. | |
numsan | 2011-07-03 03:36 | |
![]() | Ojojoj, verkligen olika smak på skor här alltså. Retar mig på att folk älskar skor jag överhuvudtaget inte förstår mig på. Älskar snygga skor dock. Crooked - trots alla dåliga kommentarer gillar jag epilator. Funkar som vax fast man slipper köpa nytt hela tiden. Man vänjer sig efter ett par ggr. Ungefär som att noppa ögonbrynen. Bra grej alltså. | |
numsan | 2011-07-03 03:46 | |
![]() | Vafan. Retar mig på att jag för tredje kvällen i rad tackar nej till att hänga med på svartklubb. Det är ju ball. Men sent. Och liiiite för långt. Men nu hänger ju ALLA på norra grängesbergsgatan. Och jag är inte där. Sover istället. Så jävla gamm! | |
crooked rain - Ej medlem längre | 2011-07-03 04:15 | |
![]() | Å, det där med stubben låter ju bra iofs 1get. Noted. Nu ska jag sluta tjata om detta! hHaha. Retar mig INTE på numsan förresten. | |
promenad - Ej medlem längre | 2011-07-03 09:31 | |
![]() | Men alltså; Moheda är ganska bekväma sommarskor som tål det mesta. Man kan inte jämföra det med Partyskor i Paris Hiltonstil. Det är som att jämföra gummistövlar och högklackat. Olika bruk liksom. Skor ska vara bekväma och snygga samtidigt. | |
promenad - Ej medlem längre | 2011-07-03 09:32 | |
![]() | Man kan göra eget vax: "Det är ett sockerlag. Man kan inte ändra i receptet för då får man inte bra smet/vax. Dosen kan man ju variera lite själv. Jag brukar ta så här och då räcker den till 2-3 helvaxningar: 6 dl socker 2 1/4 dl vatten 1 msk citronsyra Detta ska röras om och kokas på svag värme i ca 23 minuter (hemma hos mig och beroende på spis). Man får kanske testa efter 16-17 minuter då man tar lite av smeten på spetsen av en sked, blåser som bara den för att få smeten/vaxet svalt och smörjer på på ett hårigt område i riktning som håren växer. Då tar jag en ren trasa (har tagit sönder ett stort lakan och gjort dem till längder) och sätter ovanpå vaxet. Stryker över med handen ett par gånger och sen är det bara att dra i motsatt riktning som håren växer. :) Rent och praktiskt. Trasorna tvättar jag en gång för hand och därefter i maskin så kan dem användas om och om igen." | |
promenad - Ej medlem längre | 2011-07-03 09:35 | |
![]() | *hittade på ett forum "barn & föräldrar" | |
Snurransnurr - Ej medlem längre | 2011-07-03 10:01 | |
![]() | Retar mig på att min brödrost vägrar fungera..... fasen, jag som var sugen på rostat bröd! | |
promenad - Ej medlem längre | 2011-07-03 10:04 | |
![]() | tomtar från Norrland | |
CaroCaw | 2011-07-03 10:51 | |
![]() | Skybrud! | |
CaroCaw | 2011-07-03 10:55 | |
![]() | (=skyfall) | |
promenad - Ej medlem längre | 2011-07-03 11:01 | |
![]() | katthår | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-07-03 14:10 | |
![]() | Att allt händer samtidigt och just när jag bokat in massor med jobb. | |